Управління фінансовими потоками (курсова робота)

Спеціальність: Фінанси, банківська справа та страхування
Код дисципліни: 7.072.01.O.008
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Фінансів, обліку і аналізу
Лектор: кандидат економічних наук, професор Лапішко Марія
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - уміння: виконувати аналіз зовнішнього середовища з позиції традиційності подій, темпів змін, передбачуваності майбутнього; здійснювати діагностику потенціалу фінансової установи на основі SWOТ-аналізу; стратегічне планування діяльності фінансової установи, зокрема розробляти бізнес-план, формувати базові стратегії як стратегічні альтернативи діяльності фінансової установи залежно від ситуації, що склалася на ринку, та стану самої організації (етапу життєвого циклу); розробляти політику основної діяльності фінансової установи, інвестиційну політику фінансової установи; вміти виконувати аналіз активних і пасивних операцій, фінансового стану компанії, оцінювати і контролювати фінансову стійкість, платоспроможність та фінансову надійність фінансової установи; застосовувати методи фінансового менеджменту для вироблення управлінських рішень, спрямованих на покращення фінансового стану фінансової установи.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: фінансовий ринок, страховий менеджмент. - кореквізит: ринок фінансових послуг, банківський менеджмент,
Короткий зміст навчальної програми: Стратегічний аналіз: аналіз зовнішнього середовища, аналіз сильних і слабких сторін фінансової установи, підприємства, формування стратегічних альтернатив діяльності компанії на ринку; аналіз фінансового стану; розробка елементів стратегії діяльності фінансової установи на ринку (за індивідуальним завданням).
Методи та критерії оцінювання: - виконання курсового проекту (60 балів). - захист курсового проекту (40 балів).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1.Алескерова Ю.В. Управління капіталом страхових компаній. Ю.В. Алескерова, О.М. Сідак. Інфраструктура ринку. 2018. Вип. 18. С. 300-306. 2.Банківський менеджмент: інноваційні концепції та моделі [Електронний ресурс] : монографія / [Примостка Л. О., Примостка О. О., Карчева І. Я.] ; за наук. ред. Л. О. Примостка. ? К. : КНЕУ, 2017. – 384 с. 2. Близнюк О.П. Ринок фінансових послуг: навч. посіб. для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спец. 072 Фінанси, банківська справа та страхування галузі знань 07 Управління та адміністрування / О.П. Близнюк, О.М. Іванюта. – 2 вид., доп. і перероб. – Харків: ХДУХТ, 2017. – 255 с. 3. Єрмошкіна О.В. Управління фінансовими потоками підприємств на основі прогнозування структури капіталу. Економічний вісник, 2019, №367 – с.67-77. 4. Онищенко В.О. Ринок фінансових послуг: навчальний посібник / В.О. Онищенко, Т.М. Завора. – Полтава : ПолтНТУ, 2017. – 409 с. 5. Павлюк О. О. Сучасні підходи в ризик менеджменті банків / О. О. Павлюк // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2016. – Вип. 10. – С. 102?105. 6. Пасінович І. І., Сич О. А. Сучасні підходи до управління фінансовими потоками суб’єктів господарювання. Ефективна економіка. 2020. № 8. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8098 (дата звернення: 29.05.2021). 7. Ринок фінансових послуг: навч. посібник / Д.?І. Дема, І.?В. Абрамова, І.?А. Шубенко, Л.В. Недільська, В.М. Трокоз. [3-тє вид., стереотипне]. – К.: Алерта, 2017. – 376 с. 8. Ринок фінансових послуг : навч. посібник / І. Б. Хома та ін. ; Нац. ун-т «Львів. Політехніка». – 2-ге вид. – Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. – 247 с.є 9. Страховий менеджмент: підручник / [Осадець С.С., Мурашко О.В., Фурман В.М., Баранов А.Л., Баранова О.В., Залєтов О.М., Нечипоренко В.І.]; за ред. д-ра економ. наук, проф. С. С. Осадця. - К.: КНЕУ, 2011. – 333. 10. Щербань О. Д. Методи регулювання та оптимізації структури капіталу підприємства / О. Д. Щербань, О. В. Насібова, Р. В. Сухоруков // Економiка та держава. – № 12. – 2017. – С. 82–88 11. Filippo І. Levered Returns and Capital Structure Imbalances / I. Filippo, R. Steri, C. Tebaldi // (March 4, 2017). Swiss Finance Institute Research Paper No. 18-36. [Electronic source] Access mode: https://ssrn.com/abstract=2903515 or http://dx.doi.org/10.2139/ssrn.2903515 7. 12. Kose Jh. Do Country-level Creditor Protections Affect Firm-level Debt Structure? / Jh.Kose, M. Kaviani, L. Kryzanowski, H. Maleki // (October 2018). Fox School of Business Research Paper No. 18-012. [Electronic source] Access mode: https://ssrn.com/abstract=2905895 or http://dx.doi.org/10.2139/ssrn.2905895
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).