Ознайомча практика
Спеціальність: Соціальне забезпечення
Код дисципліни: 6.232.00.O.026
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: к.е.н,ст.викл Зеленко Наталія Михайлівна
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: 1. Вміння застосовувати статистичну, методичну та нормативну базу системи соціального захисту населення;
2. Застосовувати базові знання про основи економічної допомоги об’єктам соціального захисту;
3. Визначати умови соціально-економічної підтримки різних категорій населення;
4. Аналізувати та оцінювати рівень матеріально-економічного захисту різних категорій населення;
5.Застосовувати нормативно-правову базу в захисті соціальних груп населення;
6. Ефективно працювати як індивідуально, так і у складі міждисциплінарної команди фахівців.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: 1.Система соціального захисту в Україні
2.Економічні основи соціального забезпечення
Короткий зміст навчальної програми: Соціальний захист населення як одна з головних функцій держави. Основні складові системи соціального захисту. Організаційно-управлінська структура закладів соціального захисту населення. Місія, завдання і функції закладів соціального захисту населення. Функціональні обов’язки працівників закладів соціального захисту населення, в тому числі соціальних інспекторів. Структурна взаємодія окремих підрозділів у закладах соціального захисту населення.
Методи та критерії оцінювання:
• Підсумковий контроль: звіт з практики (залік) -100%
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Мокрицька Н.П. Право соціального забезпечення. Львів: ЛДУВС, 2020.
2. Ярошенко О. М., Слюсар А. М.Вєтухова, І. А. Право соціального забезпечення.Харків:Право, 2019.
3. Дубич K.B. Вступ до соціальної допомоги : навчальний посібник / К.В. Дубич. — К. : Видавничий Дім «Слово», 2015. — 224 с
4. Шаповалова Т. В. Економічні основи соціального забезпечення: навчальний посібник / Т. В. Шаповалова. – Львів: Видавництво "Львівської політехніки", 2018. – 128
5. Ліга Закон.[Електронний ресурс] //Інформаційно-правова і комунікаційна платформа для бізнеса .- Режим доступу: www.ligazakon.ua –
6. Офіційний веб-сайт Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області[Електронний ресурс]-Режим доступу https://www.pfu.gov.ua/lv/
7. Офіційний веб-сайт Львівського обласного центру зайнятості [Електронний ресурс]-Режим доступу https://lviv.dcz.gov.ua/
8. Офіційний веб-сайт Фонду соціального страхування України у Львівській області [Електронний ресурс]-Режим доступу : http://www.fse.gov.ua/fse/control/lvv/uk/index
9. Офіційний веб-сайт Пенсійного фонду України [Електронний ресурс]-Режим доступу https://www.pfu.gov.ua/
10. Офіційний веб-сайт Державного центру зайнятості [Електронний ресурс]-Режим доступу https://www.dcz.gov.ua/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).