Дослідження ринку товарів і послуг

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.00.O.033
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Кучер Леся Юріївна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення навчальної дисципліни є формування знань про теоретичні, методичні, технологічні й змістовні аспекти організації та проведення маркетингових досліджень, уявлення про можливості використання результатів маркетингових досліджень для прийняття управлінських рішень.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у здобувачів компетентностей: загальні компетентності: ЗК1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. ЗК6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК7. Здатність працювати в команді. фахові компетентності: СК10. Здатність до бізнес-планування, оцінювання кон’юнктури ринків і результатів діяльності у сфері підприємництва, торгівлі та біржової практики з урахуванням ризиків.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: РН1. Використовувати базові знання з підприємництва, торгівлі і біржової діяльності й уміння критичного мислення, аналізу та синтезу в професійних цілях. РН5. Організовувати пошук, самостійний відбір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності. РН6. Вміти працювати в команді, мати навички міжособистісної взаємодії, які дозволяють досягати професійних цілей. РН13. Використовувати знання форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин для забезпечення діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур. РН20. Знати основи бізнес-планування, оцінювання кон’юнктури ринків та результатів діяльності підприємницьких, торговельних і біржових структур з урахуванням ризиків. Зн1. Концептуальні знання, набуті у процесі навчання та професійної діяльності, включаючи певні знання сучасних досягнень Зн2. Критичне осмислення основних теорій, принципів, методів і понять у навчанні та професійній діяльності Ум1. Розв'язання складних непередбачуваних задач і проблем у спеціалізованих сферах професійної діяльності та/або навчання, що передбачає збирання та інтерпретацію інформації (даних), вибір методів та інструментальних засобів, застосування інноваційних підходів К1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності К2. Здатність ефективно формулювати комунікаційну стратегію АВ1. Управління комплексними діями або проектами, відповідальність за прийняття рішень у непередбачуваних умовах АВ2. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб АВ3. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Основи економічного аналізу та прогнозування Основи маркетингу. Інформаційні системи торговельного підприємства. Кореквізити: Інновації та інвестиції в торгівлі. Постреквізити: Бізнес планування на торгівельних підприємствах
Короткий зміст навчальної програми: Курс «Дослідження ринку товарів і послуг» розкриває теоретичні основи та характеристики сучасних маркетингових досліджень, розглядає роль інформації у маркетингових дослідженнях, організацію проведення маркетингових досліджень, зокрема кабінетних та польових, розкриває особливості конкуренції в маркетингових дослідженнях, дослідження поведінки споживачів, показує роль фокус-груп у маркетингових дослідженнях, вивчає маркетингові дослідження внутрішнього середовища підприємства та маркетингове дослідження брендів.
Опис: Тема 1. Сутність маркетингових досліджень. Тема 2. Роль інформації у маркетингових дослідженнях. Тема 3. Організація проведення маркетингових досліджень. Тема 4. Кабінетні та польові дослідження. Тема 5. Дослідження ринків. Тема 6. Особливості конкуренції в маркетингових дослідженнях. Тема 7. Дослідження поведінки споживачів. Тема 9. Маркетингові дослідження внутрішнього середовища підприємства. Тема 10. Маркетингові дослідження брендів.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань здобувачів освіти з навчальної дисципліни здійснюється за 100-бальною шкалою на основі результатів поточного та підсумкового контролів. Поточний контроль (40%) здійснюється під час проведення лабораторних занять і має на меті перевірку рівня засвоєння здобувачами освіти навчального матеріалу дисципліни: письмовий експрес-контроль; виконання та захист лабораторних робіт. Підсумковий контроль (60%) проводиться з метою оцінювання підсумкових результатів навчання і включає семестровий контроль у формі письмового семестрового екзамену: письмова компонента у тестовій формі (50%); усна компонента (10%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання результатів навчання здобувачів здійснюють відповідно до 100-бальної шкали оцінювання: 100–88 балів – оцінка «відмінно» 87–71 балів – оцінка «добре» 70–50 балів оцінка «задовільно» 49–00 балів – оцінка «незадовільно».
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Данько Т. І., Яворська Н. П. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2019. (електрон.опт. диск). 2. Збарський В. К., Талавиря М. П., Остапчук А. Д. Маркетингові дослідження: навч.-наук. посіб. Київ: ЦП «КОМПРИНТ», 2023. 559 с. 3. Захарченко П. В., Самойленко А. А., Кулік А. В., Кутліна І. Ю. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Київ: Центр навчальної літератури, 2023. 234 с. 4. Кутліна І., Завальнюк К. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Київ: Університет «Україна», 2022. 103 с. 5. Барабанова В. В. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Кривий Ріг: ДонНУЕТ, 2020. 136 с. 6. Лозинський В. Т., Леонова С. В., Гайванович Н. В., Косар Н. С. та ін. Маркетингові дослідження з використанням SPSS: навч. посіб. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020. 282 с. 7. Безугла Л. С., Ільченко Т. В., Юрченко Н. І. та ін. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Дніпро: Видавець Біла К.О., 2019. 300 с. 8. Полторак В., Тараненко И., Красовська О. Маркетингові дослідження: підруч. Київ: Центр навчальної літератури, 2019, 356 с. 9. Косар Н. С., Мних О. Б., Крикавський Є. В., Леонова С. В. Маркетингові дослідження: підруч. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. 460 с. 10. Квятко Т. М., Мандич О. В., Сєвідова І. О., Бабко Н. М. та ін. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Харків: ХНТУСГ, 2020. 163 с. 11. Карпенко Н. В., Макарова М. В., Педченко Н. С., Перебийніс В. І. та ін. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст: моногр.; за заг. ред. Н. В. Карпенко. Київ: ЦУЛ, 2020. 251 c. 12. Павловська Л. Д., Павловський Д. В. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Житомир: Вид. О.О. Євенок, 2017. 344 с. 13. Зюкова І. О. Технології маркетингових досліджень: навч. посіб. Львів: Магнолія-2006, 2019. 340 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Дослідження ринку товарів і послуг (курсовий проєкт)

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.00.O.037
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Кучер Леся Юріївна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення навчальної дисципліни є формування знань про теоретичні, методичні, технологічні й змістовні аспекти організації та проведення маркетингових досліджень, уявлення про можливості використання результатів маркетингових досліджень для прийняття управлінських рішень.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у здобувачів компетентностей: загальні компетентності: ЗК1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. ЗК6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК7. Здатність працювати в команді. фахові компетентності: СК10. Здатність до бізнес-планування, оцінювання кон’юнктури ринків і результатів діяльності у сфері підприємництва, торгівлі та біржової практики з урахуванням ризиків.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: РН1. Використовувати базові знання з підприємництва, торгівлі і біржової діяльності й уміння критичного мислення, аналізу та синтезу в професійних цілях. РН5. Організовувати пошук, самостійний відбір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності. РН6. Вміти працювати в команді, мати навички міжособистісної взаємодії, які дозволяють досягати професійних цілей. РН13. Використовувати знання форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин для забезпечення діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур. РН20. Знати основи бізнес-планування, оцінювання кон’юнктури ринків та результатів діяльності підприємницьких, торговельних і біржових структур з урахуванням ризиків. Зн1. Концептуальні знання, набуті у процесі навчання та професійної діяльності, включаючи певні знання сучасних досягнень Зн2. Критичне осмислення основних теорій, принципів, методів і понять у навчанні та професійній діяльності Ум1. Розв'язання складних непередбачуваних задач і проблем у спеціалізованих сферах професійної діяльності та/або навчання, що передбачає збирання та інтерпретацію інформації (даних), вибір методів та інструментальних засобів, застосування інноваційних підходів К1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності К2. Здатність ефективно формулювати комунікаційну стратегію АВ1. Управління комплексними діями або проектами, відповідальність за прийняття рішень у непередбачуваних умовах АВ2. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб АВ3. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Основи економічного аналізу та прогнозування Основи маркетингу. Інформаційні системи торговельного підприємства. Кореквізити: Інновації та інвестиції в торгівлі. Постреквізити: Бізнес планування на торгівельних підприємствах
Короткий зміст навчальної програми: Курс «Дослідження ринку товарів і послуг» розкриває теоретичні основи та характеристики сучасних маркетингових досліджень, розглядає роль інформації у маркетингових дослідженнях, організацію проведення маркетингових досліджень, зокрема кабінетних та польових, розкриває особливості конкуренції в маркетингових дослідженнях, дослідження поведінки споживачів, показує роль фокус-груп у маркетингових дослідженнях, вивчає маркетингові дослідження внутрішнього середовища підприємства та маркетингове дослідження брендів.
Опис: До курсової роботи висуваються наступні вимоги: - ґрунтовна теоретична проробка досліджуваних проблем на основі аналізу класичної та сучасної економічної літератури; - використання статистичних даних, вміла систематизація цифрового матеріалу у вигляді таблиць, графіків і діаграм докладною оцінкою тенденцій розвитку явищ і процесів економічного життя суспільства; - критичний підхід до фактичних даних з метою виявлення резервів підвищення економічної і соціальної ефективності господарської діяльності; - аргументованість висновків, обґрунтованість пропозицій і рекомендацій; - літературне, логічно вибудуване і самостійне викладення матеріалу. Курсова робота повинна відповідати темі виданого завдання та мати такі структурні елементи: титульний аркуш; завдання; зміст роботи; вступ; основну частину; висновки; список використаних джерел; додатки. Обсяг курсової роботи має складати приблизно 40 (без додатків) сторінок. Процес роботи над курсовою роботою включає в себе: 1. Вибір теми та узгодження її з керівником. 2. Підбір і вивчення літератури. 3. Виконання необхідних розрахунків на підставі фактичних/вихідних даних. 4. Оформлення таблиць, графіків, діаграм, рисунків відповідно до вимог ДСТУ 3008:2015. 5. Вивчення вимог до оформлення роботи. 6. Написання роботи та подання її керівнику. 7. Робота з рецензією та підготовка до захисту курсової роботи.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни здійснюється на основі результатів поточного контролю. Поточний контроль (100%): виконання курсової роботи (60%); захист курсової роботи (40%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Керівник оцінює курсову роботу за такими основними критеріями: – ступінь відповідності змісту курсової роботи завданню; – ступінь відповідності оформлення курсової роботи встановленим університетом вимогам (обсяг; зміст; оформлення титульного листа, рисунків, таблиць, діаграм, посилань, списку літератури тощо); – логічність побудови роботи в цілому та в межах окремих розділів; – масштаби представлення в роботі сучасних досліджень даної проблематики, критичність аналізу публікацій та підходів, представлених в літературі та інших інформаційних джерелах; – ступінь повноти та деталізації при розкритті основних аспектів курсової роботи; – наявність фактичного матеріалу, в тому числі первинного, зібраного студентом, масштаби та доцільність його використання. – ступінь новизни статистичного та іншого фактичного матеріалу, що використано в курсовій роботі; – ступінь використання сучасних інструментів аналізу; – наявність розрахунків, проведених студентом, ступінь їх обґрунтованості; – наявність та ступінь обґрунтованості рекомендацій та пропозицій, викладених в роботі відображаючих власний погляд студента. Уніфікація системи оцінювання курсової роботи студентів за 100-бальною шкалою, при якій на максимальну оцінку 60 балів може оцінити керівник за виконання роботи; на 40 балів – комісія на захисті курсової роботи. Критерії оцінювання виконання курсової роботи (максимум 60 балів): 1. Відповідність змісту курсової роботи темі та затвердженому плану: 0 - зміст жодного із розділів курсової роботи не відповідає затвердженому плану; 2 - зміст одного розділу курсової роботи відповідає затвердженому плану; 5 - зміст усіх розділів курсової роботи відповідає затвердженому плану. 2. Обсяг та адекватність використання при написанні роботи першоджерел та дотримання етики посилань: 0- Залучені матеріали лише навчальних підручників та посібників (до 10 джерел), етика посилань не дотримана; 2- залучені матеріали навчальних підручників та посібників, періодичних видань (10-15 джерел), етика посилань дотримана частково; 5- залучені матеріали навчальних підручників та посібників, монографій, довідників, періодичних видань та мережі Internet (більше 15 видань), етика посилань дотримана 3. Правильність представлення емпіричних результатів та якість їх інтерпретації: 0 - використані методи не відображають мету та завдання курсової роботи; 10 - обрані методики відображають мету та завдання, але аналіз результатів поверховий, не застосовано методів математичної статистики; 15 - адекватно підібрані методи та грамотно проведені дослідження, кількісний і якісний аналіз поверховий, методи математичної статистики застосовані, але їх аналіз неповний; 25 - адекватно підібрані методи та грамотно проведені дослідження, ґрунтовний кількісний і якісний аналіз з використанням методів математичної статистики, обґрунтована власна думка, запропоновані практичні рекомендації. 4. Відповідність оформлення курсової роботи встановленим вимогам: 0 - текст курсової роботи оформлено з суттєвими порушеннями встановлених вимог; 5 - текст курсової роботи оформлено з незначними порушеннями; 10 - текст курсової роботи оформлено відповідно до вимог. 5. Наявність елементів творчого пошук, виклад і обґрунтування власної думки: 0 - у роботі відсутні елементи творчого пошуку та обґрунтування власної думки; 2 - частково присутні елементи творчого пошуку та/чи обґрунтовано власну думку; 5 - у роботі наявні елементи творчого пошуку та обґрунтована власна думка. 6. Вчасність виконання як усієї курсової роботи так і її окремих етапів: 0-студент невчасно виконував роботу на усіх етапах; 5- студент вчасно не виконав роботи на одному етапі; 10- студент вчасно виконував курсову роботу на всіх етапах. Критерії оцінювання захисту курсової роботи керівник, присутні члени комісії (максимум 40 балів): 1. Розуміння основних складових, етапів курсової роботи6 0 - студент не може пояснити тему, мету дослідження; 5- доцільність обрання теми зрозуміла, а формулювання мети та завдань не переконує слухачів у знаннях студента; 10 - усі розділи відповідають темі роботи, методи емпіричного дослідження підібрані неадекватно; студент розуміє доцільність обрання саме такої проблематики, формулює основні складові роботи 15 - усі розділи курсової роботи відповідають темі, адекватно підібрані методи емпіричного дослідження, студент розуміє перспективність та актуальність досліджуваної теми, важливість результатів. 2. Виступ студента на захисті та якість презентації виступу: 0 - виступ студента без презентації; 5 - виступ студента неповний, порушена логічна побудова, презентація не відповідає вимогам до неї і дуже велика; 10 - виступ студента аргументований, змістовний, логічно побудований, презентація гарна і якісна (можливі й інші види унаочнення, які використовує студент, хоч не обов‘язково), але студент не вклався у визначений час; 15 - виступ студента аргументований, змістовний, логічно побудований, презентація лаконічна, компактна і якісна (можливі й інші види унаочнення, але не обов‘язково), студент вклався у визначених йому для захисту 7 - 10 хвилин. 3. Повнота, глибина, обґрунтування відповідей на питання: 0 - студент не може дати відповідь на поставлене запитання; не може сформулювати підсумків роботи; 5 - студент дає неповні, поверхневі, неґрунтовні відповіді; 10 - студент дає повні, глибокі, обґрунтовані відповіді на поставлені питання.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Данько Т. І., Яворська Н. П. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2019. (електрон.опт. диск). 2. Збарський В. К., Талавиря М. П., Остапчук А. Д. Маркетингові дослідження: навч.-наук. посіб. Київ: ЦП «КОМПРИНТ», 2023. 559 с. 3. Захарченко П. В., Самойленко А. А., Кулік А. В., Кутліна І. Ю. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Київ: Центр навчальної літератури, 2023. 234 с. 4. Кутліна І., Завальнюк К. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Київ: Університет «Україна», 2022. 103 с. 5. Барабанова В. В. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Кривий Ріг: ДонНУЕТ, 2020. 136 с. 6. Лозинський В. Т., Леонова С. В., Гайванович Н. В., Косар Н. С. та ін. Маркетингові дослідження з використанням SPSS: навч. посіб. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020. 282 с. 7. Безугла Л. С., Ільченко Т. В., Юрченко Н. І. та ін. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Дніпро: Видавець Біла К.О., 2019. 300 с. 8. Полторак В., Тараненко И., Красовська О. Маркетингові дослідження: підруч. Київ: Центр навчальної літератури, 2019, 356 с. 9. Косар Н. С., Мних О. Б., Крикавський Є. В., Леонова С. В. Маркетингові дослідження: підруч. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. 460 с. 10. Квятко Т. М., Мандич О. В., Сєвідова І. О., Бабко Н. М. та ін. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Харків: ХНТУСГ, 2020. 163 с. 11. Карпенко Н. В., Макарова М. В., Педченко Н. С., Перебийніс В. І. та ін. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст: моногр.; за заг. ред. Н. В. Карпенко. Київ: ЦУЛ, 2020. 251 c. 12. Павловська Л. Д., Павловський Д. В. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Житомир: Вид. О.О. Євенок, 2017. 344 с. 13. Зюкова І. О. Технології маркетингових досліджень: навч. посіб. Львів: Магнолія-2006, 2019. 340 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).