Формування оптимального портфеля цінних паперів (курсовий проєкт)

Спеціальність: Міжнародні економічні відносини
Код дисципліни: 6.292.02.E.057
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: к.е.н., доц. Дорошкевич К. О.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою даного курсового проекту є: - ознайомлення з фінансовими активами, котрі вивчаються в курсі «Міжнародний фондовий ринок»; - ознайомлення з концепцією очікуваних прибутків та ризику, пов’язаних з даними фінансовим інструментами; - навчитись прийомів та методів роботи з даними інструментами у фінансових інституціях та виявити як фінансові інститути використовують дані інструменти для хеджування різних типів ризику; - навчитись проводити фінансові розрахунки, пов’язані з управлінням фінансовими активами та формуванням ефективного портфелю цінних паперів.
Завдання: СК 3. Здатність виявляти особливості функціонування середовища міжнародних економічних відносин та моделей економічного розвитку. СК5. Здатність здійснювати комплексний аналіз та моніторинг кон’юнктури світових ринків, оцінювати зміни міжнародного середовища та вміти адаптуватися до них. СК 9. Здатність до діагностики стану досліджень міжнародних економічних відносин та світового господарства у міждисциплінарному поєднанні із політичними, юридичними, природничими науками.
Результати навчання: У результаті виконання курсового проекту студент повинен бути здатним: виявляти особливості функціонування середовища міжнародних економічних відносин та моделей економічного розвитку; здійснювати комплексний аналіз та моніторинг кон’юнктури світових ринків, оцінювати зміни міжнародного середовища та вміти адаптуватися до них; діагностики стану досліджень міжнародних економічних відносин та світового господарства у міждисциплінарному поєднанні із політичними, юридичними, природничими науками; аналізувати та оцінювати інноваційний потенціал підприємства, а також конкурентоспроможність інноваційного підприємства; розуміти особливості обліку, оподаткування і міжнародного страхування у сфері інвестиційно-інноваційної діяльності; презентувати результати дослідження на базі яких, розробляються рекомендації та заходи з адаптації до змін міжнародного середовища; досліджувати функціонування міжнародного фондового ринку, обґрунтовувати створення ефективних інвестиційних портфелів
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізит: "Міжнародні економічні відносини"; кореквізит: "Міжнародний фондовий ринок"
Короткий зміст навчальної програми: Аналізування ринку цінних паперів; формування ринкового портфелю
Опис: Курсовий проект складається із вступу, чотирьох розділів, які становлять найважливіші етапи формування фондового портфелю та фінансової стратегії організації (розділ.1. Аналізування ринку цінних паперів; розділ 2. Аналізування наявних портфелів; розділ 3. Формування портфелю; розділ 4. Оцінювання та перегляд портфелю), висновків, списку використаної літератури, додатків.
Методи та критерії оцінювання: - поточний контроль (100%): виконання курсового проекту (80%), захист курсового проекту (20%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Виконання та захист курсового проєкту оцінюється у 100 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Haugen, Robert A. Modern Investment Theory. Prentice Hall, Englewood Cliffs, NJ: A Paramount Communications Company. 1993. 2. Madura, Jeff. Financial markets and institutions. - 2-nd edition.- West Publishing Company, 1994. 3. Chen H. J. Chen S. J. 2012. Investment-cash flow sensitivity cannot be a good measure of financial constraints: Evidence from the time series. Journal of Financial Economics103:393–410. 4. Amromin, Gene, and Steven A. Sharpe. 2014. “From the Horse’s Mouth: Economic Conditions and Investor Expectations of Risk and Return” Management Science 60 (4): 845–866. 5. Arif, Salman, and Charles M.C. Lee. 2014. “Aggregate Investment and Investor Sentiment.” Review of Financial Studies 27 (11): 3241–79. 6. Weinrich Y., Hoffmann U. Investitions analyse. Munchen, Wien, 1989. 7. Smith M. E. Another Road to Evaluating Knowledge Assets / Michael E. Smith// Human Resource Development Review. — 2016. — № 1. — vol. 2. — pp. 6-25. 8. Biryukov A. and Pustogarov I. Bitcoin over Tor isnot a good idea. In Security and Privasy, (SP), Symposium on, pages 122-134. IEEE, 2015. DOI: 10.1109/SP.2015.15
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).