Дослідницька практика

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.161.01.O.030
Кількість кредитів: 12.00
Кафедра: Хімії і технології неорганічних речовин
Лектор: доцент Слюзар Андрій Володимирович, керівники магістерських кваліфікаційних робіт.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: 1
Завдання: 1
Результати навчання: • знати сучасний рівень, тенденції та перспективи розвитку галузі науки та техніки за темою магістерської роботи; • вміти чітко формулювати мету досліджень і завдання, які необхідно вирішити для її досягнення; • знати джерела пошуку інформації та вміти обробляти дані літератури для встановлення напрямку досліджень; • вміти монтувати експериментальну установку для проведення досліджень, • володіти методиками постановки експериментальних досліджень; • знати методи обробки результатів досліджень. Результати, одержані під час проходження практики, стають основою для написання кваліфікаційної роботи магістра:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: • аналітична хімія; • основи наукових досліджень; • дисципліни спеціалізації
Короткий зміст навчальної програми: Індивідуальне завдання студенту на виконання практики співпадає з темою магістерської кваліфікаційної роботи і повинно передбачати рішення певної технологічної проблеми шляхом проведення експериментальних (інколи теоретичних) досліджень. Практика включає такі частини: 1. Мета досліджень, завдання. 2. Пошук інформації та обробка даних літератури для встановлення напрямку досліджень. 3. Монтаж експериментальної установки для проведення досліджень. 4. Експериментальні дослідження. 5. Обробка результатів досліджень
Опис: 1
Методи та критерії оцінювання: • підсумковий контроль (100%): диференційований залік: звіт з практики, захист звіту.
Критерії оцінювання результатів навчання: 1
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Залежить від напрямку досліджень
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Дослідницька практика

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.161.02.O.043
Кількість кредитів: 12.00
Кафедра: Технологія органічних продуктів
Лектор: Викладачі кафедри
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Виконання науково-дослідного завдання за тематикою спеціальності 161 Хімічні технології та інженерія
Завдання: •Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. • Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. • Здатність працювати самостійно і в команді. • Здатність до самоосвіти та підвищення рівня професійної кваліфікації. • Здатність досліджувати, класифікувати і аналізувати показники якості хімічної продукції, технологічних процесів і обладнання хімічних виробництв. • Здатність використовувати сучасне спеціальне наукове обладнання та програмне забезпечення при проведенні експериментальних досліджень і здійсненні дослідно-конструкторських розробок у сфері хімічних технологій та інженерії. • Здатність планувати і виконувати наукові дослідження в галузі хімічної інженерії.
Результати навчання: • Здійснювати пошук необхідної інформації з хімічної технології, процесів і обладнання виробництв хімічних речовин та матеріалів на їх основі, систематизувати, аналізувати та оцінювати відповідну інформацію. • Оцінювати технічні і економічні характеристики результатів наукових досліджень, дослідно-конструкторських розробок, технологій та обладнання хімічних виробництв. • Здійснювати у науково-технічній літературі, патентах, базах даних, інших джерелах пошук необхідної інформації з хімічної технології, процесів і обладнання виробництв хімічних речовин та матеріалів на їх основі, систематизувати, і аналізувати та оцінювати відповідну інформацію. • Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. • Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Методологія наукових досліджень • Професійна та цивільна безпека • Наукові дослідження за тематикою хімічних технологій органічних речовин • Хімія та технології наноматеріалів • Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Анотація навчальної дисципліни Виконання експериментального чи теоретичного дослідження за тематикою хімічної технології та інженерії.
Опис: Дослідження кінетичних закономірностей гомогенно- і гетерогенно-каталітичних процесів технології органічних речовин. Визначення впливу параметрів процесу (температури, тиску, тривалості) на його технологічні показники. Виділення продуктів реакції з реакційної суміші
Методи та критерії оцінювання: Усне і письмове опитування
Критерії оцінювання результатів навчання: • виконання індивідуального науково-дослідного завдання (60%) • підсумковий контроль (залік): письмово-усна форма (40%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: • Піх З. Г. Теорія хімічних процесів органічного синтезу. Підручник. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002. – 396 с. • Піх, З. Г. Каталіз в хімії та технології. Підручник [текст] / З. Г. Піх, Ю. Р. Мельник, С. Р. Мельник. – Львів, Бадікова Н. О., 2016. – 286 с. • NIST Chemistry WebBook : веб-сайт. URL: https://webbook.nist.gov/chemistry/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Дослідницька практика

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.161.03.O.056
Кількість кредитів: 12.00
Кафедра: Хімії і технології неорганічних речовин
Лектор: доцент Слюзар Андрій Володимирович, керівники магістерських кваліфікаційних робіт.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: 1
Завдання: 1
Результати навчання: • знати сучасний рівень, тенденції та перспективи розвитку галузі науки та техніки за темою магістерської роботи; • вміти чітко формулювати мету досліджень і завдання, які необхідно вирішити для її досягнення; • знати джерела пошуку інформації та вміти обробляти дані літератури для встановлення напрямку досліджень; • вміти монтувати експериментальну установку для проведення досліджень, • володіти методиками постановки експериментальних досліджень; • знати методи обробки результатів досліджень. Результати, одержані під час проходження практики, стають основою для написання кваліфікаційної роботи магістра:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: • аналітична хімія; • основи наукових досліджень; • дисципліни спеціалізації
Короткий зміст навчальної програми: Індивідуальне завдання студенту на виконання практики співпадає з темою магістерської кваліфікаційної роботи і повинно передбачати рішення певної технологічної проблеми шляхом проведення експериментальних (інколи теоретичних) досліджень. Практика включає такі частини: 1. Мета досліджень, завдання. 2. Пошук інформації та обробка даних літератури для встановлення напрямку досліджень. 3. Монтаж експериментальної установки для проведення досліджень. 4. Експериментальні дослідження. 5. Обробка результатів досліджень
Опис: 1
Методи та критерії оцінювання: • підсумковий контроль (100%): диференційований залік: звіт з практики, захист звіту.
Критерії оцінювання результатів навчання: 1
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Залежить від напрямку досліджень
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Дослідницька практика

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.161.04.O.067
Кількість кредитів: 12.00
Кафедра: Хімічна технологія силікатів
Лектор: професор Луцюк Ірина Володимирівна, доцент Боровець Зенон Іванович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: систематизування та закріплення знань студентів із фахових дисциплін “Хімічна технологія тонкої, технічної кераміки та вогнетривів”, “Технологія скляних виробів”, “Хімічна технологія повітряних, автоклавних та гідравлічних в’яжучих речовин”, вивчення принципів роботи обладнання та методик досліджень за темою магістерської кваліфікаційної роботи (МКР), набуття професійних навичок самостійної роботи з науковою літературою, проведення теоретичних та експериментальних досліджень, набування досвіду організаційної та педагогічної роботи, формування здатності систематично поновлювати свої знання та творчо застосовувати їх у практичній діяльності.
Завдання: 1. Інтегральні компетентності: здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та проблеми хімічних технологій та інженерії або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій і характеризується невизначеністю умов і вимог. 2. Загальні компетентності: – здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях; – здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел; – здатність працювати самостійно і в команді; – здатність до самоосвіти та підвищення рівня професійної кваліфікації. 3. Фахові компетентності: – здатність досліджувати, класифікувати і аналізувати показники якості хімічної продукції, технологічних процесів і обладнання хімічних виробництв; – здатність планувати і виконувати наукові дослідження в галузі хімічної інженерії.
Результати навчання: 1. Критично осмислювати наукові концепції та сучасні теорії хімічних процесів та хімічної інженерії, застосовувати їх при проведенні наукових досліджень та створенні інновацій. 2. Здійснювати пошук необхідної інформації з хімічної технології, процесів і обладнання виробництв хімічних речовин та матеріалів на їх основі, систематизувати, аналізувати та оцінювати відповідну інформацію. 3. Організовувати свою роботу і роботу колективу в умовах промислового виробництва, проектних підрозділів, науково-дослідних лабораторій, визначати цілі і ефективні способи їх досягнення, мотивувати і навчати персонал. 4. Здійснювати у науково-технічній літературі, патентах, базах даних, інших джерелах пошук необхідної інформації з хімічної технології, процесів і обладнання виробництв хімічних речовин та матеріалів на їх основі, систематизувати, і аналізувати та оцінювати відповідну інформацію. 5. Планувати та виконувати експериментальні і теоретичні дослідження в сфері хімічних технологій і інженерії, формулювати і перевіряти гіпотези, аргументувати висновки, презентувати результати досліджень. 6. Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Хімічна технологія тонкої, технічної кераміки та вогнетривів. Технологія скляних виробів. Хімічна технологія повітряних, автоклавних та гідравлічних вяжучих речовин.
Короткий зміст навчальної програми: Дослідницька практика є одним із етапів підготовки магістрів-дослідників за спеціальністю Хімічні технології та інженерія. Основна задача програми практики полягає в чіткому плануванні та регламентуванні діяльності магістрів-дослідників та керівників практики, максимальному виявленні рівня науково-дослідної підготовки магістрів-дослідників за спеціальністю Хімічні технології та інженерія.
Опис: Аналіз науково-технічного рівня проблеми, яка пов’язана з темою магістерської роботи. Пошук та вибір необхідної літератури та патентів. Проведення теоретичних та експериментальних досліджень. Здійснення математичного моделювання. Проведення техніко-економічних розрахунків, які підтверджують конкурентноздатність запропонованих рішень вибору обладнання та технологічних процесів
Методи та критерії оцінювання: Захист звіту з дослідницької практики перед комісією, призначеною завідувачем кафедри упродовж перших двох тижнів навчальних занять після завершення практики. До складу комісії входять 3 особи: керівники практики – від університету і, за можливістю, від бази практики, а також викладачі дисциплін фахової підготовки.
Критерії оцінювання результатів навчання: підсумковий контроль (залік): письмові звіти з практики, усна форма (100 %)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Наказ Міністерства освіти України від 08.04.1993 № 93 (Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міносвіти № 351 (v0351281-94) від 20.12.94) Про затвердження “Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України” / https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0035-93 2. Методичні рекомендації зі складання програми практики студентів вищих навчальних закладів Міністерства освіти України від 14.02.96 р. № 31-5/97 / http://sites.znu.edu.ua › Metod_rekom_pro_rozrob_progr_prak. 3. Стандарт забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти СВО ЛП 02.01. Положення про організацію освітнього процесу, затверджено наказом ректора від 22.01.2019 р. № 26-1-10. / Внутрішні стандарти забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти. Частина І / за ред. професора Ю. Я. Бобало. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. – С. 75–98. 4. Стандарт забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти СВО ЛП 02.04. Положення про організацію проведення практики, затверджено наказом ректора від 22.01.2019 р. № 26-1-10. / Внутрішні стандарти забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти. Частина І / за ред. професора Ю. Я. Бобало. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. – С. 149–164. 5. Порядок формування та перегляду робочої програми навчальної дисципліни, затверджений наказом ректора від 17.06.2021 р. № 293-1-03. 6. Стандарт забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти СВО ЛП 02.01. Положення про академічну мобільність студентів, аспірантів, докторантів, наукових, науково-педагогічних, педагогічних та інших працівників, затверджено наказом ректора від 22.01.2019 р. № 26-1-10. / Внутрішні стандарти забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти. Частина І / за ред. професора Ю. Я. Бобало. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. – С. 139–148.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Дослідницька практика

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.161.05.O.080
Кількість кредитів: 12.00
Кафедра: Хімічна технологія переробки нафти та газу
Лектор: Топільницький П.І.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Безпосередня практична підготовка до самостійної теоретичної та науково-дослідної роботи на підприємстві після вивчення курсів загальноінженерних, загальноосвітніх дисциплін та дисциплін фахового спрямування, тобто введення студента в роботу молодшого наукового співробітника нафтопереробного. Підготовка студентів до самостійного проведення наукових досліджень за спеціальністю та оформлення їх результатів, які в подальшому можуть бути використані при написанні наукових публікацій. Це, зокрема, передбачає систематизування та закріплення знань з фахових дисциплін та методик досліджень за темою магістерської кваліфікаційної роботи, набуття професійних навичок самостійної роботи з науковою літературою, проведення теоретичних та експериментальних досліджень, набуття досвіду організаційної та педагогічної роботи, тощо. Оволодіння студентами науковими принципами перетворення горючих копалин, виявлення закономірностей процесів, які відбуваються під час переробки нафти та газу, прогнозування властивостей одержаних продуктів.
Завдання: • Збір, вивчення та узагальнення інформації з літературних джерел, пов’язаних з тематикою окремого напрямку науково-дослідної роботи. Визначення стану наукової проблеми досліджень; • Конкретизація та обґрунтування актуальності вирішення проблеми досліджень; • Освоєння принципів роботи обладнання та методик проведення досліджень; • Вивчення методів опрацювання результатів досліджень з використанням сучасного програмного забезпечення; • Проведення теоретичних та експериментальних досліджень за спеціальністю відповідно до отриманого завдання; • Підготовка студентів до самостійного виконання професійних обов’язків та наукових досліджень і розробок за спеціальністю; • Отримання навичок для їх опублікування у наукових виданнях (для навчально-дослідницької практики); • Вивчення нормативної та технічної документації, питань стандартизації; • Набуття навиків застосування ДСТУ в оформленні технічної документації; • Вивчення питань організації праці та охорони природи, пожежної безпеки та цивільної оборони; • Набуття практичних навиків роботи на одному з основних робочих місць; вивчення основ організаторської та виховної роботи в колективі; • Термодинамічні закономірності перетворення компонентів нафти і газу; хімізм, механізм і кінетичні закономірності перетворень компонентів нафти і газу; • Теоретичні основи каталітичних і термодинамічних перетворень компонентів нафти і газу.
Результати навчання: -програмні результати 1. Критично осмислювати наукові концепції та сучасні теорії хімічних процесів та хімічної інженерії, застосовувати їх при проведенні наукових досліджень та створенні інновацій. 2. Здійснювати пошук необхідної інформації з хімічної технології, процесів і обладнання виробництв хімічних речовин та матеріалів на їх основі, систематизувати, аналізувати та оцінювати відповідну інформацію. 3. Організовувати свою роботу і роботу колективу в умовах промислового виробництва, проектних підрозділів, науково-дослідних лабораторій, визначати цілі і ефективні способи їх досягнення, мотивувати і навчати персонал. 4. Здійснювати у науково-технічній літературі, патентах, базах даних, інших джерелах пошук необхідної інформації з хімічної технології, процесів і обладнання виробництв хімічних речовин та матеріалів на їх основі, систематизувати, і аналізувати та оцінювати відповідну інформацію. 5. Планувати та виконувати експериментальні та теоретичні дослідження в сфері хімічних технологій і інженерії - комунікація Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Сучасні технології виробництва базових олив та переробки газів Методологія наукових досліджень Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи Професійна та цивільна безпека Наукові дослідження за тематиками спеціальності
Короткий зміст навчальної програми: Дослідницька практика – продовження навчального процесу, яка передбачає освоєння методики проведення наукових досліджень з проблем нафтопереробної галузі з метою набуття студентами компетентностей інноваційного характеру, навичок науково-дослідної діяльності, комплексного вирішення проблеми досліджень. Базами практики для студентів, які навчаються за ОНП, вибираються підприємства, організації, установи, які мають довготривалі науково-практичні зв’язки з відповідними кафедрами університету, підтверджені оформленими договорами про співпрацю, а також ПОУ, які мають підрозділи, що проводять наукові дослідження, що відповідають спеціальностям (спеціалізаціям), за якими здійснюється підготовка фахівців на кафедрі. Також студенти можуть проходити дослідницьку практику безпосередньо на кафедрі хімічної технології переробки нафти і газу. Студенти зобов’язані своєчасно прибути на дослідницьку практику і, відповідно до програми та календарного плану, приходити на роботу, повинні виконувати всі правила внутрішнього розпорядку підприємства та техніки безпеки. Під час практики студенти повинні виконати роботу відповідно до отриманого завдання, а також роботи пов’язані з НДРС, набути досвіду роботи в колективі, скласти в кінці практики звіт. Керівництво підприємства наказом призначає керівників практики з числа досвідчених працівників. Студенти зобов’язані систематично, відповідно до календарного плану, виконувати завдання. Керівник практики від університету зобов’язаний разом з керівником практики від підприємства узгодити закріплення за студентами конкретних місць практики та забезпечити нормальні умови проходження практики. Він зобов’язаний консультувати студентів і в кінці практики прийняти в них звіт про практику та залік. Робочий день студента триває 6 годин. Відповідно до програми та календарного плану студент повинен освоїти методики експериментів і аналізів та провести серію наукових досліджень згідно отриманого завдання. Студенти повинні строго виконувати правила трудового розпорядку, дотримуватись правил техніки безпеки, охорони праці та протипожежної безпеки. Під час проходження практики студент систематично веде робочий журнал, що слугує основою для написання звіту з практики. Після проходження практики та здачі звіту студенти складають диференційований залік з практики в університеті після повернення. Звіт оформляється на стандартних аркушах паперу. Звіт складається під час проходження практики. Звіт провіряється і підписується керівником практики від кафедри. Практика закінчується диференційованим заліком. За організацію практики відповідає профілююча кафедра. Під час практики студенти виконують навчальну роботу згідно з метою і завданням практики. Окрім того кожен студент приймає участь в громадському житті колективу, збагачується досвідом життя в трудовому колективі.
Опис: Протягом навчально-дослідницької практики студент слухає лекції з техніки безпеки та протипожежної безпеки, лекції та доповіді керівників підприємства та практики про розвиток виробництва, науки та техніки, проблеми виробництва. Керівники практики від підприємства та університету систематично проводять консультації для студентів-практикантів.
Методи та критерії оцінювання: підсумковий контроль звіт (100 %, контрольний захід, залік): письмово-усна форма (100 %).
Критерії оцінювання результатів навчання: оцінка звіту з практики
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Топільницький П.І., Гринишин О.Б., Мачинський О.Я. Технологія первинної переробки нафти і газу – Львів: Вид-во НУ «ЛП», 2014.– 468 с. 2. Братичак М.М., Гринишин О.Б. Технологія нафти та газу. – Львів: Вид-во НУ «ЛП», 2013.– 180 с. 3. Мачинський О.Я., Топільницький П.І. Гідрокрекінг.– Львів: Вид-во НУ «ЛП», 2011.– 348 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Дослідницька практика

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.161.06.O.093
Кількість кредитів: 12.00
Кафедра: Хімічна технологія переробки пластмас
Лектор: Викладачі кафедри
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: -
Завдання: -
Результати навчання: - розвиток навичок самостійної дослідницької роботи студентів; - систематизація, закріплення та розширення теоретичних і практичних знань зі спеціальності; - виявлення рівня самостійності студентів у вирішенні поставлених завдань; - обґрунтування актуальності та значущості обраної теми роботи в теорії та щодо умов об’єкта дослідження.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Полімерне матеріалознавство; Фізико-хімія полімерів; Теоретичні основи технології переробки полімерів; Спеціальні методи досліджень структури і властивостей високомолекулярних сполук; Сучасні технологічні процеси перероблення полімерних і композиційних матеріалів.
Короткий зміст навчальної програми: Визначення мети, конкретних завдань досліджень, об’єкту і предмету досліджень. Складання розширеного плану магістерської роботи. Робота зі спеціальною науковою, науково-методичною літературою, нормативними актами за обраною темою роботи. Здійснення огляду опублікованих за темою дослідження літературних джерел. Формулювання характеристики вихідних продуктів. Вибір методів (методик) здійснення досліджень. Досліджень за темою магістерської роботи.
Опис: -
Методи та критерії оцінювання: підсумковий контроль (100%, контрольний захід, залік): письмово-усна форма (100%,)
Критерії оцінювання результатів навчання: -
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Торопцева А. М., Белогородская К. В., Бондаренко В. М. Лабораторный практикум по химии и технологии высокомолекулярных соединений. - Л: Химия, 1972. - 416с. 2. Ахназарова С.Л., Кафаров В.В. Оптимизация эксперимента в химии и химической технологии. - М.: Высш. шк. - 1978. – 319 с. 3. Білуха М.Т. Основи наукових досліджень: підруч. для вузів. – К.: Вища шк., 1997. – 271с. 4. Шейко В.М., Кушнаренко Н.М. Організація та методика науково-дослідницької діяльності: підручник. – К.: Знання, 2004. – 307 с. 6. Прокопов Н.И. и др. Практикум по методам исследования полимеров. – М.: МИТХТ имени М.В. Ломоносова, 2013. – 150с. 7. Рабек Я. Экспериментальные методы в химии полимеров. – М.: МИР, 1983. – 480с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Дослідницька практика

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.161.07.O.106
Кількість кредитів: 12.00
Кафедра: Хімічна технологія переробки пластмас
Лектор: Викладачі кафедри
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: -
Завдання: -
Результати навчання: - розвиток навичок самостійної дослідницької роботи студентів; - систематизація, закріплення та розширення теоретичних і практичних знань зі спеціальності; - виявлення рівня самостійності студентів у вирішенні поставлених завдань; - обґрунтування актуальності та значущості обраної теми роботи в теорії та щодо умов об’єкта дослідження.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Полімерне матеріалознавство; Фізико-хімія полімерів; Теоретичні основи технології переробки полімерів; Спеціальні методи досліджень структури і властивостей високомолекулярних сполук; Сучасні технологічні процеси перероблення полімерних і композиційних матеріалів.
Короткий зміст навчальної програми: Визначення мети, конкретних завдань досліджень, об’єкту і предмету досліджень. Складання розширеного плану магістерської роботи. Робота зі спеціальною науковою, науково-методичною літературою, нормативними актами за обраною темою роботи. Здійснення огляду опублікованих за темою дослідження літературних джерел. Формулювання характеристики вихідних продуктів. Вибір методів (методик) здійснення досліджень. Досліджень за темою магістерської роботи.
Опис: -
Методи та критерії оцінювання: підсумковий контроль (100%, контрольний захід, залік): письмово-усна форма (100%,)
Критерії оцінювання результатів навчання: -
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Торопцева А. М., Белогородская К. В., Бондаренко В. М. Лабораторный практикум по химии и технологии высокомолекулярных соединений. - Л: Химия, 1972. - 416с. 2. Ахназарова С.Л., Кафаров В.В. Оптимизация эксперимента в химии и химической технологии. - М.: Высш. шк. - 1978. – 319 с. 3. Білуха М.Т. Основи наукових досліджень: підруч. для вузів. – К.: Вища шк., 1997. – 271с. 4. Шейко В.М., Кушнаренко Н.М. Організація та методика науково-дослідницької діяльності: підручник. – К.: Знання, 2004. – 307 с. 6. Прокопов Н.И. и др. Практикум по методам исследования полимеров. – М.: МИТХТ имени М.В. Ломоносова, 2013. – 150с. 7. Рабек Я. Экспериментальные методы в химии полимеров. – М.: МИР, 1983. – 480с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Дослідницька практика

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.161.08.O.119
Кількість кредитів: 12.00
Кафедра: Органічна хімія
Лектор: Викладачі кафедри органічної хімії
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою практики є набування студентом навичок науково-дослідної роботи в хімічних лабораторіях та наробка експериментального матеріалу для написання магістерської кваліфікаційної роботи.
Завдання: Одержання, під час наукової роботи в лабораторії, експериментальних даних, необхідних для написання науково-дослідницької магістерської кваліфікаційної роботи.
Результати навчання: • Вдосконалення навичок самостійної експериментальної роботи у хімічних лабораторіях • апробація теми майбутньої магістерської кваліфікаційної роботи
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни: • хімія, технологія та застосування харчових добавок • методологія наукових досліджень • технологія харчових виробництв • хімія та технологія косметичних засобів
Короткий зміст навчальної програми: Оволодіння студентами сучасними методами, формами організації та знаряддями праці в галузі майбутньої професії, формування у них, на базі одержаних під час навчання в університеті теоретичних знань та практичної підготовки, професійних вмінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних виробничих і ринкових умовах, виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо застосовувати їх у практичній діяльності.
Опис: Дослідницька практика магістрів освітньо-наукової програми проводиться у 3-му семестрі навчання магістрів і триває 7 тижнів. Ця практика проводиться у науково-дослідних лабораторіях кафедри або інших учбових або науково-дослідних установ в Україні або зо кордоном.
Методи та критерії оцінювання: Письмовий звіт з практики, презентація, усний захист.
Критерії оцінювання результатів навчання: Здається друкований текст звіту з практики. Підсумковий контроль: усний захист 100 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Наскрізна програма практики для студентів спеціальності 161 „Хімічна технологія та інженерія” спеціалізаціі 8.161.08 „Хімічні технології харчових добавок та косметичних засобів” ІУ курсу ОКП „Бакалавр” та ІІ курсу ОКП „Магістр” / С.А.Воронов, В.П.Васильєв, Ю.В.Панченко, Ю.Б.Стецишин, Дончак В.А. – Львів, 2018. - 22с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Дослідницька практика

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.161.09.O.133
Кількість кредитів: 12.00
Кафедра: Хімічна інженерія
Лектор: Викладачі кафедри
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Виконання науково-дослідного завдання або опрацювання науково-технічних матеріалів для подальшого виконання проектного або науково-дослідного завдання за напрямком "Хімічні технології та інженерія"
Завдання: ЗК2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. ЗК3. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК4. Здатність працювати самостійно і в команді. ЗК5. Здатність до самоосвіти та підвищення рівня професійної кваліфікації. ФК1. Здатність досліджувати, класифікувати і аналізувати показники якості хімічної продукції, технологічних процесів і обладнання хімічних виробництв. ФК4. Здатність використовувати сучасне спеціальне наукове обладнання та програмне забезпечення при проведенні експериментальних досліджень і здійсненні дослідно-конструкторських розробок у сфері хімічних технологій та інженерії.
Результати навчання: ПР1. Критично осмислювати наукові концепції та сучасні теорії хімічних процесів та хімічної інженерії, застосовувати їх при проведенні наукових досліджень та створенні інновацій. ПР2. Здійснювати пошук необхідної інформації з хімічної технології, процесів і обладнання виробництв хімічних речовин та матеріалів на їх основі, систематизувати, аналізувати та оцінювати відповідну інформацію. ПР3. Організовувати свою роботу і роботу колективу в умовах промислового виробництва, проектних підрозділів, науково-дослідних лабораторій, визначати цілі і ефективні способи їх досягнення, мотивувати і навчати персонал. ПР7. Здійснювати пошук необхідної інформації з хімічної технології у науково-технічній літературі, патентах, базах даних, інших джерелах, процесів і обладнання виробництв хімічних речовин та матеріалів на їх основі, систематизувати, і аналізувати та оцінювати відповідну інформацію. КОМ1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. АіВ2. Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Всі дисципліни освітньої програми
Короткий зміст навчальної програми: Індивідуальне завдання на виконання практики співпадає з темою магістерської кваліфікаційної роботи і передбачає проведення теоретичних або експериментальних досліджень та збір відповідної науково-технічної інформації.
Опис: Виконання науково-дослідного завдання або опрацювання науково-технічних матеріалів для подальшого виконання проектного або науково-дослідного завдання за напрямком "Хімічні технології та інженерія"
Методи та критерії оцінювання: Усне і письмове опитування
Критерії оцінювання результатів навчання: Усне опитування 40 Оцінювання звіту 60 Всього 100
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Література за темою індивідуального завдання
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Дослідницька практика

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.161.10.O.147
Кількість кредитів: 12.00
Кафедра: Хімічна інженерія
Лектор: Викладачі кафедри
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Виконання науково-дослідного завдання або опрацювання науково-технічних матеріалів для подальшого виконання проектного або науково-дослідного завдання за напрямком "Хімічні технології та інженерія"
Завдання: ЗК2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. ЗК3. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК4. Здатність працювати самостійно і в команді. ЗК5. Здатність до самоосвіти та підвищення рівня професійної кваліфікації. ФК1. Здатність досліджувати, класифікувати і аналізувати показники якості хімічної продукції, технологічних процесів і обладнання хімічних виробництв. ФК4. Здатність використовувати сучасне спеціальне наукове обладнання та програмне забезпечення при проведенні експериментальних досліджень і здійсненні дослідно-конструкторських розробок у сфері хімічних технологій та інженерії.
Результати навчання: ПР1. Критично осмислювати наукові концепції та сучасні теорії хімічних процесів та хімічної інженерії, застосовувати їх при проведенні наукових досліджень та створенні інновацій. ПР2. Здійснювати пошук необхідної інформації з хімічної технології, процесів і обладнання виробництв хімічних речовин та матеріалів на їх основі, систематизувати, аналізувати та оцінювати відповідну інформацію. ПР3. Організовувати свою роботу і роботу колективу в умовах промислового виробництва, проектних підрозділів, науково-дослідних лабораторій, визначати цілі і ефективні способи їх досягнення, мотивувати і навчати персонал. ПР7. Здійснювати пошук необхідної інформації з хімічної технології у науково-технічній літературі, патентах, базах даних, інших джерелах, процесів і обладнання виробництв хімічних речовин та матеріалів на їх основі, систематизувати, і аналізувати та оцінювати відповідну інформацію. КОМ1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. АіВ2. Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Всі дисципліни освітньої програми
Короткий зміст навчальної програми: Індивідуальне завдання на виконання практики співпадає з темою магістерської кваліфікаційної роботи і передбачає проведення теоретичних або експериментальних досліджень та збір відповідної науково-технічної інформації.
Опис: Виконання науково-дослідного завдання або опрацювання науково-технічних матеріалів для подальшого виконання проектного або науково-дослідного завдання за напрямком "Хімічні технології та інженерія"
Методи та критерії оцінювання: Усне і письмове опитування
Критерії оцінювання результатів навчання: Усне опитування 40 Оцінювання звіту 60 Всього 100
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Література за темою індивідуального завдання
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).