Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.161.01.O.033
Кількість кредитів: 16.50
Кафедра: Хімії і технології неорганічних речовин
Лектор: Керівники магістерських кваліфікаційних робіт: науково-педагогічні працівники кафедри ХТНР.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: -
Завдання: -
Результати навчання: Знати: - теоретичні основи технології виробництва хімічних речовин за темою роботи; - сучасні технології хімічного виробництва; - конструкції та принципи роботи сучасного обладнання та устаткування хімічних виробництв; - типові методики хіміко-технологічних розрахунків. Вміти: - узагальнювати дані, отримані в результаті лабораторних досліджень і вимірювань, з точки зору їх значимості, та співвіднести їх з відповідною теорією; - здійснювати вибір відповідного технологічного обладнання та графічно зображувати технологічний процес; - виконувати розрахунки технологічних процесів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: _
Короткий зміст навчальної програми: Магістерська кваліфікаційна робота включає такі головні розділи: 1. Огляд наукової та науково-технічної літератури за темою роботи. 2. Опис експериментів: схеми установок, методики синтезів і досліджень, реактиви та мaтеріали. 3. Результати досліджень та їх обговорення. 4. Висновки. 5. Список літератури.
Опис: -
Методи та критерії оцінювання: • актуальність і мета роботи; • наукова новизна отриманих результатів; • методи досліджень; • обсягом проведених досліджень; • оформлення магістерської кваліфікаційної роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: -
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: _
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.161.02.O.046
Кількість кредитів: 16.50
Кафедра: Технологія органічних продуктів
Лектор: Викладачі кафедри
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Розроблення хімічного процесу чи апарата за виконаним науково-дослідним завданням
Завдання: • Здатність генерувати нові ідеї (креативність). • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. • Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. • Здатність працювати самостійно і в команді. •Здатність до самоосвіти та підвищення рівня професійної кваліфікації. • Здатність досліджувати, класифікувати і аналізувати показники якості хімічної продукції, технологічних процесів і обладнання хімічних виробництв. • Здатність використовувати результати наукових досліджень і дослідно-конструкторських розробок для вдосконалення існуючих та/або розробки нових технологій і обладнання хімічних виробництв. • Здатність використовувати сучасне спеціальне наукове обладнання та програмне забезпечення при проведенні експериментальних досліджень і здійсненні дослідно-конструкторських розробок у сфері хімічних технологій та інженерії.
Результати навчання: • Критично осмислювати наукові концепції та сучасні теорії хімічних процесів та хімічної інженерії, застосовувати їх при проведенні наукових досліджень та створенні інновацій. • Здійснювати пошук необхідної інформації з хімічної технології, процесів і обладнання виробництв хімічних речовин та матеріалів на їх основі, систематизувати, аналізувати та оцінювати відповідну інформацію. • Оцінювати технічні і економічні характеристики результатів наукових досліджень, дослідно-конструкторських розробок, технологій та обладнання хімічних виробництв. • Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами усно і письмово для обговорення і презентації результатів професійної діяльності, досліджень та проектів. • Розробляти та реалізовувати проекти в сфері хімічних технологій та дотичні до неї міждисциплінарні проекти з урахуванням соціальних, економічних, екологічних та правових аспектів. • Здійснювати у науково-технічній літературі, патентах, базах даних, інших джерелах пошук необхідної інформації з хімічної технології, процесів і обладнання виробництв хімічних речовин та матеріалів на їх основі, систематизувати, і аналізувати та оцінювати відповідну інформацію. • Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. • Управління робочими або навчальними процесами, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів. • Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Методологія наукових досліджень • Каталіз в органічному синтезі • Розрахунок реакторів • Розроблення технологічних процесів органічного синтезу • Застосування продуктів органічного синтезу • Менеджмент у виробництві • Іноземна мова за професійним спрямуванням • Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Магістерська кваліфікаційна робота – це кваліфікаційна робота студента другого (магістерського) рівня вищої освіти, призначена для об’єктивного контролю ступеня сформованості в студента компетентностей вирішувати задачі діяльності, передбачені освітньо-науковою програмою зі спеціальності 161 Хімічні технології та інженерія.
Опис: Магістерська кваліфікаційна робота включає такі головні розділи: 1 Теоретичні основи. 2 Експериментальна частина. 3. Економічна частина. Висновки. Список використаних джерел літератури. Анотація. Додатки
Методи та критерії оцінювання: Контроль виконання магістерської кваліфікаційної роботи керівником і консультантами
Критерії оцінювання результатів навчання: На цьому етапі робота не оцінюється
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: • Мельник, С. Р. Проектування та розрахунок технологічних процесів органічного синтезу. Навчальний посібник [Текст] / С. Р. Мельник, Ю. Р. Мельник, З. Г. Піх. – Львів: Видавництво НУ “Львівська політехніка”, 2005. – 448с. • Піх З. Г. Теорія хімічних процесів органічного синтезу. Підручник. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002. – 396 с. • Піх, З. Г. Каталіз в хімії та технології. Підручник [текст] / З. Г. Піх, Ю. Р. Мельник, С. Р. Мельник. – Львів, Бадікова Н. О., 2016. – 286 с. Мельник С. Р., Мельник Ю. Р. Розрахунок процесів органічного синтезу: Навчальний посібник. – Львів: Видавництво «Левада», 2022. – 150 с. • Устаткування і основи організації виробництв тонкого органічного синтезу: Підручник / Г.А. Галстян, А.Г. Галстян, Г.О. Маршалок. – Луганськ: Вид-во «Ноулідж», 2012. – 453 с. • Weissermel K., Arpe H. Industrial organic chemistry. – Weinheim: Verlagsgesellschaft mbH, 1997. – 464 p. • NIST Chemistry WebBook : веб-сайт. URL: https://webbook.nist.gov/chemistry/ • Література за тематикою магістерської кваліфікаційної роботи.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.161.03.O.059
Кількість кредитів: 16.50
Кафедра: Хімії і технології неорганічних речовин
Лектор: Керівники магістерських кваліфікаційних робіт: науково-педагогічні працівники кафедри ХТНР.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: -
Завдання: -
Результати навчання: Знати: - теоретичні основи технології виробництва хімічних речовин за темою роботи; - сучасні технології хімічного виробництва; - конструкції та принципи роботи сучасного обладнання та устаткування хімічних виробництв; - типові методики хіміко-технологічних розрахунків. Вміти: - узагальнювати дані, отримані в результаті лабораторних досліджень і вимірювань, з точки зору їх значимості, та співвіднести їх з відповідною теорією; - здійснювати вибір відповідного технологічного обладнання та графічно зображувати технологічний процес; - виконувати розрахунки технологічних процесів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: _
Короткий зміст навчальної програми: Магістерська кваліфікаційна робота включає такі головні розділи: 1. Огляд наукової та науково-технічної літератури за темою роботи. 2. Опис експериментів: схеми установок, методики синтезів і досліджень, реактиви та мaтеріали. 3. Результати досліджень та їх обговорення. 4. Висновки. 5. Список літератури.
Опис: -
Методи та критерії оцінювання: • актуальність і мета роботи; • наукова новизна отриманих результатів; • методи досліджень; • обсягом проведених досліджень; • оформлення магістерської кваліфікаційної роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: -
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: _
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.161.04.O.070
Кількість кредитів: 16.50
Кафедра: Хімічна технологія силікатів
Лектор: професор Вахула Ярослав Іванович, професор Луцюк Ірина Володимирівна, доцент Боровець Зенон Іванович, доцент Семеген Роман Іванович, доцент Магорівська Галина Ярославівна
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: підготовка фахівців, здатних розв’язувати складні задачі і проблеми хімічних технологій та інженерії, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій і характеризується невизначеністю умов і вимог.
Завдання: Інтегральна компетентність - здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та проблеми хімічних технологій та інженерії або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій і характеризується невизначеністю умов і вимог. Загальні компетентності: 1. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). 2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. 3. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. 4. Здатність працювати самостійно і в команді. 5. Здатність до самоосвіти та підвищення рівня професійної кваліфікації. Фахові компетентності: 1. Здатність досліджувати, класифікувати і аналізувати показники якості хімічної продукції, технологічних процесів і обладнання хімічних виробництв. 2. Здатність використовувати результати наукових досліджень і дослідно-конструкторських розробок для вдосконалення існуючих та/або розробки нових технологій і обладнання хімічних виробництв. 3. Здатність використовувати сучасне спеціальне наукове обладнання та програмне забезпечення при проведенні експериментальних досліджень і здійсненні дослідно-конструкторських розробок у сфері хімічних технологій та інженерії.
Результати навчання: 1. Критично осмислювати наукові концепції та сучасні теорії хімічних процесів та хімічної інженерії, застосовувати їх при проведенні наукових досліджень та створенні інновацій. 2. Здійснювати пошук необхідної інформації з хімічної технології, процесів і обладнання виробництв хімічних речовин та матеріалів на їх основі, систематизувати, аналізувати та оцінювати відповідну інформацію. 3. Оцінювати технічні і економічні характеристики результатів наукових досліджень, дослідно-конструкторських розробок, технологій та обладнання хімічних виробництв. 4. Розробляти та реалізовувати проекти в сфері хімічних технологій та дотичні до неї міждисциплінарні проекти з урахуванням соціальних, економічних, екологічних та правових аспектів. 5. Здійснювати у науково-технічній літературі, патентах, базах даних, інших джерелах пошук необхідної інформації з хімічної технології, процесів і обладнання виробництв хімічних речовин та матеріалів на їх основі, систематизувати, і аналізувати та оцінювати відповідну інформацію. 6. Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. 7. Управління робочими або навчальними процесами, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів. 8. Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів. 9. Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Хімічна технологія тонкої, технічної кераміки та вогнетривів Технологія скляних виробів Хімічна технологія повітряних, автоклавних та гідравлічних вяжучих речовин
Короткий зміст навчальної програми: Аналіз науково-технічного рівня проблеми, яка пов’язана з темою магістерської роботи. Пошук та вибір необхідної літератури та патентів. Проведення теоретичних та експериментальних досліджень. Здійснення математичного моделювання. Проведення техніко-економічних розрахунків, які підтверджують конкурентноздатність запропонованих рішень вибору обладнання та технологічних процесів
Опис: Структура основних, допоміжних цехів і підрозділів підприємства. Структура управління підприємством. Асортимент і характеристика продукції. Характеристики сировинних матеріалів та способи їх підготовки. Джерела постачання підприємства сировиною, газом, електроенергією, водою, теплом. Технологічний процес виробництва. Будова, принцип роботи, умови та режими експлуатації основного обладнання. Оптимізація та раціоналізації технологічних процесів виробництва. Системи контролю та стандартизації продукції. Техніко-економічні показники підприємства.
Методи та критерії оцінювання: пояснювальна записка та графічний матеріал до магістерської кваліфікаційної роботи
Критерії оцінювання результатів навчання: повний обсяг магістерської кваліфікаційної роботи
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Горшков В. С. Физическая химия силикатов и других тугоплавких соединений / В. С. Горшков, В. Г. Савельев, Н. Ф. Федоров. – М. : Высшая школа, 1988. – 400 с. 2. Физическая химия силикатов : Учеб. для студентов вузов / [А. А. Пащенко, А. А. Мясников, Е. А. Мясникова и др.]; под ред. А. А. Пащенко. – М. : Высшая школа, 1986. – 368 с. 3. Фізична хімія кремнезему і нанодисперсних силікатів : навчальний посібник / Б. Ю. Корнілович, О. Р. Андрієвська, М. М. Племянніков, Л.М. Спасьонова; за ред. Б. Ю. Корніловича. – К. : «Освіта України», 2013. – 178 с. 4. Хімічна технологія тугоплавких неметалевих і силікатних матеріалів у прикладах і задачах : у 2 част. – Ч. 2 : Фізико-хімічні системи, фазові рівноваги, термодинаміка, ресурсо- та енергозбереження в технології ТНСМ : навч. посіб. / [О. Ю. Федоренко, Я. М. Пітак, М. І. Рищенко та ін. ]; за ред. М. І. Рищен
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.161.05.O.083
Кількість кредитів: 16.50
Кафедра: Хімічна технологія переробки нафти та газу
Лектор: Керівники магістерських кваліфікаційних робіт: науково-педагогічні працівники кафедри ХТНГ.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Знати: - теоретичні основи технології переробки нафти і газу; - сучасні технології переробки нафти і газу; - конструкції та принципи роботи сучасного обладнання та устаткування хімічних виробництв; - типові методики хіміко-технологічних розрахунків. Вміти: - узагальнювати дані, отримані в результаті лабораторних досліджень і вимірювань, з точки зору їх значимості, та співвіднести їх з відповідною теорією; - здійснювати вибір відповідного технологічного обладнання та графічно зображувати технологічний процес; - виконувати розрахунки технологічних процесів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: _
Короткий зміст навчальної програми: Магістерська кваліфікаційна робота включає такі головні розділи: 1. Огляд наукової та науково-технічної літератури за темою роботи. 2. Опис експериментів: схеми установок, методики синтезів і досліджень, реактиви та мaтеріали. 3. Результати досліджень та їх обговорення. 4. Висновки. 5. Список літератури.
Методи та критерії оцінювання: • актуальність і мета роботи; • наукова новизна отриманих результатів; • методи досліджень; • обсягом проведених досліджень; • оформлення магістерської кваліфікаційної роботи.
Рекомендована література: _

Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.161.06.O.096
Кількість кредитів: 16.50
Кафедра: Хімічна технологія переробки пластмас
Лектор: викладачі кафедри
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Підготовка магістерської кваліфікаційної роботи до публічного захисту
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні компетентності: - ЗК1. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). - ЗК2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. - ЗК3. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. - ЗК4. Здатність працювати самостійно і в команді. - ЗК5. Здатність до самоосвіти та підвищення рівня професійної кваліфікації. фахові компетентності: - ФК1. Здатність досліджувати, класифікувати і аналізувати показники якості хімічної продукції, технологічних процесів і обладнання хімічних виробництв.
Результати навчання: • знати методи і засоби теоретичного і експериментального дослідження в області технології синтезу високомолекулярних сполук, створення пластмас, еластомерів і полімерних композитів на основі високомолекулярних сполук і олігомерів; • знати методи і засоби теоретичного і експериментального дослідження в області синтезу високомолекулярних сполук, формування виробів пластмас, еластомерів і полімерних композитів на основі високомолекулярних сполук і олігомерів; • вміти досліджувати фізико-хімічні і технологічні властивості полімерних матеріалів і їх компонентів з використанням сучасних методів планування і виконання експерименту; • мати уявлення про розроблення планів, програм і методик здійснення досліджень в галузі високомолекулярних сполук, полімерних матеріалів і виробів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Основи хімії полімерів • Теоретичні основи технологій синтезу полімерів • Спеціальні технологічні процеси синтезу і модифікування полімерів, • Хімічна технологія синтезу високомолекулярних сполук, • Використання комп'ютерних технологій у виробництві та переробленні полімерів.
Короткий зміст навчальної програми: Кваліфікаційна роботи має передбачати розв’язання складної задачі або проблеми хімічних технологій та інженерії, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій і характеризується невизначеністю умов і вимог.
Опис: Опрацьовування і аналіз спеціалізованих видань і журналів, баз даних, патентний пошук за темою науково-дослідної роботи. Ознайомлення з місцем роботи. Інструктаж з техніки безпеки. Ознайомлення з небезпечними і шкідливими речовинами і чинниками під час проведення науково-дослідної роботи, методами захисту від них. Опрацювання цілей і завдань наукових досліджень. Розроблення плану роботи. Вивчення методів постановки експерименту. Ознайомлення з об'єктами і методами досліджень. Здійснення експериментальної частини роботи. Вивчення принципів розроблення нормативної документації на науково-дослідну продукцію. Аналіз результатів проведених експериментів, статистична обробка результатів та їх опублікування.
Методи та критерії оцінювання: попередній захист
Критерії оцінювання результатів навчання: Кваліфікаційна робота має бути оприлюднена на офіційному сайті Національного університету «Львівська політехніка» або Навчально-наукового інституту хімії та хімічних технологій, або у репозитарії Національного університету «Львівська політехніка». Кваліфікаційна робота не повинна містити академічного плагіату, фабрикації, фальсифікації.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Програма практики: Методичні вказівки для студентів спеціальності 05130198 “Хімічна технологія високомолекулярних сполук” / Укл.: В.С. Моравський, В.Є. Левицький, В.Й. Скорохода, М.М. Братичак, М.Л. Шекета. – Львів: Національний університет “Львівська поліехніка”, 2011. – 36 с. 2. Ровкина Н.М., Ляпков А.А. Лабораторный практикум по химии и технологии полимеров. Ч.I. Основные методы получения полимеров. Томск: Изд-во Томского политехнического университета, 2007. — 132 с. 3. Лабораторный практикум по химии и технологии высокомолекулярных соединений : учеб. пособие для студ. хим.-технол. спец. вузов / А.М. Торопцева, К.В. Белогородская, В.М. Бондаренко ; под ред. А.Ф. Николаева. Л. : Химия, 1972. 416 с. 4. Коршак В.В. Технология пластических масс. 3-е изд., перераб. и доп. - М.: Химия, 1985. - 560 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.161.07.O.109
Кількість кредитів: 16.50
Кафедра: Хімічна технологія переробки пластмас
Лектор: викладачі кафедри
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Підготовка магістерської кваліфікаційної роботи до публічного захисту
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні компетентності: - ЗК1. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). - ЗК2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. - ЗК3. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. - ЗК4. Здатність працювати самостійно і в команді. - ЗК5. Здатність до самоосвіти та підвищення рівня професійної кваліфікації. фахові компетентності: - ФК1. Здатність досліджувати, класифікувати і аналізувати показники якості хімічної продукції, технологічних процесів і обладнання хімічних виробництв.
Результати навчання: • знати методи і засоби теоретичного і експериментального дослідження в області технології синтезу високомолекулярних сполук, створення пластмас, еластомерів і полімерних композитів на основі високомолекулярних сполук і олігомерів; • знати методи і засоби теоретичного і експериментального дослідження в області синтезу високомолекулярних сполук, формування виробів пластмас, еластомерів і полімерних композитів на основі високомолекулярних сполук і олігомерів; • вміти досліджувати фізико-хімічні і технологічні властивості полімерних матеріалів і їх компонентів з використанням сучасних методів планування і виконання експерименту; • мати уявлення про розроблення планів, програм і методик здійснення досліджень в галузі високомолекулярних сполук, полімерних матеріалів і виробів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Основи хімії полімерів • Теоретичні основи технологій синтезу полімерів • Спеціальні технологічні процеси синтезу і модифікування полімерів, • Хімічна технологія синтезу високомолекулярних сполук, • Використання комп'ютерних технологій у виробництві та переробленні полімерів.
Короткий зміст навчальної програми: Кваліфікаційна роботи має передбачати розв’язання складної задачі або проблеми хімічних технологій та інженерії, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій і характеризується невизначеністю умов і вимог.
Опис: Опрацьовування і аналіз спеціалізованих видань і журналів, баз даних, патентний пошук за темою науково-дослідної роботи. Ознайомлення з місцем роботи. Інструктаж з техніки безпеки. Ознайомлення з небезпечними і шкідливими речовинами і чинниками під час проведення науково-дослідної роботи, методами захисту від них. Опрацювання цілей і завдань наукових досліджень. Розроблення плану роботи. Вивчення методів постановки експерименту. Ознайомлення з об'єктами і методами досліджень. Здійснення експериментальної частини роботи. Вивчення принципів розроблення нормативної документації на науково-дослідну продукцію. Аналіз результатів проведених експериментів, статистична обробка результатів та їх опублікування.
Методи та критерії оцінювання: попередній захист
Критерії оцінювання результатів навчання: Кваліфікаційна робота має бути оприлюднена на офіційному сайті Національного університету «Львівська політехніка» або Навчально-наукового інституту хімії та хімічних технологій, або у репозитарії Національного університету «Львівська політехніка». Кваліфікаційна робота не повинна містити академічного плагіату, фабрикації, фальсифікації.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Програма практики: Методичні вказівки для студентів спеціальності 05130198 “Хімічна технологія високомолекулярних сполук” / Укл.: В.С. Моравський, В.Є. Левицький, В.Й. Скорохода, М.М. Братичак, М.Л. Шекета. – Львів: Національний університет “Львівська поліехніка”, 2011. – 36 с. 2. Ровкина Н.М., Ляпков А.А. Лабораторный практикум по химии и технологии полимеров. Ч.I. Основные методы получения полимеров. Томск: Изд-во Томского политехнического университета, 2007. — 132 с. 3. Лабораторный практикум по химии и технологии высокомолекулярных соединений : учеб. пособие для студ. хим.-технол. спец. вузов / А.М. Торопцева, К.В. Белогородская, В.М. Бондаренко ; под ред. А.Ф. Николаева. Л. : Химия, 1972. 416 с. 4. Коршак В.В. Технология пластических масс. 3-е изд., перераб. и доп. - М.: Химия, 1985. - 560 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.161.08.O.122
Кількість кредитів: 16.50
Кафедра: Органічна хімія
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна

Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.161.09.O.136
Кількість кредитів: 16.50
Кафедра: Хімічна інженерія
Лектор: Викладачі кафедри
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Виконання проектного або науково-дослідного завдання за напрямком "Процеси і обладнання хімічних виробництв"
Завдання: ЗК1. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). ЗК2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. ЗК3. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК4. Здатність працювати самостійно і в команді. ЗК5. Здатність до самоосвіти та підвищення рівня професійної кваліфікації. ФК1. Здатність досліджувати, класифікувати і аналізувати показники якості хімічної продукції, технологічних процесів і обладнання хімічних виробництв. ФК2. Здатність організовувати і управляти хіміко-технологічними процесами в умовах промислового виробництва та в науково-дослідних лабораторіях з урахуванням соціальних, економічних та екологічних аспектів. ФК3. Здатність використовувати результати наукових досліджень і дослідно-конструкторських розробок для вдосконалення існуючих та/або розробки нових технологій і обладнання хімічних виробництв. ФК4. Здатність використовувати сучасне спеціальне наукове обладнання та програмне забезпечення при проведенні експериментальних досліджень і здійсненні дослідно-конструкторських розробок у сфері хімічних технологій та інженерії. ФК5. Володіння навиками роботи у спеціалізованому програмному забезпеченні, призначеному для комп’ютерного та (або) чисельного моделювання, інженерного аналізу та автоматизованої конструкторської підготовки промислового обладнання хімічних виробництв та супутніх технологічних процесів. ФК6. Здатність організувати роботу виробничого підрозділу і управляти технологічними процесами хімічних виробництв з урахуванням вимог техніки безпеки та охорони праці.
Результати навчання: ПР1. Критично осмислювати наукові концепції та сучасні теорії хімічних процесів та хімічної інженерії, застосовувати їх при проведенні наукових досліджень та створенні інновацій. ПР2. Здійснювати пошук необхідної інформації з хімічної технології, процесів і обладнання виробництв хімічних речовин та матеріалів на їх основі, систематизувати, аналізувати та оцінювати відповідну інформацію. ПР4. Оцінювати технічні і економічні характеристики результатів наукових досліджень, дослідно-конструкторських розробок, технологій та обладнання хімічних виробництв. ПР5. Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами усно і письмово для обговорення і презентації результатів професійної діяльності, досліджень та проектів. ПР6. Розробляти та реалізовувати проекти в сфері хімічних технологій та дотичні до неї міждисциплінарні проекти з урахуванням соціальних, економічних, екологічних та правових аспектів. ПР7. Здійснювати пошук необхідної інформації з хімічної технології у науково-технічній літературі, патентах, базах даних, інших джерелах, процесів і обладнання виробництв хімічних речовин та матеріалів на їх основі, систематизувати, і аналізувати та оцінювати відповідну інформацію. КОМ1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. АіВ1. Управління робочими або навчальними процесами, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів. АіВ2. Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів. АіВ3. Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Всі дисципліни освітньої програми
Короткий зміст навчальної програми: Магістерська кваліфікаційна робота – це кваліфікаційна робота студента другого (магістерського) рівня вищої освіти, призначена для об'єктивного контролю ступеня сформованості в студента компетентностей вирішувати задачі діяльності, передбачені освітньо-професійною програмою зі спеціальності 161 Хімічні технології та інженерія.
Опис: Магістерська кваліфікаційна робота включає такі розділи: 1 Науково-теоретичні основи. 2 Технологічна частина. 3 Економічна частина. Висновки. Список використаних джерел літератури. Анотація. Додатки.
Методи та критерії оцінювання: • актуальність і мета роботи; • наукова новизна отриманих результатів; • методи досліджень; • обсягом проведених досліджень; • оформлення магістерської кваліфікаційної роботи. Підсумковий контроль (усна форма 100%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Контроль виконання магістерської кваліфікаційної роботи керівником і консультантами
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Література за темою магістурської кваліфікаційної роботи
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.161.10.O.150
Кількість кредитів: 16.50
Кафедра: Хімічна інженерія
Лектор: Викладачі кафедри
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Виконання проектного або науково-дослідного завдання за напрямком "Комп'ютерна хімічна інженерія"
Завдання: ЗК1. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). ЗК2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. ЗК3. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК4. Здатність працювати самостійно і в команді. ЗК5. Здатність до самоосвіти та підвищення рівня професійної кваліфікації. ФК1. Здатність досліджувати, класифікувати і аналізувати показники якості хімічної продукції, технологічних процесів і обладнання хімічних виробництв. ФК2. Здатність організовувати і управляти хіміко-технологічними процесами в умовах промислового виробництва та в науково-дослідних лабораторіях з урахуванням соціальних, економічних та екологічних аспектів. ФК3. Здатність використовувати результати наукових досліджень і дослідно-конструкторських розробок для вдосконалення існуючих та/або розробки нових технологій і обладнання хімічних виробництв. ФК4. Здатність використовувати сучасне спеціальне наукове обладнання та програмне забезпечення при проведенні експериментальних досліджень і здійсненні дослідно-конструкторських розробок у сфері хімічних технологій та інженерії. ФК5. Володіння навиками роботи у спеціалізованому програмному забезпеченні, призначеному для комп’ютерного та (або) чисельного моделювання, інженерного аналізу та автоматизованої конструкторської підготовки промислового обладнання хімічних виробництв та супутніх технологічних процесів. ФК6. Здатність організувати роботу виробничого підрозділу і управляти технологічними процесами хімічних виробництв з урахуванням вимог техніки безпеки та охорони праці.
Результати навчання: ПР1. Критично осмислювати наукові концепції та сучасні теорії хімічних процесів та хімічної інженерії, застосовувати їх при проведенні наукових досліджень та створенні інновацій. ПР2. Здійснювати пошук необхідної інформації з хімічної технології, процесів і обладнання виробництв хімічних речовин та матеріалів на їх основі, систематизувати, аналізувати та оцінювати відповідну інформацію. ПР4. Оцінювати технічні і економічні характеристики результатів наукових досліджень, дослідно-конструкторських розробок, технологій та обладнання хімічних виробництв. ПР5. Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами усно і письмово для обговорення і презентації результатів професійної діяльності, досліджень та проектів. ПР6. Розробляти та реалізовувати проекти в сфері хімічних технологій та дотичні до неї міждисциплінарні проекти з урахуванням соціальних, економічних, екологічних та правових аспектів. ПР7. Здійснювати пошук необхідної інформації з хімічної технології у науково-технічній літературі, патентах, базах даних, інших джерелах, процесів і обладнання виробництв хімічних речовин та матеріалів на їх основі, систематизувати, і аналізувати та оцінювати відповідну інформацію. КОМ1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. АіВ1. Управління робочими або навчальними процесами, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів. АіВ2. Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів. АіВ3. Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Всі дисципліни освітньої програми
Короткий зміст навчальної програми: Магістерська кваліфікаційна робота – це кваліфікаційна робота студента другого (магістерського) рівня вищої освіти, призначена для об'єктивного контролю ступеня сформованості в студента компетентностей вирішувати задачі діяльності, передбачені освітньо-професійною програмою зі спеціальності 161 Хімічні технології та інженерія.
Опис: Магістерська кваліфікаційна робота включає такі розділи: 1 Науково-теоретичні основи. 2 Технологічна частина. 3 Економічна частина. Висновки. Список використаних джерел літератури. Анотація. Додатки.
Методи та критерії оцінювання: • актуальність і мета роботи; • наукова новизна отриманих результатів; • методи досліджень; • обсягом проведених досліджень; • оформлення магістерської кваліфікаційної роботи. Підсумковий контроль (усна форма 100%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Контроль виконання магістерської кваліфікаційної роботи керівником і консультантами
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Література за темою магістурської кваліфікаційної роботи
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).