Професійна іноземна мова та міжнародні комунікації

Спеціальність: Фінанси, банківська справа та страхування
Код дисципліни: 7.072.01.O.005
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Фінансів, обліку і аналізу
Лектор: Кандидат економічних наук, доцент Добош Н. М.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Знати: сутність та види способів міжнародних комунікацій; закономірності функціонування та розвитку фінансової системи у міжнародному масштабі. Вміти: спілкуватися іноземною мовою; працювати і виконувати роботу в команді, виконуючи провідну, лідерську роль; мотивувати людей та рухатися до спільної мети, ставити цілі, скеровувати зусилля на пріоритетні напрямки роботи, наполегливість у досягненні мети; застосовувати управлінські навички у сфері фінансів, банківської справи та страхування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: Міжнародна економіка кореквізити: Фінансові інновації; Ринок фінансових послуг; Маркетинг фінансових послуг.
Короткий зміст навчальної програми: Суть та техніка перекладу. Поняття та техніка перекладу науково-економічної літератури. Синтаксичні особливості перекладу. Теоретичні засади реферування та анотування літератури. Фінансовий ринок та фінансові інструменти. Економічна стабільність держави. Глобальна економіка та міжнародні комунікації. Ведення ділової документації. Ділове листування. Структура листів. Види листів. Корисні фрази та шаблони. Тайм-менеджмент. Телефонні розмови. Правила ведення телефонних перемовин. Співбесіда. Працевлаштування. Підготовка та участь в конференціях. Особливості подання проектних заявок на гранти та освітні проекти.
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль (40%): самостійні та індивідуальні роботи, усне опитування; підсумковий контроль (60%, залік): теоретичні питання і завдання (40%), усна компонента (20%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Алексеєнко О.О. Ділова англійська мова. Посібник для 10-11 класів профільних і спеціалізованих шкіл. Плани-конспекти – Х.: Вид.група «Основа», 2011. – 320 с. Англійська мова: контрольні завдання для студентів заочної форми навчання: посібник / Л.В.Герман та ін.; – Х.: ХНАУ ім.. В.В. Докучаєва, 2009. – 75 с. Журнал “Management”/ Dushkin. – Mc Grow – Hill “ Annual Editions”, 1999/2000. -231 с.Логінова О.В. Англійська мова в професійній діяльності: посібник для здобувачів другого (магістерського) освітнього рівня спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування»/ О. В. Логінова, Є.Г. Макарська; ХНАУ ім. В. В. Докучаєва. – Х.: ХНАУ, 2018. – 77 с. Business English Essentials. / Частина 1: Посібник з англійської мови для навчання ділового спілкування в старших класах шкіл, гімназій, ліцеїв економічного профілю. / Укл. О. Біленька, А. Павлюк, О. Чепурна – Тернопіль : Видавництво Карп’юка, 2003. – На англ. мові. – 200 с. Jon Naunton. Profile Intermediate Student’s Book / Jon Naunton. – Oxford University Press, 2005. – 176 p.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).