Мистецькі практики в дизайні, частина 3

Спеціальність: Дизайн середовища
Код дисципліни: 6.022.03.O.045
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Дизайн та основи архітектури
Лектор: к.мист., доцент Радомська Віолетта Радіонівна, старший викладач Тирпич Андрій Богданович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Навчальна дисципліна «Мистецькі практики в дизайні, частина 3» – базовий предмет у процесі професійного навчання дизайнера спеціальності В2 Дизайн, згідно ОПП «Інтер’єр та просторовий дизайн». Отримані в процесі навчання знання та навики формують у студента об’ємно-просторове та образне мислення і уявлення, розвивають почуття колориту, індивідуальні творчі здібності, мистецьке чуття і естетичний смак, розширяють художній світогляд, дають напрацювання необхідних фахових знань і вмінь, як основи для подальшої професійної дизайн-діяльності та творчого зростання дизайнера як особистості. Мета вивчення навчальної дисципліни полягає в тому, щоб навчити студента свідомо сприймати натуру, об'єм і простір, вміти бачити, розуміти і аналітично виявляти конструктивно-пластичну структуру, грамотно сприймати пропорції, світлотіньові і кольорові співвідношення, розкладати складні об'ємні форми на базові і аналізувати їх конструктивну побудову. Опанувати практичні методи, графічно-художні засоби і техніки зображення трьох вимірного простору на площині паперу, вміти переводити площинне зображення в об’єм; набути практичні вміння трансформувати, інтерпретувати для створення авторських композицій, як основи для артоб’єктів в просторі; засвоїти малярську грамоту, опанувати практичні методи та різні техніко-технологічні основи живопису, розвивати вміння бачити різноманіття форм та кольорів; виробити власну стилістичну манеру виконання свого твору, з подальшою його інтеграцією в спроєктований простір.
Завдання: ІНТ. Здатність розв'язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі дизайну, або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій і методів дизайну та характеризується комплексністю та невизначеністю умов. ЗК1. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. ЗК4. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК6. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт. ЗК7. Цінування та повага різноманітності та мультикультурності. ЗК9. Здатність зберігати та примножувати культурно-мистецькі, екологічні, моральні, наукові цінності і досягнення суспільства основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про на природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя. СК З. Здатність здійснювати композиційну побудову об'єктів дизайну. СК4. Здатність застосовувати навички проектної графіки у професійній діяльності. СК5. Здатність застосовувати знання історії українського i зарубіжного мистецтва та дизайну в художньо-проектній діяльності. СК6. Здатність застосовувати у проектно-художній діяльності спеціальні техніки та технології роботи у відповідних матеріалах (за спеціалізаціями). СК8. Здатність здійснювати колористичне вирішення майбутнього дизайн-об’єкта. СК9. Здатність зображувати об'єкти навколишнього середовища і постаті людини засобами пластичної анатомії, спеціального рисунка та живопису (за спеціалізаціями). СК 11.Здатність досягти успіху в професійній кар’єрі, розробляти та представляти візуальні презентації, портфоліо власних творів, володіти підприємницькими навичками для провадження дизайн-діяльності. СК12. Здатність адаптуватись до мінливості запитів на дизайнерську діяльність, в тому числі, пов'язану із розвитком та синтезом художніх та технологічних прийомів організації життєвого простору. СК14. Здатність здійснювати організацію простору з врахуванням особливостей інформаційної доби, в тому числі технологій доповненої та віртуальної реальності.
Результати навчання: У результаті навчання здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: 1. Освоїти різновиди графічних подач, живописних прийомів. 2. Виконати графічні завдання зображення видів технічного дизайну. 3. Освоїти закономірності конструктивної побудови об’єктів технічного дизайну. 4. Вміти поєднувати різнотехнічні засоби та стилістику графічних прийомів зображення архітектурних форм, об’єктів технічного дизайну і ландшафтних об’єктів у художній образ. 5. Знати професійну термінологію, яка застосовується у процесі графічної та живописної подачі зображень. 6. Вміти створити власний графічний та живописний твір (арт-об'єкт) і вдало інтегрувати в предметно-просторовий дизайн. У результаті навчання здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання: ПРН І. Застосовувати набуті знання і розуміння предметної області та сфери професійної діяльності у практичних ситуаціях. ПРН 6. Усвідомлювати відповідальність за якість виконуваних робіт, забезпечувати виконання завдання на високому професійному рівні. ПРН 7. Аналізувати, стилізувати, інтерпретувати та трансформувати об'єкти для розроблення художньо-проектних вирішень. ПРН 9. Створювати об'єкти дизайну засобами проектнографічного моделювання. ПРН 10. Визначати функціональну та естетичну специфіку формотворчих засобів дизайну в комунікативному просторі. ПРН 11. Розробляти композиційне вирішення об'єктів дизайну у відповідних техніках і матеріалах. ПРН 13. Знати надбання національної та всесвітньої культурномистецької спадщини, розвивати етнокультуру засобами дизайну. Розробляти концепції та проектні пропозиції відновлення пошкоджених воєнними діями інтер'єрів, об'єктів їх предметного наповнення, та елементів просторового дизайну. ПРН 14. Використовувати у професійній діяльності прояви української ментальності, історичної пам'яті, національної самоідентифікації та творчого самовираження; застосовувати історичний творчий досвід, а також успішні українські та зарубіжні художні практики. ПРН 15. Розуміти українські етнокультурні традиції у стильових вирішеннях об'єктів дизайну, враховувати регіональні особливості етнодизайну у мистецьких практиках. ПРН 18. Відображати морфологічні, стильові та кольоро- фактурні властивості об'єктів дизайну. ПРН19. Розробляти та представляти результати роботи у професійному середовищі, розуміти етапи досягнення успіху в професійні кар'єрі, враховувати сучасні тенденції ринку праці, проводити дослідження ринку, обирати відповідну бізнесмодель розробляти бізнес-план професійної діяльності у сфері дизайну. ПРН 21. Вміти виконувати проекти, котрі враховують потреби всіх груп користувачів та сприяють рівності можливостей різних вікових груп, а також людей з особливими потребами ПРН 22. Розробляти проєкти, розраховані на різні просторові досвіди, в тому числі ті, котрі випливають з інтеграції у середовище технологій імерсивної присутності. ПРН 23. Вміти використовувати різні типи комунікаційних та презентаційних технік, для успішного позиціонування на ринку праці.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Перелік попередніх дисциплін: 1.Живопис, рисунок, скульптура, чатина 1,2,3. 2. Мистецькі практики в дизайні, частина 1,2. 3.Основи інформаційного дизайну. Супутні, наступні навчальні дисципліни: 1.Мистецькі практики, частина 4. 2. Основи інформаційного дизайну. 3.Концептуальний дизайн. 4.Концептуальний дизайн (КП).
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Мистецькі практики в дизайні, частина 3» є складовою освітньо-професійної програми «Інтер’єр та просторовий дизайн». В основу дисципліни послідовно закладені теми теоретичних та практичних положень, що розкривають основні закономірності процесу рисунку, живопису, створення авторських монокомпозицій для артоб’єктівв просторі. Курс структурно включає в себе практичну та теоретичну частини. Основи мистецьких практик вивчаються на гіпсових моделях фігури людини, постановках з живою натурою (рисунок та живопис фігури людини в різних положеннях). Навчальні постановки розподілені в певній методичній послідовності відповідно до складності завдання. Основні студії відбуваються при природному бічному освітленні. Вивчення кольору з допомогою прямого освітлення призводить до декоративного вирішення завдання (стилізація фігури). Студії над такими постановками допоможуть дизайнерам використати набуті навики у подальшій творчій роботі та інтеграції власних артоб’єктів у проектній діяльності. Паралельно з вивченням кольору звертається увага на тональність кольорових плям, вишукується світловий домінант в композиції рисунка. Композиційні варіанти, засоби, технічні прийоми, матеріали для рисунку та живопису вибираються в залежності від теми завдання та його тривалості. Вивчення курсу орієнтує студентів до візуально аналітично-творчого процесу і спрямовує на самостійний пошук ідей та вирішень в практичних завданнях. Все це з вмінням рисувати «по пам'яті» і «по уяві» повинно впливати на мистецьке мислення та формування естетичного чуття студента-дизайнера, вчить володіти практичними навиками для того, щоб в майбутньому передавати свої ідеї та почуття в дизайн-проєктах.
Опис: Практичні заняття – 75 год. (денна форма навчання). Мета практичних занять – поглиблення й деталізація отриманих знань в процесі навчання, спрямованого на засвоєння і закріплення навчального матеріалу, сприяють творчому розвитку студентів, поглиблюють знання з анатомії при зображеннях фігури на площині і в об’ємі, застосовують історичний творчий досвід аналогів культурно-мистецької спадщини, розвивають творче мислення. Теми та завдання практичних аудиторних робіт: 1.Рисунок. Фігура гіпсової моделі або живої натури (лінійно-конструктивне вирішення з локальним тоном); (формат А1) 2.Живопис. Сидяча фігура натура з антуражем (поліхромія) (Формат А1). 3.Рисунок. Декоративно-площинна стилізація фігури людини. (Формат А1). 4.Живопис. Декоративно-площинна стилізація фігури людини (поліхромія). Теми та зміст самостійниї позааудиторних завдань (105 год.) : 1.Живопис. Копія живописного твору з антропоморфним зображенням, (Формат А2). 2.Короткочасні рисунки та начерки живої фігури людини в різних положеннях (Формат довільний). 3.Рисунок людини, контрапост. Графічна стилізація (три варіанти на одному листі),(Формат А-3). 4.Живопис, рисунок. Створення тематичної монокомпозиції з фігурою людини (повний зріст, контрапост, сидяча) Формат А3
Методи та критерії оцінювання: Визначення рівня знань студентів здійснюється поточним контролем аудиторної та самостійної роботи студента. Оцінювання робіт викладачами, що ведуть заняття в групі, відбувається після закінчення кожного завдання. Залік є обов'язковою підсумковою формою контролю, яка дає змогу оцінити системне засвоєння навчального матеріалу з «Мистецькі практики в дизайні, частина 3» і зведений до поточних форм контролю. Оцінювання робіт відбувається після закінчення кожного завдання. Оцінка за залік виставляється «автоматично».
Критерії оцінювання результатів навчання: Протягом семестру студент може набрати 100 балів за виконання 8 завдань (4 аудиторних і 4 самостійних). Семестрова оцінка вираховується як середній бал за всі аудиторні і самостійні роботи. Середній бал за завдання вираховується наступним чином: підсумовується кількість балів за кожне із завдань та ділитися на їх кількість. Розподіл балів у 100-бальній шкалі Поточний контроль Аудиторна робота №1- мах 100 балів Аудиторна робота №2- мах 100 балів Аудиторна робота №3 - мах 100 балів Аудиторна робота №4 - мах 100 балів Самостійна робота №1- мах 100 балів Самостійна робота №2 - мах 100 балів Самостійна робота №3 - мах 100 балів Самостійна робота №4 - мах 100 балів Розрахунок залікового балу: А.р.№1+А.р.№2+А.р.№3+А.р.№4+С.р.№1+С.р.№2+С.р.№3+С.р.4):8 Порядок та критерії виставляння балів та оцінок. Складові компоненти оцінки живописних та рисункових робіт: 1.Композиція на листі - мах 20 балів. 20 балів – без похибок 19-15 балів – 1-2 похибки; 14-10 балів – 3-4 похибки; 9-5 балів – 5-6 похибок; 4-0 балів – 7 і більше похибок. 2.Пропорційні співвідношення і конструктивний аналіз форм - мах 20 балів. 20 балів – без похибок 19-15 балів – 1-2 похибки; 14-10 балів – 3-4 похибки; 9-5 балів – 5-6 похибок; 4-0 балів – 7 і більше похибок. 3.Перспективна побудова форм - мах 20 балів 20 балів – без похибок 19-15 балів – 1-2 похибки; 14-10 балів – 3-4 похибки; 9-5 балів – 5-6 похибок; 4-0 балів – 7 і більше похибок. 4. Виявлення об’єму - мах 20 балів. 20 балів – без похибок 19-15 балів – 1-2 похибки; 14-10 балів – 3-4 похибки; 9-5 балів – 5-6 похибок; 4-0 балів – 7 і більше похибок. 5.Техніка виконання - мах 20 балів. 20 балів – без похибок 19-15 балів – 1-2 похибки; 14-10 балів – 3-4 похибки; 9-5 балів – 5-6 похибок; 4-0 балів – 7 і більше похибок. Усього балів 100
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Навчально-методичне забезпечення 1.Декоративний живопис: метод. вказівки до виконання аудиторних та домашніх завдань для студентів II курсу базового напрямку 6.12.01 «Архітектура» спеціальностей 120101 «Архітектура будівель і споруд», 120102 «Містобудування» 120103 «Дизайн архітектурного середовища» та студентів заочної форми навчання / Укл. О. В. Мер’є. –Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 46 с. 2.Методичні вказівки до виконання завдань з дисципліни «Скульптура» для студентів І курсу напряму 6.12.01 «Архітектура» / Укл. О.М. Винниченко, С.В. Баран – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007. – 52с. 3.Методичні вказівки з курсової роботи «Рисунок, живопис, скульптура», для студентів I-IV курсів / Укл. Б.Н. Скиба, О.Й. Лясковський. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003. – 72 с. 5.Рисунок анатомічного та античного торсів людини: Методичні вказівки до курсу «Рисунок» для студентів III курсу напрямку 6.0202 «Мистецтво» / Укл. Б.Н. Скиба, О.Й. Лясковський. – Львів: Видавництво Національного університету 6. «Львівська політехніка», 2008. – 56 с. –(Укр. Мовою). 7.Рисунок гіпсової фігури: Методичні рекомендації для студентів напрямку 6.1201 «Архітектура» / Укл. Ф.І. Василенко.– Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 1995. – 22 с. 8.Методичні вказівки до виконання завдань «Пленерний живопис» з дисципліни «Живопис» / Укл. Я. Г. Шеремета. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002. – 12 с. Рекомендована література Базова 1.Дворник Ю.В. Жива вода рисунка. – Тернопіль: навчальна книга – Богдан, 2009. – 176с. 2.Горбенко А.А. Акварельная живопись для архитекторов / А.А. Горбенко. – К : Будівельник, 1982. 3.Гребенюк Г.Є. Основи композиції та рисунок / Г.Є. Гребенюк. – К.:Техніка, 1997. 4.Bammes G. Wir zeichnen den Menschen. Berlin.: 1989 — 180 с. 5.Bammes G. Sehen und Verstehen Berlin.: 1985 — 190 с. 6.Мірчук З. Анатомія людини: Навч.посібник. — Дрогобич: Вимір, 2007. — 350с. 7.Опанащук М., Опанащук О. Емоційна природа рисунку: навчальний посібник/М.Опанащук, О. Опанащук. – Львів, 2013. – 114 с. 8.Михайленко В.Є., Яковлєв М.І. Основи композиції (геометричні аспекти) / В.Є.Михайленко, М.І. Яковлєв. –Каравелла, 2004. –304с. 9.Туманов І.М. Рисунок, живопис, скульптура: навчальний посібник / І.М.Туманов. –Львів: Аверс, 2010. –144с. 10.Сухенко О.В. Рисунок. Навчальний посібник / О.В. Сухенко, –К.: Bona Mente, 2004 11.Турчинко Ю.Я. Київська рисувальна школа / Ю.Я. Турчинко, – К.: Видавництво АН УССР, 1956 12. Перепадя В.В. Рисунок. Проблеми творчості в навчальному процесі / В.В. Перепадя, – Львів: Палітра, 2003 13.Жаборюк Л.А. Український живопис доби середньовіччя / Жаборюк Л.А. – К.:Вища школа,1978 14.Жаборюк Л.А. Мистецтво живопису і графіки на Україні. / Жаборюк Л.А. – К.: Вища школа,1983 15.Білецький .Український портретний живопис 17-18 ст. / К.:Мистецтво,1967 16.Белютін Є. початкові відомості живопису. К.: Держ. вид-во обр.мист. і музичн. л-ри Усср,1958 17.Uldis Zarins, Sandis Kondrats. Anatomy for Sculptors, Understanding the Human Figure. - Anatomy Next, Incorporated, 2014. – 222p. 18.Uldis Zarins. Anatomy of Facial Expression. - Anatomy Next, Incorporated, 2017. – 222p. 19.Uldis Zarins. Form of the Head and Neck. - Anatomy Next, Incorporated, 2021. – 2021p. 20.Michel Lauricella. Morpho: Simplified Forms: Anatomy for Artists. - Rocky Nook, 2019. – 96р. 21.Mattesi, Michael D., Force. Drawing human anatomy / Michael Mattesi. - CRC Press; 1st edition, 2017. – 313р 22.Mattesi, Michael D., Force. Animal Drawing.Animal Locomotion and Design Concepts for Animators / Michael Mattesi. - Focal Press;, 2011. – 224р. Допоміжна 1.Боднар О. Я . Золотий переріз і неевклідова геометрія у науці та мистецтві : монографія / Боднар. – Львів : Українські технології, 2005. 2.Іттен Й. Мистецтво кольору: Суб’єктивний досвід і об’єктивне пізнання як шлях до мистецтва. Навчальний посібник/ Йоганнес Іттен. Пер.із нім. С. Святенко. – Київ: «ArtHuss», 2022.96с. 3.Іттен Й. Наука дизайну та форми. Вступний курс, який я викладав у Баугаузі та інших школах/ Йоганнес Іттен. Пер.із нім. С. Святенко. – Київ: «ArtHuss», 2021.136с. 4.Євген Лисик. Графіка. Малярство: альбом –каталог./ упоряд. А.Лисик, О.Лозинський. Львів: Коло, 2021.368с.:іл. 5.Ковчег.Українське народне мистецтво: альбом-каталог. – Львів:Коло, 2021. – 432с.:іл.. 6.Ідеї, смисли , інтерпретації образотворчого мистецтва: Українська теоретична думка ХХ століття: Антологія/ Упоряд. Р.М.Яців. – Частина1. – Львів: Львівська національна академія мистецтв; Інститут народознавства НАН України, 2012.-232с.:іл.. 7.Ідеї, смисли , інтерпретації образотворчого мистецтва: Українська теоретична думка ХХ століття: Антологія/ Упоряд. Р.М.Яців. – Частина2. – Львів: Львівська національна академія мистецтв; Інститут народознавства НАН України, 2012.-832с.:іл.. 8.Ідеї, смисли , інтерпретації образотворчого мистецтва: Українська теоретична думка ХХ століття: Антологія/ Упоряд. Р.М.Яців. – Частина1. – Львів: Львівська національна академія мистецтв; Інститут народознавства НАН України; Простір-М, 2019.-960 с. 9.Ідеї, смисли , інтерпретації образотворчого мистецтва: Українська теоретична думка ХХ століття: Антологія/ Упоряд. Р.М.Яців. – Частина 4. – Львів: Львівська національна академія мистецтв; Інститут народознавства НАН України; Наукове товариство ім.Шевченка, 2021.-984с.:іл.. 10.Богдан Мисюга. Герметичне коло Карла Звіринського: альбом-монографія/ передмова В.Корсак. Луцьк-Львів: МСУМК, ЛНАМ, Коло, 2019. – 280с.:іл.. 11.Художні моделі абстрактного живопису в Україні 1980-2000(Епістемологія кремації)/І.Павельчук;Київ: «Києво-Могилянська академія» 2013 12.Кириченко М. А. Основи образотворчої грамоти / Кириченко М.А., Кириченко І.М. – К. : Вища шк., 2002. 13.Левчук Л. Т. Основи естетики : навч. посіб. / Л. Т. Левчук, О.І. Оніщенко. – К. Вища шк., 2000. 14.Хмельовський О.М. Вступ у дизайн: основи проетування систем життя : курс лекцій / О.М. Хмельовський – Луцьк : Терен, 2004 15.Історія українського мистецтва: у 6 томах, – Київ, Жовтень, 1966 16.Крвавич Д.П., Овсійчук В.А. Українське мистецтво.Ч.1, Ч.2, Ч.3: навч. посіб./ Д.П. Крвавич, В.А. Овсійчук В.А. – Львів: Світ, 2004 Інформаційні ресурси 1.Електронний навчально-методичний комплекс «Живопис, рисунок, скульптура, частина 6» розміщений у віртуальному навчальному середовищі НУ «Львівська політехніка» за адресою: https://vns.lpnu.ua/course/ 2.Онлайн-журнали по мистецтву https://all-journals.com/zhurnaly/iskusstvo/ 3.Google Arts&Cultur. Арт – платформа https://artsandculture.google.com/ 4.Google Arts&Cultur. Колекції 1 200 музеїв світу https://artsandculture.google.com/partner?tab=pop 5.Список сайтів з референсами для художників https://dtf.ru/gamedev/736452-sayty- s-referensami-dlya-hudozhnikov 6.Анатомія, будова м’язів, 3-D моделі.https://www.posemaniacs.com/ 7.Anatomy and Skulpture Reference Library https://www.scott-eaton.com/anatomy-and- sculpture-reference-library 8.Референси гіпсів. Онлайн навчання для студентів НУ ЛП (гіпсові зліпки голови, кисть руки) М.Дубова, К.Кузів https://drive.google.com/drive/folders/1jZF1Chbsd_71dc99UIMgZp4mTxw- gsIk?usp=sharing
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Мистецькі практики в дизайні, частина 3

Спеціальність: Дизайн середовища
Код дисципліни: 6.022.03.O.044
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Візуальний дизайн і мистецтво
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна