3D-моделювання
Спеціальність: Дизайн середовища
Код дисципліни: 6.022.03.O.041
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Візуальний дизайн і мистецтво
Лектор: Киселенко Марія
Проскуряков Олексій
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: 1. Знати основні структурні складові тривимірних об’єктів та вміти логічно та доцільно використовувати їх.
2. Володіти сучасними методами цифрового моделювання дизайн-об'єктів для вирішення професійних завдань використовуючи примітиви, сплайни, скомпоновані моделі, полігональне моделювання та прийоми скульптингу.
3. Вміти проектувати об’ємно-просторові сцени та окремі складові об’єкти з використанням різних схем освітлення, текстурування, прийомів роботи з камерами та їх налаштуванням, вільно керувати ними.
4. Володіти професійною термінологією.
5. Демонструвати компетентність у використані референсних зображень, одиниць виміру, пропорціях та співмаштабності об’єктів сцени.
6. Вміти візуалізувати дизайн-об'єкти з використанням вбудованих та зовнішніх візуалізаторів.
7. Вміти працювати у команді розробників проекту.
8. Володіти навичками усної, письмової та візуальної презентації результатів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни:
-Живопис, рисунок, скульптура, частина1
-Живопис, рисунок, скульптура, частина2
-Живопис, рисунок, скульптура, частина 3
-Живопис, рисунок, скульптура, частина4
-Живопис, рисунок, скульптура, частина5
-Інтерактивний дизайн (КП)
Супутні і наступні навчальні дисципліни:
-Живопис, рисунок, скульптура, частина6
-Мультимедійний дизайн
-Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи
-Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Поглиблення, узагальнення і закріплення знань студентів у галузі 3D моделювання та застосування їх при вирішенні завдань. В основу практичних занять послідовно закладені теми, що розкривають основні закономірності процесу проектування цифрових об’єктів та середовищ.
Метою виконання лабораторних завдань є формування комплексного цілісного розуміння принципів предметно-просторового моделювання у віртуальному тривимірному середовищі, текстурування, візуалізації та анімації для отримання зображень професійного рівня, а також регулярна практика використання отриманих знань у виконанні поточних завдань.
Методи та критерії оцінювання: Курс лекцій, практичні заняття та фінальна графічна робота оцінюються комплексно. Поточний контроль - 70%, фінальна графічна робота - 30%
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література:
1. Digital Modeling 1st Edition by William Vaughan – June 20, 2020
2. Light for Visual Artists Second Edition: Understanding and Using Light in Art & Design Paperback – July 16, 2019 by Richard Yot
3. Lighting for Animation: The Art of Visual Storytelling 1st Edition by Jasmine Katatikarn , Michael Tanzillo – May 16, 2021
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).