Нова і новітня історія України (курсова робота)
Спеціальність: Музейна, пам'яткоохоронна діяльність і культурний туризм
Код дисципліни: 6.027.03.O.018
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Історія, музеєзнавство і культурна спадщина
Лектор: к.і.н., доцент Хома І.Я.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - Здатність продемонструвати знання сучасного стану й перспектив розвитку музеєзнавства, пам’яткознавства і культурного туризму
- Уміння формувати план культурно-освітньої програми
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Давня та середньовічна історія України
Нова і новітня історія України
Короткий зміст навчальної програми: Навчальний курс передбачає написання курсових робіт теми яких стосуються громадських, політичних, соціально-економічних, адміністративних, військових, державотворчих та культурних процесів на українських землях з останньої чверті XVIII – початку ХХІ ст.
Методи та критерії оцінювання: публічний захист, рейтингове оцінювання за 100-бальною системою
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Акруша О., Кондратюк К., Мудрий М., Сухий О. Час народів: історія України ХІХ ст. Львів, 2016.
Грицак Я. Нариси історії України. Формування модерної української нації ХІХ – ХХ ст. Київ, 2019
Плохій С. Брама Європи: історія України від скіфських воєн до незалежності. Харків, 2016.
Яковенко Н. Нарис історії України з найдавніших часів до кінця XVIII століття. Київ: Критика, 2006.
Історія України: суспільство, культура, державність: навч. посіб. / Вербицька П.В., Лисейко Я.Б., Хома І.Я., Банах В.М., Кузьмин Р.Я. Львів, 2019.
Хома І. Євген Коновалець. Історія нескорених. Харків, 2016.