Хімія 3 (аналітична хімія, інструментальні методи аналізу), частина 2
Спеціальність: Біотехнології та біоінженерія
Код дисципліни: 6.162.00.O.027
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Фізична, аналітична та загальна хімія
Лектор: доц. Гумінілович Р.Р.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: 1. Здатність використовувати ґрунтовні знання з хімії та біології в обсязі, необхідному для досягнення інших результатів освітньої програми.
2. Здатність здійснювати експериментальні дослідження з вдосконалення біоагентів, в тому числі викликати зміни у структурі спадкового апарату та функціональній активності біологічних агентів.
3. Здатність використовувати знання про хімічну структуру, фізичні властивості, методи одержання хімічних субстанцій.
4. Здатність використовувати знання з аналітичної, фізичної та колоїдної хімії для вивчення та виявлення токсичних речовин у біологічних об`єктах та системах
Результати навчання: • обґрунтовано вибрати відповідний метод для вирішення конкретного завдання; розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми;
• вміти виконувати лабораторні дослідження в групі під керівництвом лідера.
• мати навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
• кваліфіковано використовувати лабораторне аналітичне обладнання та прилади.
• точно відтворювати методику за описом.
• проводити метрологічну оцінку точності та правильності одержаних результатів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Загальна та Неорганічна хімія;
• Фізика
• Органічна хімія
• Фізична хімія
Короткий зміст навчальної програми: Фізико-хімічні (інструментальні) методи аналізу. Спектральні (оптичні) методи аналізу. Полум’яно-фотометричний аналіз. Молекулярно-абсорбційний аналіз. Турбідиметрія, нефелометрія. Хроматографічні методи аналізу. Електрохімічні методи аналізу. Потенціометричні методи аналізу. Кондуктометричні методи аналізу. Кулонометричні методи аналізу. Полярографічні методи аналізу. Інверсійна вольтамперометрія.
Опис: 1. Емісійний спектральни аналіз
2. Молекулярно-абсорбцiйний аналізу
3. Хроматографiчні методи аналiзу
4. Електрохімiчнi методи аналiзу, їх класифікація (інверсійна вольтамперометрія, потенціометрія, кулонометрія, кондуктометрія)
Методи та критерії оцінювання: • письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, контрольна робота (25 %)
• підсумковий контроль (75 %) – диференційований залік
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (ПК, 100 балів):
Колоквіуми: 75 балів;
Контрольна робота: 5 балів;
Захист лабораторних робіт: 20 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Аналітична хімія та інструментальні методи аналізу. Д.І. Семенишин, М.М. Ларук: Видавництво Львівської політехніки, 2015.- 148 с.
2. CRC Handbook of Chemistry and Physics 95th Edition / CRC Press, Taylor & Francis Group, 2014, International Standard Book Number-13: 978-1-4822-0868-9 (eBook - PDF).
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).