Педагогічна практика
Спеціальність: Хімічні технології та інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.161.01.O.031
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Хімії і технології неорганічних речовин
Лектор: доцент Буклів Роксоляна Любомирівна,
проф. Знак Зеновій Орестович
керівники магістерських кваліфікаційних робіт.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: 1
Результати навчання: • знати сучасний рівень, тенденції та перспективи розвитку галузі науки та техніки за темою магістерської роботи;
• вміти чітко формулювати мету досліджень і завдання, які необхідно вирішити для її досягнення;
• знати джерела пошуку інформації та вміти обробляти дані літератури для встановлення напрямку досліджень;
• вміти монтувати експериментальну установку для проведення досліджень,
• володіти методиками постановки експериментальних досліджень;
• знати методи обробки результатів досліджень.
Результати, одержані під час проходження практики, стають основою для написання кваліфікаційної роботи магістра:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити:
• аналітична хімія;
• основи наукових досліджень;
• дисципліни спеціалізації
Короткий зміст навчальної програми: Індивідуальне завдання студенту на виконання практики співпадає з темою магістерської кваліфікаційної роботи і повинно передбачати рішення певної технологічної проблеми шляхом проведення експериментальних (інколи теоретичних) досліджень. Практика включає такі частини: 1. Мета досліджень, завдання. 2. Пошук інформації та обробка даних літератури для встановлення напрямку досліджень. 3. Монтаж експериментальної установки для проведення досліджень. 4. Експериментальні дослідження. 5. Обробка результатів досліджень
Опис: 1
Методи та критерії оцінювання: • підсумковий контроль (100%): диференційований залік: звіт з практики, захист звіту.
Критерії оцінювання результатів навчання: 1
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Залежить від напрямку досліджень
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Педагогічна практика
Спеціальність: Хімічні технології та інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.161.02.O.044
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Технологія органічних продуктів
Лектор: Викладачі кафедри
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Загальні компетентності
ЗК2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК4. Здатність працювати самостійно і в команді.
ЗК5. Здатність до самоосвіти та підвищення рівня професійної кваліфікації.
Фахові компетентності,
ФК 7. Здатність здійснювати науково-педагогічну діяльність у закладах вищої освіти.
Результати навчання: ПР3. Організовувати свою роботу і роботу колективу в умовах промислового виробництва, проектних підрозділів, науково-дослідних лабораторій, визначати цілі і ефективні способи їх досягнення, мотивувати і навчати персонал.
ПР5. Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами усно і письмово для обговорення і презентації результатів професійної діяльності, досліджень та проектів.
ПР9. Розробляти і викладати спеціальні дисципліни з хімічних технологій і інженерії у закладах вищої освіти.
КОМ 1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються.
АіВ 1. Управління робочими або навчальними процесами, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів.
АіВ 2. Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів.
АіB 3. Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни
Розрахунок реакторів
Розрахунок реакторів (КР)
Застосування продуктів органічного синтезу
Каталіз в органічному синтезі
Розроблення технологічних процесів органічного синтезу
Супутні і наступні навчальні дисципліни
Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи
Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Захист магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Педагогічна практика передбачає підготовку до проведення та асистування студентом під час практичного заняття та лабораторного практикуму зі спеціальності.
Опис: Підготовка до проведення практичного заняття. Асистування під час проведення практичного заняття. Підготовка до проведення заняття з виконання лабораторного практикуму. Асистування під час проведення заняття з виконання лабораторного практикуму.
Методи та критерії оцінювання: Усне і письмове опитування
Критерії оцінювання результатів навчання: • виконання індивідуального завдання (60 балів)
• підсумковий контроль (звіт): письмова форма (40 балів)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: • Збірник нормативних документів Національного університету “Львівська політехніка”/ За ред. професора Ю.Я. Бобала. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 804 с.
• Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: Методичний посібник для студентів магістратури. – К. : Центр навчальної літератури, 2003. – 316 с.
• Туркот Т.І. Педагогіка вищої школи:навч. посіб..: реком. МОН України для студентів магістратури вищих навчальних закладів непедагогічного профілю. Херсон, 2011. – 608 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Педагогічна практика
Спеціальність: Хімічні технології та інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.161.03.O.057
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Хімії і технології неорганічних речовин
Лектор: доцент Буклів Роксоляна Любомирівна,
проф. Знак Зеновій Орестович
керівники магістерських кваліфікаційних робіт.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: 1
Результати навчання: • знати сучасний рівень, тенденції та перспективи розвитку галузі науки та техніки за темою магістерської роботи;
• вміти чітко формулювати мету досліджень і завдання, які необхідно вирішити для її досягнення;
• знати джерела пошуку інформації та вміти обробляти дані літератури для встановлення напрямку досліджень;
• вміти монтувати експериментальну установку для проведення досліджень,
• володіти методиками постановки експериментальних досліджень;
• знати методи обробки результатів досліджень.
Результати, одержані під час проходження практики, стають основою для написання кваліфікаційної роботи магістра:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити:
• аналітична хімія;
• основи наукових досліджень;
• дисципліни спеціалізації
Короткий зміст навчальної програми: Індивідуальне завдання студенту на виконання практики співпадає з темою магістерської кваліфікаційної роботи і повинно передбачати рішення певної технологічної проблеми шляхом проведення експериментальних (інколи теоретичних) досліджень. Практика включає такі частини: 1. Мета досліджень, завдання. 2. Пошук інформації та обробка даних літератури для встановлення напрямку досліджень. 3. Монтаж експериментальної установки для проведення досліджень. 4. Експериментальні дослідження. 5. Обробка результатів досліджень
Опис: 1
Методи та критерії оцінювання: • підсумковий контроль (100%): диференційований залік: звіт з практики, захист звіту.
Критерії оцінювання результатів навчання: 1
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Залежить від напрямку досліджень
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Педагогічна практика
Спеціальність: Хімічні технології та інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.161.04.O.068
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Хімічна технологія силікатів
Лектор: Викладачі кафедри хімічної технології силікатів
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Інтегральні компетентності (ІНТ): Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та проблеми хімічних технологій та інженерії або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій і характеризується невизначеністю умов і вимог.
Загальні компетентності (ЗК):
ЗК2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;
ЗК4. Здатність працювати самостійно і в команді;
ЗК5. Здатність до самоосвіти та підвищення рівня професійної кваліфікації..
Фахові компетентності (ФК):
ФК7. Здатність здійснювати науково-педагогічну діяльність у закладах вищої освіти.
Результати навчання: Програмні результати (ПР):
ПР3. Організовувати свою роботу і роботу колективу в умовах промислового виробництва, проєктних підрозділів, науково-дослідних лабораторій, визначати цілі й ефективні способи їх досягнення, мотивувати і навчати персонал;
ПР5. Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами усно і письмово для обговорення і презентації результатів професійної діяльності, досліджень та проектів.
ПР9. Розробляти і викладати спеціальні дисципліни з хімічних технологій і інженерії у закладах вищої освіти.
Комунікація (КОМ):
КОМ. Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються.
Автономія і відповідальність (АіВ):
АіВ1. Управління робочими або навчальними процесами, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів.
АіВ2. Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів.
АіB3. Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Хімічна технологія тонкої, технічної кераміки та вогнетривів.
Технологія скляних виробів.
Хімічна технологія повітряних, автоклавних та гідравлічних в'яжучих речовин.
Короткий зміст навчальної програми: Педагогічна практика є складовою частиною освітнього процесу, обов’язковим компонентом підготовки фахівців на здобуття ступеня вищої освіти магістра, що забезпечується поєднанням теоретичної підготовки з практичною спрямованістю. Об'єктом педагогічної практики є навчальний процес підготовки фахівців за спеціальністю 161 Хімічні технології та інженерія. Предметом педагогічної практики – окрема обов’язкова освітня компонента (фахова дисципліна) навчального плану з циклу загальної, професійної підготовки або вибіркова освітня компонента з циклу професійної підготовки, яка відповідає напряму наукових досліджень магістра. Організація педагогічної практики здобувачів ґрунтується на принципах креативності (актуалізація та стимулювання творчого підходу до підготовки та здійснення навчальної та науково-дослідницької діяльності); науковості (відбір змісту та побудови навчальних занять у закладі вищої освіти з урахуванням закономірностей педагогічного процесу).
Опис: Ознайомлення з положенням про організацію освітнього процесу в закладі виої освіти. Ознайомлення зі ступеневою системою освіти, програмами підготовки та форми навчання. Ознайомлення з формами організації освітнього процесу та видами навчальних занять. Ознайомлення з видами лекцій у вищій школі, технологіями їхньої підготовки та проведення. Лабораторне заняття як ефективний спосіб формування практичних умінь і навичок. Практичні заняття як необхідна складова у підготовці конкуренто-спроможного фахівця. Семінарські заняття як форма взаємодії та спілкування учасників педагогічного процесу. Розвиток педагогічної культури викладача ВНЗ. Педагогічні здібності та основні стилі роботи педагога.
Методи та критерії оцінювання: Публічний захист: заслуховування доповіді за результатами практики, відповідей на запитання; оцінювання звіту та презентації
Критерії оцінювання результатів навчання: Підсумковий контроль: диференційований залік (захист звіту в усній формі).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Наказ Міністерства освіти України від 08.04.1993 № 93 (Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міносвіти № 351 (v0351281-94) від 20.12.94) Про затвердження “Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України” / https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0035-93
2. Методичні рекомендації зі складання програми практики студентів вищих навчальних закладів Міністерства освіти України від 14.02.96 р. № 31-5/97 / http://sites.znu.edu.ua › Metod_rekom_pro_rozrob_progr_prak.
3. Стандарт забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти СВО ЛП 02.01. Положення про організацію освітнього процесу, затверджено наказом ректора від 22.01.2019 р. № 26-1-10. / Внутрішні стандарти забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти. Частина І / за ред. професора Ю. Я. Бобало. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. – С. 75–98.
4. Стандарт забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти СВО ЛП 02.04. Положення про організацію проведення практики здобувачів вищої освіти Національного університету “Львівська політехніка”, затверджено наказом ректора від 29.09.2022 р. № 462-1-03.
5. Стандарт забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти СВО ЛП 02.01. Положення про академічну мобільність студентів, аспірантів, докторантів, наукових, науково-педагогічних, педагогічних та інших працівників, затверджено наказом ректора від 22.01.2019 р. № 26-1-10. / Внутрішні стандарти забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти. Частина І / за ред. професора Ю. Я. Бобало. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. – С. 139–148.
6. Кузьмінський А. І. Педагогіка : підручник / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. – К. : Знання-Прес, 2008. – 447 с.
7. Кузьмінський А. І. Педагогіка у запитаннях та відповідях : навч. посіб. / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко.– К. : Знання, 2006. – 311 с.
8. Лозова В. І. Теоретичні основи виховання і навчання / В. І. Лозова, Г. В. Троцко. –Xарків : ОВС, 2012. – 287 с.
9. Мойсеюк Н. Є Педагогіка : навч. посіб. / Н. Є. Мойсеюк. – Київ, 2009. – 656 с.
10. Пальчевський С. С. Педагогіка : навч. посіб. / Пальчевський С. С. – К. : Каравела, 2007. –576 с.
11. Волкова Н. П. Педагогіка: навч. посіб. / Н. П. Волкова. – К. : Академвидав, 2012. – 616 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Педагогічна практика
Спеціальність: Хімічні технології та інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.161.05.O.081
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Хімічна технологія переробки нафти та газу
Лектор: доцент П.І. Топільницький
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Відповідно до освітньо-наукової програми під час проходження педагогічної практики магістр повинен:
- ознайомитися із сучасними вимогами до освітнього процесу в закладах освіти України, їх структурою та змістом, кращим педагогічним досвідом, особливостями роботи науково-педагогічних працівників у закладі вищої освіти;
- оволодіти професійними вміннями й навичками проведення, практичних та лабораторних занять у ЗВО з використанням інноваційних методів і сучасних технологій навчання;
- виробити здатність застосовування теорії навчання в практичній роботі;
- сформувати готовність проводити навчально-педагогічну й науково-експериментальну діяльність;
- сформувати інтелектуальні, морально-етичні, естетичні та інші якості викладача, спеціаліста освітньої сфери, інтерес до обраного фаху, потребу в самоосвіті.
Проходження здобувачами освіти другого (освітньо-наукового) рівня вищої освіти педагогічної практики сприяє формуванню у них відповідно до освітньо-наукової програми таких компетентностей:
Загальні компетентності:
- Здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях;
- Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
- Здатність до самоосвіти та підвищення рівня професійної кваліфікації.
Спеціальні (фахові, предметні) компетентності:
- Здатність здійснювати науково-педагогічну діяльність у закладах вищої освіти.
Результати навчання: Програмні результати:
- Організовувати свою роботу і роботу колективу в умовах промислового виробництва, проектних підрозділів, науково-дослідних лабораторій, визначати цілі й ефективні способи їх досягнення, мотивувати і навчати персонал:
- Вільно спілкувіватися державною та іноземною мовами усно і письмово для обговорення та презентації результатів професійної діяльності досліджень та проектів;
- Розробляти і викладати спеціальні дисципліни з хімічних технологій та інженерії у закладах вищої освіти.
Комунікації:
Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються.
Автономія та відповідальність:
Управління робочими або навчальними процесами, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів;
Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів;
Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Магістри повинні продемонструвати:
Знання:
- наукових та методичних засад педагогічної діяльності викладача закладу вищої освіту, вимог до підготовки та проведення навчальних занять;
- здатність демонструвати поглиблені знання у вибраній області наукових досліджень, які розглядаються в навчальній дисципліні;
Уміння:
- демонструвати систематичні знання сучасних методів проведення досліджень, навички самостійного виконання наукового дослідження, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, оцінювати результати роботи студентів і нести відповідальність за особистий професійний розвиток та навчання інших;
? здійснювати викладацьку діяльність у закладах вищої освіти;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Захист магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Програма педагогічної практики здобувачів вищої освіти другого (освітньо-наукового) рівня спеціальності 161 – «хімічні технології та інженерія» є нормативним документом для магістрів, керівників практики від університету та керівників практики від баз практики – закладів освіти та організацій, з якими укладені відповідні договори.
Програма педагогічної практики магістрів спеціальності 161 – «хімічні технології та інженерія» складена з врахуванням положень Стандарту вищої освіти затвердженого Наказом МОН від 22.08.2023 р. № 1028, Професійного стандарту на групу професій «Викладачі закладів вищої освіти» затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 23.03.2021 № 610, рекомендацій «Положення про організацію освітнього процесу в Національному університеті «Львівська політехніка», затвердженого Наказом ректора від 10.12.2015 р. № 235-10 та «Положення про організацію проведення практики здобувачів вищої освіти Національного університету «Львівська політехніка» (СВО ЛП 02.04), затвердженого наказом ректора від 29 вересня 2022 р. № 462-1-03.
Педагогічна практика є обов’язковим компонентом навчального процесу, важливим етапом професійно-практичної підготовки майбутніх магістірів за спеціальністю «Хімічні технології та інженерія»». Предметом педагогічної практики виступає окрема дисципліна або дисципліни навчального плану підготовки здобувачів вищої освіти. Педагогічна практика повинна бути наближеною до тематики наукових досліджень магістра. Тривалість практики визначається освітньо-науковою програмою, а терміни проведення – навчальними планами.
Опис: Відвідування лекційних занять та їх аналіз
Відвідування практичних/лабораторних занять та їх аналіз
Ознайомлення з робочою документацією, необхідною для педагогічної діяльності
Проведення практичних/лабораторних занять та їх аналіз
Підготовка звіту про проходження практики.
Захист звіту про проходження практики.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль за проходженням практики і перевірка виконання завдань педагогічної практики проводиться шляхом:
- індивідуальної перевірка підготовлених планів-конспектів навчальних занять;
- оцінки активності та застосування творчого підходу до розв’язання завдань, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень і визначень, доповнень тощо.
Підсумковий контроль проводиться за результатами урахування якості виконаних практикантом завдань.
Порядок та критерії виставлення балів та оцінок:
Під час підсумкового залікового контролю враховуються всі види діяльності магістра під час проходження практики, а саме:
1. Відвідування лекційних занять провідних науково-педагогічних працівників кафедри та аналіз відвіданого заняття (2 відвідані лекції).
2. Відвідування (проведення) практичних (лабораторних) занять провідних науково-педагогічних працівників кафедри та їх аналіз.
3. Підготовка і проведення практичного (лабораторного) заняття за обраною темою:
– Визначення мети практичного (лабораторного) заняття;
– Обґрунтування вибору методів викладу навчальної інформації;
– Висновки, виставлення оцінок;
– Підготовка дидактичного матеріалу і володіння майстерністю проведення заняття.
Для оцінювання результатів педагогічної практики магістрів застосовується інституційна шкала оцінювання Національного університету «Львівська політехніка»:
Педагогічна практика завершується диференційованим заліком.
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінка з педагогічної практики прирівнюється до семестрової оцінки з будь-якого предмету і не може бути більшою за 100 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Педагогічна практика магістрів: Рекомендації до проходження [Електронний ресурс]: навч. посіб. для здобувачів ступеня доктора філософії за освітньо-науковою програмою «Менеджмент» спеціальності 073 Менеджмент / КПІ ім. Ігоря Сікорського; уклад.: М.О. Кравченко, К.О. Бояринова, А.Р. Дунська, К.О. Копішинська, О.В. Гук. – Електронні текстові дані (1 файл: 1,88 Мбайт). – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 80 с. Pedahohichna_praktyka_aspirantiv.pdf (kpi.ua)
2. Методичні рекомендації з питань організації практики студентів та складання робочих програм практики Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» [Текст] / Уклад.: Н.М. Лапенко, І.Л. Співак, І.В. Федоренко, О.М. Шаповалова; за заг. ред. П.М. Яблонського. – К.: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018. – 29 с.
3. Головенкін В.П. Педагогіка вищої школи: підручник / В.П. Головенкін ; КПІ ім. Ігоря Сікорського. 2-ге вид., переробл. і доповн. Електронні текстові дані (1 файл: 3,6 Мбайт). Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019. 290 c. Назва з екрана. URL: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/ 29032
4. Інноваційні технології навчання. Методичні рекомендації/ Укладачі С.Л. Усик, Л.М. Богданович. Л. Навчально-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Волинської області, 2019. 22 с.
5. Навчальний посібник з дисципліни «Педагогіка вищої школи» / Уклад. А.В. Лисенко. Полтава: ПолтНТУ, 2018. 102 с.
6. Педагогіка вищої школи: навчальний посібник / за заг. ред. О.І. Федоренко. Харків: ФОП Бровін О.В., 2020. 240 с
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Педагогічна практика
Спеціальність: Хімічні технології та інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.161.06.O.094
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Хімічна технологія переробки пластмас
Лектор: Викладачі кафедри
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. • Здатність працювати самостійно і в команді. • Здатність до самоосвіти та підвищення рівня професійної кваліфікації. • Здатність використовувати результати експериментальних досліджень процесів синтезу та переробки полімерів для проектування та оптимізації технологічних процесів.
Результати навчання: Організовувати свою роботу і роботу колективу в умовах промислового виробництва, проектних підрозділів, науково-дослідних лабораторій, визначати цілі і ефективні способи їх досягнення, мотивувати і навчати персонал. • Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами усно і письмово для обговорення і презентації результатів професійної діяльності, досліджень та проектів. • Розробляти і викладати спеціальні дисципліни з хімічних технологій і інженерії у закладах вищої освіти.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Всі дисципліни освітньої програми
Короткий зміст навчальної програми: Педагогічна практика передбачає підготовку до проведення та асистування студентом під час практичного заняття та лабораторного практикуму зі спеціальності.
Опис: Підготовка до проведення практичного заняття. Асистування під час проведення практичного заняття. Підготовка до проведення заняття з виконання лабораторного практикуму. Асистування під час проведення заняття з виконання лабораторного практикуму.
Методи та критерії оцінювання: Усне і письмове опитування. Виконання індивідуального завдання (60%) • підсумковий контроль (звіт): письмова форма (40%)
Критерії оцінювання результатів навчання: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Збірник нормативних документів Національного університету “Львівська політехніка”/ За ред. професора Ю.Я. Бобала. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 804 с. • Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: Методичний посібник для студентів магістратури. – К. : Центр навчальної літератури, 2003. – 316 с. • Туркот Т.І. Педагогіка вищої школи:навч. посіб..: реком. МОН України для студентів магістратури вищих навчальних закладів непедагогічного профілю. Херсон, 2011. – 608 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Педагогічна практика
Спеціальність: Хімічні технології та інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.161.07.O.107
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Хімічна технологія переробки пластмас
Лектор: Викладачі кафедри
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. • Здатність працювати самостійно і в команді. • Здатність до самоосвіти та підвищення рівня професійної кваліфікації. • Здатність використовувати результати експериментальних досліджень процесів синтезу та переробки полімерів для проектування та оптимізації технологічних процесів.
Результати навчання: Організовувати свою роботу і роботу колективу в умовах промислового виробництва, проектних підрозділів, науково-дослідних лабораторій, визначати цілі і ефективні способи їх досягнення, мотивувати і навчати персонал. • Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами усно і письмово для обговорення і презентації результатів професійної діяльності, досліджень та проектів. • Розробляти і викладати спеціальні дисципліни з хімічних технологій і інженерії у закладах вищої освіти.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Всі дисципліни освітньої програми
Короткий зміст навчальної програми: Педагогічна практика передбачає підготовку до проведення та асистування студентом під час практичного заняття та лабораторного практикуму зі спеціальності.
Опис: Підготовка до проведення практичного заняття. Асистування під час проведення практичного заняття. Підготовка до проведення заняття з виконання лабораторного практикуму. Асистування під час проведення заняття з виконання лабораторного практикуму.
Методи та критерії оцінювання: Усне і письмове опитування. Виконання індивідуального завдання (60%) • підсумковий контроль (звіт): письмова форма (40%)
Критерії оцінювання результатів навчання: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Збірник нормативних документів Національного університету “Львівська політехніка”/ За ред. професора Ю.Я. Бобала. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 804 с. • Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: Методичний посібник для студентів магістратури. – К. : Центр навчальної літератури, 2003. – 316 с. • Туркот Т.І. Педагогіка вищої школи:навч. посіб..: реком. МОН України для студентів магістратури вищих навчальних закладів непедагогічного профілю. Херсон, 2011. – 608 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Педагогічна практика
Спеціальність: Хімічні технології та інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.161.08.O.120
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Органічна хімія
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Педагогічна практика
Спеціальність: Хімічні технології та інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.161.09.O.134
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Хімічна інженерія
Лектор:
Викладачі кафедри
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ЗК2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК4. Здатність працювати самостійно і в команді.
ЗК5. Здатність до самоосвіти та підвищення рівня професійної кваліфікації.
ФК 7. Здатність здійснювати науково-педагогічну діяльність у закладах вищої освіти.
Результати навчання:
ПР3. Організовувати свою роботу і роботу колективу в умовах промислового виробництва, проектних підрозділів, науково-дослідних лабораторій, визначати цілі і ефективні способи їх досягнення, мотивувати і навчати персонал.
ПР 5. Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами усно і письмово для обговорення і презентації результатів професійної діяльності, досліджень та проектів.
ПР 9. Розробляти і викладати спеціальні дисц
КОМ1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються.
АіВ 1. Управління робочими або навчальними процесами, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів.
АіВ 2. Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів.
АіB 3. Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Всі дисципліни освітньої програми
Короткий зміст навчальної програми: Індивідуальне завдання на виконання практики співпадає з темою магістерської кваліфікаційної роботи і передбачає проведення теоретичних або експериментальних досліджень та збір відповідної науково-технічної інформації.
Опис: Виконання науково-дослідного завдання або опрацювання науково-технічних матеріалів для подальшого виконання проектного або науково-дослідного завдання за напрямком "Хімічні технології та інженерія"
Методи та критерії оцінювання: Усне і письмове опитування
Критерії оцінювання результатів навчання: Усне опитування 40
Оцінювання звіту 60
Всього 100
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Література за темою індивідуального завдання
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Педагогічна практика
Спеціальність: Хімічні технології та інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.161.10.O.148
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Хімічна інженерія
Лектор:
Викладачі кафедри
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ЗК2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК4. Здатність працювати самостійно і в команді.
ЗК5. Здатність до самоосвіти та підвищення рівня професійної кваліфікації.
ФК 7. Здатність здійснювати науково-педагогічну діяльність у закладах вищої освіти.
Результати навчання:
ПР3. Організовувати свою роботу і роботу колективу в умовах промислового виробництва, проектних підрозділів, науково-дослідних лабораторій, визначати цілі і ефективні способи їх досягнення, мотивувати і навчати персонал.
ПР 5. Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами усно і письмово для обговорення і презентації результатів професійної діяльності, досліджень та проектів.
ПР 9. Розробляти і викладати спеціальні дисц
КОМ1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються.
АіВ 1. Управління робочими або навчальними процесами, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів.
АіВ 2. Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів.
АіB 3. Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Всі дисципліни освітньої програми
Короткий зміст навчальної програми: Індивідуальне завдання на виконання практики співпадає з темою магістерської кваліфікаційної роботи і передбачає проведення теоретичних або експериментальних досліджень та збір відповідної науково-технічної інформації.
Опис: Виконання науково-дослідного завдання або опрацювання науково-технічних матеріалів для подальшого виконання проектного або науково-дослідного завдання за напрямком "Хімічні технології та інженерія"
Методи та критерії оцінювання: Усне і письмове опитування
Критерії оцінювання результатів навчання: Усне опитування 40
Оцінювання звіту 60
Всього 100
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Література за темою індивідуального завдання
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).