Дослідження ринку товарів і послуг
Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.00.O.033
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Кучер Леся Юріївна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у здобувачів компетентностей:
загальні компетентності:
ЗК1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК7. Здатність працювати в команді.
фахові компетентності:
СК10. Здатність до бізнес-планування, оцінювання кон’юнктури ринків і результатів діяльності у сфері підприємництва, торгівлі та біржової практики з урахуванням ризиків.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
РН1. Використовувати базові знання з підприємництва, торгівлі і біржової діяльності й уміння критичного мислення, аналізу та синтезу в професійних цілях.
РН5. Організовувати пошук, самостійний відбір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності.
РН6. Вміти працювати в команді, мати навички міжособистісної взаємодії, які дозволяють досягати професійних цілей.
РН13. Використовувати знання форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин для забезпечення діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур.
РН20. Знати основи бізнес-планування, оцінювання кон’юнктури ринків та результатів діяльності підприємницьких, торговельних і біржових структур з урахуванням ризиків.
Зн1. Концептуальні знання, набуті у процесі навчання та професійної діяльності, включаючи певні знання сучасних досягнень
Зн2. Критичне осмислення основних теорій, принципів, методів і понять у навчанні та професійній діяльності
Ум1. Розв'язання складних непередбачуваних задач і проблем у спеціалізованих сферах професійної діяльності та/або навчання, що передбачає збирання та інтерпретацію інформації (даних), вибір методів та інструментальних засобів, застосування інноваційних підходів
К1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності
К2. Здатність ефективно формулювати комунікаційну стратегію
АВ1. Управління комплексними діями або проектами, відповідальність за прийняття рішень у непередбачуваних умовах
АВ2. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб
АВ3. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Основи економічного аналізу та прогнозування
Основи маркетингу. Інформаційні системи торговельного підприємства.
Кореквізити: Інновації та інвестиції в торгівлі.
Постреквізити: Бізнес планування на торгівельних підприємствах
Короткий зміст навчальної програми: Курс «Дослідження ринку товарів і послуг» розкриває теоретичні основи та характеристики сучасних маркетингових досліджень, розглядає роль інформації у маркетингових дослідженнях, організацію проведення маркетингових досліджень, зокрема кабінетних та польових, розкриває особливості конкуренції в маркетингових дослідженнях, дослідження поведінки споживачів, показує роль фокус-груп у маркетингових дослідженнях, вивчає маркетингові дослідження внутрішнього середовища підприємства та маркетингове дослідження брендів.
Опис: Тема 1. Сутність маркетингових досліджень. Тема 2. Роль інформації у маркетингових дослідженнях. Тема 3. Організація проведення маркетингових досліджень. Тема 4. Кабінетні та польові дослідження. Тема 5. Дослідження ринків. Тема 6. Особливості конкуренції в маркетингових дослідженнях. Тема 7. Дослідження поведінки споживачів. Тема 9. Маркетингові дослідження внутрішнього середовища підприємства. Тема 10. Маркетингові дослідження брендів.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань здобувачів освіти з навчальної дисципліни здійснюється за 100-бальною шкалою на основі результатів поточного та підсумкового контролів.
Поточний контроль (40%) здійснюється під час проведення лабораторних занять і має на меті перевірку рівня засвоєння здобувачами освіти навчального матеріалу дисципліни: письмовий експрес-контроль; виконання та захист лабораторних робіт.
Підсумковий контроль (60%) проводиться з метою оцінювання підсумкових результатів навчання і включає семестровий контроль у формі письмового семестрового екзамену: письмова компонента у тестовій формі (50%); усна компонента (10%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання результатів навчання здобувачів здійснюють відповідно до 100-бальної шкали оцінювання:
100–88 балів – оцінка «відмінно»
87–71 балів – оцінка «добре»
70–50 балів оцінка «задовільно»
49–00 балів – оцінка «незадовільно».
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: Оцінка «відмінно» – відповідає всебічному системному і глибокому знанню програмного матеріалу; засвоєнню інформації з лекційного курсу, основної і додаткової літератури; чіткому володінню понятійним апаратом, методами та інструментарієм, передбаченими програмою; вмінню безпомилково використовувати їх для вирішення як типових, так і нетипових проблемних ситуацій; виконанню усіх видів обов’язкових індивідуальних робіт (ОІР);
Оцінка «добре» – відповідає знанню основного програмного матеріалу; засвоєнню інформації з лекційного курсу; володінню основним понятійним апаратом, методами та інструментарієм, передбаченими програмою; вмінню безпомилково використовувати їх для вирішення типових ситуацій, допускаючи окремі помилки; виконанню усіх видів обов’язкових індивідуальних робіт (ОІР), допускаючи окремі помилки;
Оцінка «задовільно» – відповідає незнанню основного програмного матеріалу; володінню окремими поняттями, методами та інструментарієм, допускаючи при їх використанні суттєві помилки; виконанню усіх видів обов’язкових індивідуальних робіт (ОІР), допускаючи при їх використанні суттєві помилки;
Оцінка «незадовільно» – відповідає не розумінню сутності поставлених питань та не володінню у достатній мірі основними поняттями курсу; виконанню менше 50 % ОІР з навчальної дисципліни (хоча б з одного їх виду).
Рекомендована література: 1. Данько Т. І., Яворська Н. П. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2019. (електрон.опт. диск).
2. Збарський В. К., Талавиря М. П., Остапчук А. Д. Маркетингові дослідження: навч.-наук. посіб. Київ: ЦП «КОМПРИНТ», 2023. 559 с.
3. Захарченко П. В., Самойленко А. А., Кулік А. В., Кутліна І. Ю. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Київ: Центр навчальної літератури, 2023. 234 с.
4. Кутліна І., Завальнюк К. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Київ: Університет «Україна», 2022. 103 с.
5. Барабанова В. В. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Кривий Ріг: ДонНУЕТ, 2020. 136 с.
6. Лозинський В. Т., Леонова С. В., Гайванович Н. В., Косар Н. С. та ін. Маркетингові дослідження з використанням SPSS: навч. посіб. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020. 282 с.
7. Безугла Л. С., Ільченко Т. В., Юрченко Н. І. та ін. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Дніпро: Видавець Біла К.О., 2019. 300 с.
8. Полторак В., Тараненко И., Красовська О. Маркетингові дослідження: підруч. Київ: Центр навчальної літератури, 2019, 356 с.
9. Косар Н. С., Мних О. Б., Крикавський Є. В., Леонова С. В. Маркетингові дослідження: підруч. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. 460 с.
10. Квятко Т. М., Мандич О. В., Сєвідова І. О., Бабко Н. М. та ін. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Харків: ХНТУСГ, 2020. 163 с.
11. Карпенко Н. В., Макарова М. В., Педченко Н. С., Перебийніс В. І. та ін. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст: моногр.; за заг. ред. Н. В. Карпенко. Київ: ЦУЛ, 2020. 251 c.
12. Павловська Л. Д., Павловський Д. В. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Житомир: Вид. О.О. Євенок, 2017. 344 с.
13. Зюкова І. О. Технології маркетингових досліджень: навч. посіб. Львів: Магнолія-2006, 2019. 340 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Дослідження ринку товарів і послуг (курсовий проєкт)
Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.00.O.037
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Кучер Леся Юріївна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у здобувачів компетентностей:
загальні компетентності:
ЗК1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК7. Здатність працювати в команді.
фахові компетентності:
СК10. Здатність до бізнес-планування, оцінювання кон’юнктури ринків і результатів діяльності у сфері підприємництва, торгівлі та біржової практики з урахуванням ризиків.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
РН1. Використовувати базові знання з підприємництва, торгівлі і біржової діяльності й уміння критичного мислення, аналізу та синтезу в професійних цілях.
РН5. Організовувати пошук, самостійний відбір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності.
РН6. Вміти працювати в команді, мати навички міжособистісної взаємодії, які дозволяють досягати професійних цілей.
РН13. Використовувати знання форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин для забезпечення діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур.
РН20. Знати основи бізнес-планування, оцінювання кон’юнктури ринків та результатів діяльності підприємницьких, торговельних і біржових структур з урахуванням ризиків.
Зн1. Концептуальні знання, набуті у процесі навчання та професійної діяльності, включаючи певні знання сучасних досягнень
Зн2. Критичне осмислення основних теорій, принципів, методів і понять у навчанні та професійній діяльності
Ум1. Розв'язання складних непередбачуваних задач і проблем у спеціалізованих сферах професійної діяльності та/або навчання, що передбачає збирання та інтерпретацію інформації (даних), вибір методів та інструментальних засобів, застосування інноваційних підходів
К1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності
К2. Здатність ефективно формулювати комунікаційну стратегію
АВ1. Управління комплексними діями або проектами, відповідальність за прийняття рішень у непередбачуваних умовах
АВ2. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб
АВ3. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Основи економічного аналізу та прогнозування
Основи маркетингу. Інформаційні системи торговельного підприємства.
Кореквізити: Інновації та інвестиції в торгівлі.
Постреквізити: Бізнес планування на торгівельних підприємствах
Короткий зміст навчальної програми: Курс «Дослідження ринку товарів і послуг» розкриває теоретичні основи та характеристики сучасних маркетингових досліджень, розглядає роль інформації у маркетингових дослідженнях, організацію проведення маркетингових досліджень, зокрема кабінетних та польових, розкриває особливості конкуренції в маркетингових дослідженнях, дослідження поведінки споживачів, показує роль фокус-груп у маркетингових дослідженнях, вивчає маркетингові дослідження внутрішнього середовища підприємства та маркетингове дослідження брендів.
Опис: До курсової роботи висуваються наступні вимоги:
- ґрунтовна теоретична проробка досліджуваних проблем на основі аналізу класичної та сучасної економічної літератури;
- використання статистичних даних, вміла систематизація цифрового матеріалу у вигляді таблиць, графіків і діаграм докладною оцінкою тенденцій розвитку явищ і процесів економічного життя суспільства;
- критичний підхід до фактичних даних з метою виявлення резервів підвищення економічної і соціальної ефективності господарської діяльності;
- аргументованість висновків, обґрунтованість пропозицій і рекомендацій;
- літературне, логічно вибудуване і самостійне викладення матеріалу.
Курсова робота повинна відповідати темі виданого завдання та мати такі структурні елементи:
титульний аркуш;
завдання;
зміст роботи;
вступ;
основну частину;
висновки;
список використаних джерел;
додатки.
Обсяг курсової роботи має складати приблизно 40 (без додатків) сторінок.
Процес роботи над курсовою роботою включає в себе:
1. Вибір теми та узгодження її з керівником.
2. Підбір і вивчення літератури.
3. Виконання необхідних розрахунків на підставі фактичних/вихідних даних.
4. Оформлення таблиць, графіків, діаграм, рисунків відповідно до вимог ДСТУ 3008:2015.
5. Вивчення вимог до оформлення роботи.
6. Написання роботи та подання її керівнику.
7. Робота з рецензією та підготовка до захисту курсової роботи.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни здійснюється на основі результатів поточного контролю.
Поточний контроль (100%): виконання курсової роботи (60%); захист курсової роботи (40%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Керівник оцінює курсову роботу за такими основними критеріями:
– ступінь відповідності змісту курсової роботи завданню;
– ступінь відповідності оформлення курсової роботи встановленим університетом вимогам (обсяг; зміст; оформлення титульного листа, рисунків, таблиць, діаграм, посилань, списку літератури тощо);
– логічність побудови роботи в цілому та в межах окремих розділів;
– масштаби представлення в роботі сучасних досліджень даної проблематики, критичність аналізу публікацій та підходів, представлених в літературі та інших інформаційних джерелах;
– ступінь повноти та деталізації при розкритті основних аспектів курсової роботи;
– наявність фактичного матеріалу, в тому числі первинного, зібраного студентом, масштаби та доцільність його використання.
– ступінь новизни статистичного та іншого фактичного матеріалу, що використано в курсовій роботі;
– ступінь використання сучасних інструментів аналізу;
– наявність розрахунків, проведених студентом, ступінь їх обґрунтованості;
– наявність та ступінь обґрунтованості рекомендацій та пропозицій, викладених в роботі відображаючих власний погляд студента.
Уніфікація системи оцінювання курсової роботи студентів за 100-бальною шкалою, при якій на максимальну оцінку 60 балів може оцінити керівник за виконання роботи; на 40 балів – комісія на захисті курсової роботи.
Критерії оцінювання виконання курсової роботи (максимум 60 балів):
1. Відповідність змісту курсової роботи темі та затвердженому плану:
0 - зміст жодного із розділів курсової роботи не відповідає затвердженому плану;
2 - зміст одного розділу курсової роботи відповідає затвердженому плану;
5 - зміст усіх розділів курсової роботи відповідає затвердженому плану.
2. Обсяг та адекватність використання при написанні роботи першоджерел та дотримання етики посилань:
0- Залучені матеріали лише навчальних підручників та посібників (до 10 джерел), етика посилань не дотримана;
2- залучені матеріали навчальних підручників та посібників, періодичних видань (10-15 джерел), етика посилань дотримана частково;
5- залучені матеріали навчальних підручників та посібників, монографій, довідників, періодичних видань та мережі Internet (більше 15 видань), етика посилань дотримана
3. Правильність представлення емпіричних результатів та якість їх інтерпретації:
0 - використані методи не відображають мету та завдання курсової роботи;
10 - обрані методики відображають мету та завдання, але аналіз результатів поверховий, не застосовано методів математичної статистики;
15 - адекватно підібрані методи та грамотно проведені дослідження, кількісний і якісний аналіз поверховий, методи математичної статистики застосовані, але їх аналіз неповний;
25 - адекватно підібрані методи та грамотно проведені дослідження, ґрунтовний кількісний і якісний аналіз з використанням методів математичної статистики, обґрунтована власна думка, запропоновані практичні рекомендації.
4. Відповідність оформлення курсової роботи встановленим вимогам:
0 - текст курсової роботи оформлено з суттєвими порушеннями встановлених вимог;
5 - текст курсової роботи оформлено з незначними порушеннями;
10 - текст курсової роботи оформлено відповідно до вимог.
5. Наявність елементів творчого пошук, виклад і обґрунтування власної думки:
0 - у роботі відсутні елементи творчого пошуку та обґрунтування власної думки;
2 - частково присутні елементи творчого пошуку та/чи обґрунтовано власну думку;
5 - у роботі наявні елементи творчого пошуку та обґрунтована власна думка.
6. Вчасність виконання як усієї курсової роботи так і її окремих етапів:
0-студент невчасно виконував роботу на усіх етапах;
5- студент вчасно не виконав роботи на одному етапі;
10- студент вчасно виконував курсову роботу на всіх етапах.
Критерії оцінювання захисту курсової роботи керівник, присутні члени комісії (максимум 40 балів):
1. Розуміння основних складових, етапів курсової роботи6
0 - студент не може пояснити тему, мету дослідження;
5- доцільність обрання теми зрозуміла, а формулювання мети та завдань не переконує слухачів у знаннях студента;
10 - усі розділи відповідають темі роботи, методи емпіричного дослідження підібрані неадекватно; студент розуміє доцільність обрання саме такої проблематики, формулює основні складові роботи
15 - усі розділи курсової роботи відповідають темі, адекватно підібрані методи емпіричного дослідження, студент розуміє перспективність та актуальність досліджуваної теми, важливість результатів.
2. Виступ студента на захисті та якість презентації виступу:
0 - виступ студента без презентації;
5 - виступ студента неповний, порушена логічна побудова, презентація не відповідає вимогам до неї і дуже велика;
10 - виступ студента аргументований, змістовний, логічно побудований, презентація гарна і якісна (можливі й інші види унаочнення, які використовує студент, хоч не обов‘язково), але студент не вклався у визначений час;
15 - виступ студента аргументований, змістовний, логічно побудований, презентація лаконічна, компактна і якісна (можливі й інші види унаочнення, але не обов‘язково), студент вклався у визначених йому для захисту 7 - 10 хвилин.
3. Повнота, глибина, обґрунтування відповідей на питання:
0 - студент не може дати відповідь на поставлене запитання; не може сформулювати підсумків роботи;
5 - студент дає неповні, поверхневі, неґрунтовні відповіді;
10 - студент дає повні, глибокі, обґрунтовані відповіді на поставлені питання.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: Оцінка «відмінно» – відповідає всебічному системному і глибокому знанню програмного матеріалу; засвоєнню інформації з лекційного курсу, основної і додаткової літератури; чіткому володінню понятійним апаратом, методами та інструментарієм, передбаченими програмою; вмінню безпомилково використовувати їх для вирішення як типових, так і нетипових проблемних ситуацій; виконанню усіх видів обов’язкових індивідуальних робіт (ОІР);
Оцінка «добре» – відповідає знанню основного програмного матеріалу; засвоєнню інформації з лекційного курсу; володінню основним понятійним апаратом, методами та інструментарієм, передбаченими програмою; вмінню безпомилково використовувати їх для вирішення типових ситуацій, допускаючи окремі помилки; виконанню усіх видів обов’язкових індивідуальних робіт (ОІР), допускаючи окремі помилки;
Оцінка «задовільно» – відповідає незнанню основного програмного матеріалу; володінню окремими поняттями, методами та інструментарієм, допускаючи при їх використанні суттєві помилки; виконанню усіх видів обов’язкових індивідуальних робіт (ОІР), допускаючи при їх використанні суттєві помилки;
Оцінка «незадовільно» – відповідає не розумінню сутності поставлених питань та не володінню у достатній мірі основними поняттями курсу; виконанню менше 50 % ОІР з навчальної дисципліни (хоча б з одного їх виду).
Рекомендована література: 1. Данько Т. І., Яворська Н. П. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2019. (електрон.опт. диск).
2. Збарський В. К., Талавиря М. П., Остапчук А. Д. Маркетингові дослідження: навч.-наук. посіб. Київ: ЦП «КОМПРИНТ», 2023. 559 с.
3. Захарченко П. В., Самойленко А. А., Кулік А. В., Кутліна І. Ю. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Київ: Центр навчальної літератури, 2023. 234 с.
4. Кутліна І., Завальнюк К. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Київ: Університет «Україна», 2022. 103 с.
5. Барабанова В. В. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Кривий Ріг: ДонНУЕТ, 2020. 136 с.
6. Лозинський В. Т., Леонова С. В., Гайванович Н. В., Косар Н. С. та ін. Маркетингові дослідження з використанням SPSS: навч. посіб. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020. 282 с.
7. Безугла Л. С., Ільченко Т. В., Юрченко Н. І. та ін. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Дніпро: Видавець Біла К.О., 2019. 300 с.
8. Полторак В., Тараненко И., Красовська О. Маркетингові дослідження: підруч. Київ: Центр навчальної літератури, 2019, 356 с.
9. Косар Н. С., Мних О. Б., Крикавський Є. В., Леонова С. В. Маркетингові дослідження: підруч. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. 460 с.
10. Квятко Т. М., Мандич О. В., Сєвідова І. О., Бабко Н. М. та ін. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Харків: ХНТУСГ, 2020. 163 с.
11. Карпенко Н. В., Макарова М. В., Педченко Н. С., Перебийніс В. І. та ін. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст: моногр.; за заг. ред. Н. В. Карпенко. Київ: ЦУЛ, 2020. 251 c.
12. Павловська Л. Д., Павловський Д. В. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Житомир: Вид. О.О. Євенок, 2017. 344 с.
13. Зюкова І. О. Технології маркетингових досліджень: навч. посіб. Львів: Магнолія-2006, 2019. 340 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).