Емоційний інтелект керівника
Спеціальність: Фінанси, банківська справа та страхування
Код дисципліни: 7.072.01.M.019
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Економіки і маркетингу
Лектор: Кандидат педагогічних наук, старший викладач Калінська О.П.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей:
загальних:
ЗК5. Здатність приймати обґрунтовані рішення.
ЗК6. Навички міжособистісної взаємодії.
ЗК7. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети.
ЗК8. Здатність працювати в міжнародному контексті.
ЗК9. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).
Фахових (спеціальних):
СК5. Здатність оцінювати межі власної фахової компетентності та підвищувати професійну кваліфікацію.
СК11. Здатність оцінювати перспективи та ризики співпраці з фінансовими посередниками, створювати інформаційну базу даних професійних учасників різних сегментів фінансового ринку, у тому числі партнерів, конкурентів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Психологія управління
Короткий зміст навчальної програми: Поняття про емоційно-почуттєву сферу. Види емоцій та почуттів, характеристика окремих видів емоцій та почуттів. Психофізіологічні основи емоцій та почуттів. Вікові та статеві особливості емоційної сфери особистості. Гендерні відмінності у сфері прояву емоційного інтелекту. Основні функції емоційного інтелекту: стресозахисна та адаптивна. Емоційні стани як форми переживання людини. Перцептивна складова емоційного інтелекту. Індивідуальні відмінності та експресія емоцій. Вольова діяльність людини. Загальне поняття про вольову діяльність. Процес управління емоціями (рефлексія та активізація). Емоційний інтелект як життєвий ресурс. Емоційна компетентність. Наукові підходи до розуміння емоційного інтелекту. Емоційний інтелект лідера. Стратегії саморозвитку емоційного інтелекту. Емоційний інтелект як інтегративна властивість особистості. Емоційний інтелект лідера.
Методи та критерії оцінювання: - Поточний контроль (тестування, самостійні роботи) – 40 балів;
- Підсумковий контроль – 60 балів
Рекомендована література: 1. Гоуелман Деніел. Емоційний інтелект. К. : «Vivat». 2018. 512 с.
2. Хэссон Джилл. Развитие эмоционального интеллекта. Подсказки, советы, техники. Издательство Альпина Паблишер. 2018. Электронная книга.
3. Ричард Витфилд. Управление эмоциями. Создание гармоничных отношений Издательство Центр навчальної літератури. 2019. – 224 с.
4. Іцхак Адізес. Ідеальний керівник. Чому ним неможливо стати. Видавництво: Наш формат. 2017. – 288 с.
5. Казанцева Ася. Хто б міг подумати! Як мозок змушує нас робити дурниці. К. : «Vivat». 2016. 320 с.
6. Казанцева Ася. Мозок матеріальний. Про користь томографа, транскраніального стимулятора і клітин равлика для розуміння людської поведінки. Видавництво: Vivat. 2019. – 368 с.
7. Канеман Деніел. Мислення швидке й повільне. К.: Наш формат. 2017. 480 с.
8. Брайан Трейси. Выйти из зоны комфорта. М. : «Манн, Иванов, Фербер». 2013. 144 с.
9. Нассим Николас Талеб. Антихрупкость. Как извлечь выгоду из хаоса. ООО «Издательская Группа «Азбука-Аттикус», 2014. 768 с.
10. Де Боно Эдвард Почему мы такие тупые? Когда же человечество научится думать. СПб.: Питер, 2008. — 128 с.
11. Том Келлі, Девід Келлі. Творча впевненість. Як розкрити свій потенціал. Видавництво: Основи. 2020. – 282 с.
12. Смит Шон Т. Руководство по эксплуатации человеческого разума. Издательство Феникс. 2013. – 253 с.
13. Ицхак Адизес. Управление в эпоху кризиса. Как сохранить ключевых людей и компанию в целом. Издательство: Манн, Иванов и Фербер. 2015. – 160 с.
14. Матійків І. М. Тренінг емоційної компетентності: навч.-метод. посібник К.: Педагогічна думка, 2012. 112 с.
15. Карпенко Є. Емоційний інтелект у дискурсі життєздійснення особистості / Є. В. Карпенко // монографія. – Дрогобич: Посвіт, 2020. – 436 с. 92.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).