Дослідження ринку товарів і послуг

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.00.O.033
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Кучер Леся Юріївна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення навчальної дисципліни є формування знань про теоретичні, методичні, технологічні й змістовні аспекти організації та проведення маркетингових досліджень, уявлення про можливості використання результатів маркетингових досліджень для прийняття управлінських рішень.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у здобувачів компетентностей: загальні компетентності: ЗК1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. ЗК6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК7. Здатність працювати в команді. фахові компетентності: СК10. Здатність до бізнес-планування, оцінювання кон’юнктури ринків і результатів діяльності у сфері підприємництва, торгівлі та біржової практики з урахуванням ризиків.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: РН1. Використовувати базові знання з підприємництва, торгівлі і біржової діяльності й уміння критичного мислення, аналізу та синтезу в професійних цілях. РН5. Організовувати пошук, самостійний відбір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності. РН6. Вміти працювати в команді, мати навички міжособистісної взаємодії, які дозволяють досягати професійних цілей. РН13. Використовувати знання форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин для забезпечення діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур. РН20. Знати основи бізнес-планування, оцінювання кон’юнктури ринків та результатів діяльності підприємницьких, торговельних і біржових структур з урахуванням ризиків. Зн1. Концептуальні знання, набуті у процесі навчання та професійної діяльності, включаючи певні знання сучасних досягнень Зн2. Критичне осмислення основних теорій, принципів, методів і понять у навчанні та професійній діяльності Ум1. Розв'язання складних непередбачуваних задач і проблем у спеціалізованих сферах професійної діяльності та/або навчання, що передбачає збирання та інтерпретацію інформації (даних), вибір методів та інструментальних засобів, застосування інноваційних підходів К1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності К2. Здатність ефективно формулювати комунікаційну стратегію АВ1. Управління комплексними діями або проектами, відповідальність за прийняття рішень у непередбачуваних умовах АВ2. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб АВ3. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Основи економічного аналізу та прогнозування Основи маркетингу. Інформаційні системи торговельного підприємства. Кореквізити: Інновації та інвестиції в торгівлі. Постреквізити: Бізнес планування на торгівельних підприємствах
Короткий зміст навчальної програми: Курс «Дослідження ринку товарів і послуг» розкриває теоретичні основи та характеристики сучасних маркетингових досліджень, розглядає роль інформації у маркетингових дослідженнях, організацію проведення маркетингових досліджень, зокрема кабінетних та польових, розкриває особливості конкуренції в маркетингових дослідженнях, дослідження поведінки споживачів, показує роль фокус-груп у маркетингових дослідженнях, вивчає маркетингові дослідження внутрішнього середовища підприємства та маркетингове дослідження брендів.
Опис: Тема 1. Сутність маркетингових досліджень. Тема 2. Роль інформації у маркетингових дослідженнях. Тема 3. Організація проведення маркетингових досліджень. Тема 4. Кабінетні та польові дослідження. Тема 5. Дослідження ринків. Тема 6. Особливості конкуренції в маркетингових дослідженнях. Тема 7. Дослідження поведінки споживачів. Тема 9. Маркетингові дослідження внутрішнього середовища підприємства. Тема 10. Маркетингові дослідження брендів.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань здобувачів освіти з навчальної дисципліни здійснюється за 100-бальною шкалою на основі результатів поточного та підсумкового контролів. Поточний контроль (40%) здійснюється під час проведення лабораторних занять і має на меті перевірку рівня засвоєння здобувачами освіти навчального матеріалу дисципліни: письмовий експрес-контроль; виконання та захист лабораторних робіт. Підсумковий контроль (60%) проводиться з метою оцінювання підсумкових результатів навчання і включає семестровий контроль у формі письмового семестрового екзамену: письмова компонента у тестовій формі (50%); усна компонента (10%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання результатів навчання здобувачів здійснюють відповідно до 100-бальної шкали оцінювання: 100–88 балів – оцінка «відмінно» 87–71 балів – оцінка «добре» 70–50 балів оцінка «задовільно» 49–00 балів – оцінка «незадовільно».
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: Оцінка «відмінно» – відповідає всебічному системному і глибокому знанню програмного матеріалу; засвоєнню інформації з лекційного курсу, основної і додаткової літератури; чіткому володінню понятійним апаратом, методами та інструментарієм, передбаченими програмою; вмінню безпомилково використовувати їх для вирішення як типових, так і нетипових проблемних ситуацій; виконанню усіх видів обов’язкових індивідуальних робіт (ОІР); Оцінка «добре» – відповідає знанню основного програмного матеріалу; засвоєнню інформації з лекційного курсу; володінню основним понятійним апаратом, методами та інструментарієм, передбаченими програмою; вмінню безпомилково використовувати їх для вирішення типових ситуацій, допускаючи окремі помилки; виконанню усіх видів обов’язкових індивідуальних робіт (ОІР), допускаючи окремі помилки; Оцінка «задовільно» – відповідає незнанню основного програмного матеріалу; володінню окремими поняттями, методами та інструментарієм, допускаючи при їх використанні суттєві помилки; виконанню усіх видів обов’язкових індивідуальних робіт (ОІР), допускаючи при їх використанні суттєві помилки; Оцінка «незадовільно» – відповідає не розумінню сутності поставлених питань та не володінню у достатній мірі основними поняттями курсу; виконанню менше 50 % ОІР з навчальної дисципліни (хоча б з одного їх виду).
Рекомендована література: 1. Данько Т. І., Яворська Н. П. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2019. (електрон.опт. диск). 2. Збарський В. К., Талавиря М. П., Остапчук А. Д. Маркетингові дослідження: навч.-наук. посіб. Київ: ЦП «КОМПРИНТ», 2023. 559 с. 3. Захарченко П. В., Самойленко А. А., Кулік А. В., Кутліна І. Ю. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Київ: Центр навчальної літератури, 2023. 234 с. 4. Кутліна І., Завальнюк К. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Київ: Університет «Україна», 2022. 103 с. 5. Барабанова В. В. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Кривий Ріг: ДонНУЕТ, 2020. 136 с. 6. Лозинський В. Т., Леонова С. В., Гайванович Н. В., Косар Н. С. та ін. Маркетингові дослідження з використанням SPSS: навч. посіб. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020. 282 с. 7. Безугла Л. С., Ільченко Т. В., Юрченко Н. І. та ін. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Дніпро: Видавець Біла К.О., 2019. 300 с. 8. Полторак В., Тараненко И., Красовська О. Маркетингові дослідження: підруч. Київ: Центр навчальної літератури, 2019, 356 с. 9. Косар Н. С., Мних О. Б., Крикавський Є. В., Леонова С. В. Маркетингові дослідження: підруч. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. 460 с. 10. Квятко Т. М., Мандич О. В., Сєвідова І. О., Бабко Н. М. та ін. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Харків: ХНТУСГ, 2020. 163 с. 11. Карпенко Н. В., Макарова М. В., Педченко Н. С., Перебийніс В. І. та ін. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст: моногр.; за заг. ред. Н. В. Карпенко. Київ: ЦУЛ, 2020. 251 c. 12. Павловська Л. Д., Павловський Д. В. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Житомир: Вид. О.О. Євенок, 2017. 344 с. 13. Зюкова І. О. Технології маркетингових досліджень: навч. посіб. Львів: Магнолія-2006, 2019. 340 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Дослідження ринку товарів і послуг (курсовий проєкт)

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.00.O.037
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Кучер Леся Юріївна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення навчальної дисципліни є формування знань про теоретичні, методичні, технологічні й змістовні аспекти організації та проведення маркетингових досліджень, уявлення про можливості використання результатів маркетингових досліджень для прийняття управлінських рішень.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у здобувачів компетентностей: загальні компетентності: ЗК1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. ЗК6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК7. Здатність працювати в команді. фахові компетентності: СК10. Здатність до бізнес-планування, оцінювання кон’юнктури ринків і результатів діяльності у сфері підприємництва, торгівлі та біржової практики з урахуванням ризиків.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: РН1. Використовувати базові знання з підприємництва, торгівлі і біржової діяльності й уміння критичного мислення, аналізу та синтезу в професійних цілях. РН5. Організовувати пошук, самостійний відбір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності. РН6. Вміти працювати в команді, мати навички міжособистісної взаємодії, які дозволяють досягати професійних цілей. РН13. Використовувати знання форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин для забезпечення діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур. РН20. Знати основи бізнес-планування, оцінювання кон’юнктури ринків та результатів діяльності підприємницьких, торговельних і біржових структур з урахуванням ризиків. Зн1. Концептуальні знання, набуті у процесі навчання та професійної діяльності, включаючи певні знання сучасних досягнень Зн2. Критичне осмислення основних теорій, принципів, методів і понять у навчанні та професійній діяльності Ум1. Розв'язання складних непередбачуваних задач і проблем у спеціалізованих сферах професійної діяльності та/або навчання, що передбачає збирання та інтерпретацію інформації (даних), вибір методів та інструментальних засобів, застосування інноваційних підходів К1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності К2. Здатність ефективно формулювати комунікаційну стратегію АВ1. Управління комплексними діями або проектами, відповідальність за прийняття рішень у непередбачуваних умовах АВ2. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб АВ3. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Основи економічного аналізу та прогнозування Основи маркетингу. Інформаційні системи торговельного підприємства. Кореквізити: Інновації та інвестиції в торгівлі. Постреквізити: Бізнес планування на торгівельних підприємствах
Короткий зміст навчальної програми: Курс «Дослідження ринку товарів і послуг» розкриває теоретичні основи та характеристики сучасних маркетингових досліджень, розглядає роль інформації у маркетингових дослідженнях, організацію проведення маркетингових досліджень, зокрема кабінетних та польових, розкриває особливості конкуренції в маркетингових дослідженнях, дослідження поведінки споживачів, показує роль фокус-груп у маркетингових дослідженнях, вивчає маркетингові дослідження внутрішнього середовища підприємства та маркетингове дослідження брендів.
Опис: До курсової роботи висуваються наступні вимоги: - ґрунтовна теоретична проробка досліджуваних проблем на основі аналізу класичної та сучасної економічної літератури; - використання статистичних даних, вміла систематизація цифрового матеріалу у вигляді таблиць, графіків і діаграм докладною оцінкою тенденцій розвитку явищ і процесів економічного життя суспільства; - критичний підхід до фактичних даних з метою виявлення резервів підвищення економічної і соціальної ефективності господарської діяльності; - аргументованість висновків, обґрунтованість пропозицій і рекомендацій; - літературне, логічно вибудуване і самостійне викладення матеріалу. Курсова робота повинна відповідати темі виданого завдання та мати такі структурні елементи: титульний аркуш; завдання; зміст роботи; вступ; основну частину; висновки; список використаних джерел; додатки. Обсяг курсової роботи має складати приблизно 40 (без додатків) сторінок. Процес роботи над курсовою роботою включає в себе: 1. Вибір теми та узгодження її з керівником. 2. Підбір і вивчення літератури. 3. Виконання необхідних розрахунків на підставі фактичних/вихідних даних. 4. Оформлення таблиць, графіків, діаграм, рисунків відповідно до вимог ДСТУ 3008:2015. 5. Вивчення вимог до оформлення роботи. 6. Написання роботи та подання її керівнику. 7. Робота з рецензією та підготовка до захисту курсової роботи.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни здійснюється на основі результатів поточного контролю. Поточний контроль (100%): виконання курсової роботи (60%); захист курсової роботи (40%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Керівник оцінює курсову роботу за такими основними критеріями: – ступінь відповідності змісту курсової роботи завданню; – ступінь відповідності оформлення курсової роботи встановленим університетом вимогам (обсяг; зміст; оформлення титульного листа, рисунків, таблиць, діаграм, посилань, списку літератури тощо); – логічність побудови роботи в цілому та в межах окремих розділів; – масштаби представлення в роботі сучасних досліджень даної проблематики, критичність аналізу публікацій та підходів, представлених в літературі та інших інформаційних джерелах; – ступінь повноти та деталізації при розкритті основних аспектів курсової роботи; – наявність фактичного матеріалу, в тому числі первинного, зібраного студентом, масштаби та доцільність його використання. – ступінь новизни статистичного та іншого фактичного матеріалу, що використано в курсовій роботі; – ступінь використання сучасних інструментів аналізу; – наявність розрахунків, проведених студентом, ступінь їх обґрунтованості; – наявність та ступінь обґрунтованості рекомендацій та пропозицій, викладених в роботі відображаючих власний погляд студента. Уніфікація системи оцінювання курсової роботи студентів за 100-бальною шкалою, при якій на максимальну оцінку 60 балів може оцінити керівник за виконання роботи; на 40 балів – комісія на захисті курсової роботи. Критерії оцінювання виконання курсової роботи (максимум 60 балів): 1. Відповідність змісту курсової роботи темі та затвердженому плану: 0 - зміст жодного із розділів курсової роботи не відповідає затвердженому плану; 2 - зміст одного розділу курсової роботи відповідає затвердженому плану; 5 - зміст усіх розділів курсової роботи відповідає затвердженому плану. 2. Обсяг та адекватність використання при написанні роботи першоджерел та дотримання етики посилань: 0- Залучені матеріали лише навчальних підручників та посібників (до 10 джерел), етика посилань не дотримана; 2- залучені матеріали навчальних підручників та посібників, періодичних видань (10-15 джерел), етика посилань дотримана частково; 5- залучені матеріали навчальних підручників та посібників, монографій, довідників, періодичних видань та мережі Internet (більше 15 видань), етика посилань дотримана 3. Правильність представлення емпіричних результатів та якість їх інтерпретації: 0 - використані методи не відображають мету та завдання курсової роботи; 10 - обрані методики відображають мету та завдання, але аналіз результатів поверховий, не застосовано методів математичної статистики; 15 - адекватно підібрані методи та грамотно проведені дослідження, кількісний і якісний аналіз поверховий, методи математичної статистики застосовані, але їх аналіз неповний; 25 - адекватно підібрані методи та грамотно проведені дослідження, ґрунтовний кількісний і якісний аналіз з використанням методів математичної статистики, обґрунтована власна думка, запропоновані практичні рекомендації. 4. Відповідність оформлення курсової роботи встановленим вимогам: 0 - текст курсової роботи оформлено з суттєвими порушеннями встановлених вимог; 5 - текст курсової роботи оформлено з незначними порушеннями; 10 - текст курсової роботи оформлено відповідно до вимог. 5. Наявність елементів творчого пошук, виклад і обґрунтування власної думки: 0 - у роботі відсутні елементи творчого пошуку та обґрунтування власної думки; 2 - частково присутні елементи творчого пошуку та/чи обґрунтовано власну думку; 5 - у роботі наявні елементи творчого пошуку та обґрунтована власна думка. 6. Вчасність виконання як усієї курсової роботи так і її окремих етапів: 0-студент невчасно виконував роботу на усіх етапах; 5- студент вчасно не виконав роботи на одному етапі; 10- студент вчасно виконував курсову роботу на всіх етапах. Критерії оцінювання захисту курсової роботи керівник, присутні члени комісії (максимум 40 балів): 1. Розуміння основних складових, етапів курсової роботи6 0 - студент не може пояснити тему, мету дослідження; 5- доцільність обрання теми зрозуміла, а формулювання мети та завдань не переконує слухачів у знаннях студента; 10 - усі розділи відповідають темі роботи, методи емпіричного дослідження підібрані неадекватно; студент розуміє доцільність обрання саме такої проблематики, формулює основні складові роботи 15 - усі розділи курсової роботи відповідають темі, адекватно підібрані методи емпіричного дослідження, студент розуміє перспективність та актуальність досліджуваної теми, важливість результатів. 2. Виступ студента на захисті та якість презентації виступу: 0 - виступ студента без презентації; 5 - виступ студента неповний, порушена логічна побудова, презентація не відповідає вимогам до неї і дуже велика; 10 - виступ студента аргументований, змістовний, логічно побудований, презентація гарна і якісна (можливі й інші види унаочнення, які використовує студент, хоч не обов‘язково), але студент не вклався у визначений час; 15 - виступ студента аргументований, змістовний, логічно побудований, презентація лаконічна, компактна і якісна (можливі й інші види унаочнення, але не обов‘язково), студент вклався у визначених йому для захисту 7 - 10 хвилин. 3. Повнота, глибина, обґрунтування відповідей на питання: 0 - студент не може дати відповідь на поставлене запитання; не може сформулювати підсумків роботи; 5 - студент дає неповні, поверхневі, неґрунтовні відповіді; 10 - студент дає повні, глибокі, обґрунтовані відповіді на поставлені питання.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: Оцінка «відмінно» – відповідає всебічному системному і глибокому знанню програмного матеріалу; засвоєнню інформації з лекційного курсу, основної і додаткової літератури; чіткому володінню понятійним апаратом, методами та інструментарієм, передбаченими програмою; вмінню безпомилково використовувати їх для вирішення як типових, так і нетипових проблемних ситуацій; виконанню усіх видів обов’язкових індивідуальних робіт (ОІР); Оцінка «добре» – відповідає знанню основного програмного матеріалу; засвоєнню інформації з лекційного курсу; володінню основним понятійним апаратом, методами та інструментарієм, передбаченими програмою; вмінню безпомилково використовувати їх для вирішення типових ситуацій, допускаючи окремі помилки; виконанню усіх видів обов’язкових індивідуальних робіт (ОІР), допускаючи окремі помилки; Оцінка «задовільно» – відповідає незнанню основного програмного матеріалу; володінню окремими поняттями, методами та інструментарієм, допускаючи при їх використанні суттєві помилки; виконанню усіх видів обов’язкових індивідуальних робіт (ОІР), допускаючи при їх використанні суттєві помилки; Оцінка «незадовільно» – відповідає не розумінню сутності поставлених питань та не володінню у достатній мірі основними поняттями курсу; виконанню менше 50 % ОІР з навчальної дисципліни (хоча б з одного їх виду).
Рекомендована література: 1. Данько Т. І., Яворська Н. П. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2019. (електрон.опт. диск). 2. Збарський В. К., Талавиря М. П., Остапчук А. Д. Маркетингові дослідження: навч.-наук. посіб. Київ: ЦП «КОМПРИНТ», 2023. 559 с. 3. Захарченко П. В., Самойленко А. А., Кулік А. В., Кутліна І. Ю. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Київ: Центр навчальної літератури, 2023. 234 с. 4. Кутліна І., Завальнюк К. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Київ: Університет «Україна», 2022. 103 с. 5. Барабанова В. В. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Кривий Ріг: ДонНУЕТ, 2020. 136 с. 6. Лозинський В. Т., Леонова С. В., Гайванович Н. В., Косар Н. С. та ін. Маркетингові дослідження з використанням SPSS: навч. посіб. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020. 282 с. 7. Безугла Л. С., Ільченко Т. В., Юрченко Н. І. та ін. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Дніпро: Видавець Біла К.О., 2019. 300 с. 8. Полторак В., Тараненко И., Красовська О. Маркетингові дослідження: підруч. Київ: Центр навчальної літератури, 2019, 356 с. 9. Косар Н. С., Мних О. Б., Крикавський Є. В., Леонова С. В. Маркетингові дослідження: підруч. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. 460 с. 10. Квятко Т. М., Мандич О. В., Сєвідова І. О., Бабко Н. М. та ін. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Харків: ХНТУСГ, 2020. 163 с. 11. Карпенко Н. В., Макарова М. В., Педченко Н. С., Перебийніс В. І. та ін. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст: моногр.; за заг. ред. Н. В. Карпенко. Київ: ЦУЛ, 2020. 251 c. 12. Павловська Л. Д., Павловський Д. В. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Житомир: Вид. О.О. Євенок, 2017. 344 с. 13. Зюкова І. О. Технології маркетингових досліджень: навч. посіб. Львів: Магнолія-2006, 2019. 340 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).