Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Міжнародні економічні відносини
Код дисципліни: 6.292.00.O.044
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: Д.е.н., проф. Пирог О.В., к.е.н., доц. Ванькович Л.Я. та інші
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Проведення державної атестації здобувачів освітнього рівня «Бакалавр» освітньої програми 292 «Міжнародні економічні відносини». Оцінювання знань та визначення рейтингу студентів за допомогою кваліфікаційної роботи є складовою державної атестації кредитно-модульної системи організації навчального процесу відповідно до робочого навчального плану освітньої програми 292 «Міжнародні економічні відносини».
Завдання: Оволодіння студентами сучасними методами менеджменту, формами організування та здійснення міжнародної економічної діяльності, знаряддями праці у галузі їх майбутньої професії; формування на базі здобутих знань, професійних умінь і навичок здатності до прийняття самостійних рішень у реальних ринкових і виробничих умовах; формування потреби у систематичному поновленні своїх знань та творчого застосовування їх у практичній діяльності закладає підґрунтя і доцільність практики, під час якої, зокрема, поглиблюються та закріплюються теоретичні знання.
Результати навчання: • знання загальних положень міжнародних економічних відносин, міжнародної економіки, міжнародного права, нормативно-правового забезпечення діяльності організацій; • знання сучасних методів соціально-економічної діагностики для розв’язання якісних та кількісних задач; • здатність аналізувати ефективність міжнародної діяльності підприємства з використанням сучасних методів діагностики; • знання основних нормативно-правових актів та довідкових матеріалів, чинних стандартів і технічних умов, інструкцій та інших нормативно-розпорядчих документів у сфері міжнародного науково-технологічного співробітництва.; • вміння оцінювати рівень міжнародної конкурентоспроможності організації; • уміння проводити дослідження на відповідному рівні, мати дослідницькі навички, що виявляються у здатності формувати нові продукти в обраній галузі, вибирати належні напрями і відповідні методи для їх реалізації, беручи до уваги наявні ресурси.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізит: міжнародний менеджмент, міжнародна економіка. Коререквізит: Практика за темою бакалаврської роботи
Короткий зміст навчальної програми: 1. Організаційна частина 1.1.Етапи підготовки до виконання (написання) бакалаврської кваліфікаційної роботи; 1.2. Етапи виконання (написання) бакалаврської кваліфікаційної роботи; 1.3. Послідовність подання та захисту бакалаврської кваліфікаційної роботи 2. Методологічна частина. 3. Рекомендаційна частина (Прогнозування та обґрунтування пропозицій) охоплює окремі складові прогнозування, а саме: - розвитку діяльності об’єкту дослідження БКР; - динаміки основних показників оцінювання виявлених проблем (особливостей) за темою; - впливу чинників на розв’язання проблем (особливостей).
Опис: Кваліфікаційна робота (дипломний проєкт, дипломна робота) складається із таких обов’язкових складових як: - пояснювальна записка обсягом – 2,2-3,5 авт.арк., тобто 45-55 ст. (без додатків та списку використаної літератури); - графічний матеріал обсягом – 6-8 аркушів (обов’язково підшиваються у Додатки БКР). Копії графічних матеріалів зі штампами (формат "А4") надають секретарю відповідної екзаменаційної комісії в кількості 7-8 примірників (з розрахунку – на кожного члена комісії). З метою зручності та читабельності доцільно виносити зміст 1 листа – в межах одного аркушу.
Методи та критерії оцінювання: Захист кваліфікаційної роботи бакалавра (100%)
Критерії оцінювання результатів навчання: На державну атестацію виносяться система умінь та матеріал змістовних модулів, що визначені в ГСВОУ (Галузеві стандарти вищої освіти України) відповідного базового напряму підготовки (галузі знань), спеціальності. Вид кваліфікаційної роботи (дипломний проєкт або дипломна робота) встановлюється на основі аналізування змісту виробничих функцій та типових задач діяльності, що визначені у ГСВОУ.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Кузьмін О.Є., Мельник О.Г. Теоретичні та практичні засади менеджменту: Навч. посібник. - Львів: 2002. - 228 с. 2. Бухгалтерський облік в Україні. Навч. посібник / За ред. Р.Л. Хом’яка. В.І. Лемішовського. – 5-те вид., дон. і перероб. – Львів. Нац. ун-т “Львівська політехніка” (Інформаційно-видавничий центр “ІНТЕЛЕКТ+” Інституту післядипломної освіти). “Інтелект-Захід”, 2006. 3. Швайка Л.А. Планування діяльності підприємства: Навч. посібник. – 2-ге вид., стер. – Львів: “Магнолія 2006”, 2007. 4. Кіндрацька Г.І., Білик М.С., Загородній А.Г. Економічний аналіз: Навч. посібник / За ред. А.Г. Загороднього. Сер. Дистанційне навчання. – Львів: Вид-во Нац. ун-ту “Львівська політехніка”, 2005. – № 31 5. Бакалаврська кваліфікаційна робота: методичні рекомендації для проходження практики і виконання кваліфікаційної роботи бакалавра студентами напряму підготовки 6.030503 “Міжнародна економіка” усіх форм навчання / Укл.: О.Є. Кузьмін, Р.З. Дарміць. – Львів, 2019. – 40 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).