Стратегічний аналіз
Спеціальність: Фінанси, банківська справа та страхування
Код дисципліни: 7.072.01.M.021
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Економіки і маркетингу
Лектор: старший викладач Івашків В.О.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: ПР01. Використовувати фундаментальні закономірності розвитку фінансів, банківської справи та страхування у поєднанні з дослідницькими і управлінськими інструментами для здійснення професійної та наукової діяльності.
ПР02. Знати на рівні новітніх досягнень основні концепції і методології наукового пізнання у сфері фінансів, банківської справи та страхування.
ПР04. Відшуковувати, обробляти, систематизувати та аналізувати інформацію, необхідну для вирішення професійних та наукових завдань в сфері фінансів, банківської справи та страхування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Стратегічний маркетинг
Стратегічний менеджмент
Фінансовий аналіз
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Стратегічний аналіз» грунтується на знаннях з теорії та практики економічного аналізу, мікроекономіки, менеджменту, фінансів, статистики, фінансового та управлінського обліку. Вивчення дисципліни допоможе майбутнім магістрам з обліку і аудиту орієнтуватися в ринкових умовах господарювання та використовувати знання для розробки та прийняття управлінських рішень.
Методи та критерії оцінювання: Підсумковий контроль - залік. За поточний контроль студент може отримати 40 балів, за контрольний захід - 60 балів, з них 30 балів - письмова компонента, 30 балів - усна компонента.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Василенко В. О., Ткаченко Т. І. Стратегічне управління: Навч. посіб./ 2-ге вид., перероб. і доп.— К.: ЦУЛ, 2003. — 396 с.
2. Виханский О. С. Стратегическое управление: Учебник. — 2-е изд., перераб. и доп.— М.: Гардарика, 1998. — 296 с.
3. Головко Т. В., Сагова С. В. Стратегічний аналіз: Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисц. / За ред. д-ра екон. наук., проф. М. В. Кужельного. — К.: КНЕУ, 2002. — 198 с.
4. Гордієнко П. Л. Стратегічний аналіз: Навч. посіб. — К.: Алерта, 2006. — 404 с.
5. Ефремов В. С. Стратегия бизнес: концепция и методы планирования: Учеб. пособие. — М.: Финпресс, 1998. — 192 с.
6. Забелин П. В., Моисеева Н. К. Основы стратегического управления: Учеб. пособие. — М.: ИВЦ “Маркетинг”, 1998. — 195 с.
7. Карлоф Б. Деловая стратегия. — М.: Экономика, 1991. — 291 с.
8. Маркова В. Д., Кузнецова С. А. Стратегический менеджмент: Курс лекций. — М: Инфра-М, Новосибирск: Сибирское соглашение, 2000. — 288 с.
9. Нємцов В. Д., Довгань Л. Є. Стратегічний менеджмент: Навч. посіб. — К.: Експрес-Поліграф, 2002. — 560 с.
10. Оберемчук В. Ф. Стратегія підприємства: Короткий курс лекцій. — К.: МАУП, 2000. — 128 с.
11. Райан Б. Стратегический учет для руководителя / Пер. с англ. под ред. В. А. Микрюкова. — М.: Аудит, ЮНИТИ, 1998. — 616 с. 348
12. Редченко К. І. Стратегічний аналіз у бізнесі: Навч. посіб. — 2-ге вид., доп. — Львів: Новий світ — 2000, Альтаїр, 2002, 2003. — 272 с.
13. Сич Є. М., Пилипенко О. В., Стасишен М. С. Стратегічний аналіз: Навч.-метод. посіб. — К.: Каравела, 2010. — 304 с.
14. Стратегическое планирование: Учеб. / Под ред. Э. А. Уткина. — М.: Экмос, 1999. — 440 с.
15. Шершньова З. Є., Оборська С. В. Стратегічне управління: Навч. посіб. — К.: КНЕУ, 1999. — 384 с. 20. Фатхутдинов Р. А. Стратегический менеджмент: Учебник для вузов. — 3-е изд.— М.: ЗАО “Бизнес-школа “Интел-Синтез”, 1999. — 416 с.
16. Фатхутдинов Р. А. Стратегический менеджмент: Учебник для вузов, 7-е изд., испр. и доп. — М.: Дело, 2005. — 448 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).