Основи автосервісу

Спеціальність: Автомобільний транспорт
Код дисципліни: 6.274.02.E.064
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Автомобільний транспорт
Лектор: к. т. н., доцент Юськів Василь Миколайович
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: 2.1. Мета викладання дисципліни У результаті вивчення дисципліни “Основи автосервісу” студентам повинні бути надані знання форм та методів організації автосервісного виробництва (основного та допоміжного), його структури і методів управління.
Завдання: У результаті вивчення дисципліни “Основи автосервісу” студентам повинні бути надані знання форм та методів організації автосервісного виробництва (основного та допоміжного), його структури і методів управління. 2.2. Завдання навчальної дисципліни відповідно до освітньої програми Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: інтегральна компетентність: Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері автомобільного транспорту або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів технічних наук, економіки та управління і характеризується комплексністю та невизначеністю умов;(ІНТ)
Результати навчання: Мати наукові та практичні знання для розроблення сучасних технологічних процесів діагностування та ремонту автотранспортних засобів, володіти методами організації автосервісного виробництва, його структури і методів управління. (ЗН29); Здійснювати керування матеріальними та супутніми потоками з використанням логістичних підходів у сфері автомобільного транспорту, володіти сучасними вимогами щодо перевезення небезпечних вантажів.(ЗН30); Володіти методами організації безпечної експлуатації автомобілів, засобами її забезпечення, визначати вплив технічного стану автотранспортного засобу на показники безпеки руху, виникнення і запобігання дорожньо-транспортної пригоди. (ЗН31); Давати відповіді, пояснювати, розуміти пояснення, дискутувати, звітувати державною мовою на достатньому для професійної діяльності рівні (КОМ1); Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати відповідні рішення (АіВ1); . Здатність усвідомлювати потребу навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань (АіВ2).
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні: - Економіка і управління підприємством; - Автомобілі Ч1, Ч2. Супутні: - Організація експлуатації автомобілів; - Фірмове обслуговування автомобілів.
Короткий зміст навчальної програми: Сутність автосервісу. Функціональний аспект організації. Організація основного та допоміжних виробництв автосервісу. Забезпечення якості автосервісу та його продукції. Оперативне управління виробництвом. Особливості роботи з замовниками послуг
Опис: Поняття автосервісу. Функціональні аспекти видів діяльності: продаж автомобілів та запчастин, підтримання та відновлення працездатності автомобіля, забезпечення запасними частинами, використання автомобіля, безпеки руху та усунення негативних наслідків використання транспорту. Особливості розвитоку автомобільного паркуУкраїни, та його вплив автосервіс. Види і класифікація автосервісних підприємств. Системи технічного обслуговування і ремонту на СТОА. Створення конкурентних послуг автосервісу. Сегментація ринку. Маркетингова діяльність. Якість продукції автосервісу. Виробничі дільниці та технологічне устаткування.. Особливості роботи з клієнтами. Визначення стану автомобіля. Відхилення від замовлень видача автомобіля. Робота з клієнтом після ремонту. Організація виробництва. Підготовка виробництва. Організація виробничих процесів та оперативне управління, аналіз стану виробництва та тенденції розвитку. Допоміжне виробництво. Інфраструктура СТО. Вдосконалення системи обслуговування автосевісів. Особливості програмного забезпечення «Carbook» Облік та аналіз попиту. Оперативне управління СТОА. Планування виконання замовлень та завантаження постів. Персонал автосервісу.
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (30 %): виконання задач та індивідуальних завдань. • Підсумковий контроль (70 % екзамен).
Критерії оцінювання результатів навчання: Розподіл балів за формулою контролю навчальної роботи студента денної форми навчання Поточний контроль 100 Практичні заняття КР Інші види Разом - 30 10 - 40 Екзаменаційний контроль Письмова компоненнт Усна компонента Разом 50 10 60
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Базова: 1. Андрусенко С.І. Фірмове обслуговування дорожніх транспортних засобів. – К., 2003. – 278 с. 2. Ковальова Т. В. Економічний ризик: оцінка, прогнозування та шляхи мінімізації на промислових підприємствах: монографія / Т. В. Ковальова, Н. О. Євтушенко. – Харків: ХНАДУ, 2013. – 180 с. 3. Марков О.Д. Організація автосервісу.Львів : Оріяна-Нова, 1998. 332с. Допоміжна: 1. Марков О.Д. Автосервіс: організація роботи з клієнтурою. – К.: Бізон, 2003. – 352 с. 2. Редзюк А.М., Бутрименко В.В., Мержієвський В.В., Горбаха Л.А., Литвиненко С.В. Правила надання послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобільних транспортних заходів : Науково-практичний коментар-довідник. – К., 2004. – 400 с. 9. Інформаційні ресурси 1. Авторинок: підсумки минулого року та прогнози на 2015 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://groshi-v-kredit.org.ua/avtorynok-pidsumky-mynuloho-roku-ta-prohnozy-na-2015-j.html 2. Ринок послуг автосервісу України 2010 році [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://autoshkola.net/articles/article-16/ 3. Марков О. Д. Системи автосервісу / О. Д. Марков, П. О. Марков // Управління проектами, системний аналіз і логістика. Технічна серія. - 2013. - Вип. 11. - С. 55-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2013_11_9
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).