Інтернет-маркетинг
Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.04.E.077
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Світлана СТАХУРСЬКА
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у здобувачів компетентностей:
спеціальні фахові компетентності професійного спрямування:
ФКС 4.2. Здатність до організації бізнесу у соціальних мережах
ФКС 4.4. Здатність демонструвати базові і структуровані знання методів організації Інтернет-маркетингу.
ФКС 4.8. Здатність володіти методами оцінки ефективності бізнесу у соціальних мережах.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
РН4. Використовувати сучасні комп’ютерні і телекомунікаційні технології обміну та розповсюдження професійно спрямованої інформації у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності.
РН5. Організовувати пошук, самостійний відбір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності.
РНС 3.5. Здатність моделювати економічні результати в інтернет торгівлі
РНС 3.7. Вміти використовувати методи інтернет маркетингу в процесі організації підприємницької, торговельної та біржової діяльності.
РНС 3.8. Демонструвати здатність організації бізнесу у соціальних мережах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Основи маркетингу;
Маркетингові дослідження підприємств торгівлі
Кореквізити: Моделювання і прогнозування в Інтернет-торгівлі
Постреквізити: Бізнес у соціальних мережах
Короткий зміст навчальної програми: Інтернет-маркетинг як складова традиційного маркетингу на сьогоднішній день є дуже потужним каналом комунікації. Це стало можливо за рахунок розвитку комп’ютерних систем, технологій і мереж, зокрема глобальної мережі Інтернет. Саме Інтернет на сьогодні є одним з актуальних інструментів залучення нових клієнтів і підтримки споживчої лояльності.
Навчальна дисципліна «Інтернет-маркетинг» формує у студентів систему теоретичних знань про інтернет-маркетинг як вагому складову ринкового процесу та практичних навичок використання маркетингового підходу, інструментарію, методів і рішень для забезпечення успіху підприємства на цільовому ринку. Вивчення навчальної дисципліни передбачає: з’ясування ролі інтернет-маркетингу в системі управління підприємством; засвоєння теоретичних основ дисципліни (понятійного апарату, концепцій, моделей); опанування методологічного апарату маркетингового аналізу, планування та організації діяльності інтернет-маркетингу; формування розуміння та навичок використання маркетинговогових інтернет-прийомів для ефективного прийняття рішень і забезпечення успішного функціонування підприємства на ринку.
Опис: Тема 1. Розвиток інформаційної економіки в умовах побудови інформаційного суспільства. Глобальна інформаційно-комунікаційна інфраструктура. Місце та роль ІКТ в умовах побудови інформаційного суспільства. Теоретичні і практичні аспекти становлення і розвитку інформаційної економіки.Тема 2. Сутність Інтернет – маркетингу. Основні поняття Інтернет-маркетингу. Етапи Інтернет-маркетингу. Переваги Інтернет-маркетингу. Тема 3. Маркетингові дослідження в Інтернет, як складова Інтернет-маркетингу. Сутність маркетингових досліджень в Інтернет. Види маркетингових досліджень. Методика маркетингового аналізу веб-сайтів.Тема 4. Цільова аудиторія підприємства в Інтернеті. Сучасні тренди Інтернет – маркетингу. Поняття та види цільової аудиторії. Методи аналізу цільової аудиторії. Портрет цільової аудиторії. Залучення відвідувачів за допомогою відомостей про ЦА.Тема 5. Поняття Інтернет-реклами та її значення. Реклама в Інтернет. Особливості здійснення реклами в інтернет. Види Інтернет-реклами. Тема 6. Соціальна мережа як ефективний комунікаційний та рекламний інструмент. Поняття і сутність соціальної мережі. Інструменти просування в соціальних мережах. Месенджер-маркетинг як сучасний інструмент роботи зі споживачами. Тема 7. Особливості створення контенту для соціальних мереж. Контент-маркетинг в соціальних мережах: що потрібно для успішного просування. Як працює контент-маркетинг, його переваги та недоліки. Як створити контент-план для наповнення соціальних мереж. Види контенту при просуванні в соціальних мережах. Тема 8. Cоціальний копірайтинг та особливості написання текстів для соціальних мереж. Копірайтинг, визначення та особливості SMM-копірайтингу. Правила написання текстів для різних соціальних мереж.Форматування, оформлення та стилістика текстів. Вимоги до SMM-копірайтингу для Instagram та Facebook. Тема 9. Сучасні Інтернет-технології як ефективний інструмент розвитку
маркетингової діяльності підприємства. Основні поняття Інтернет-технологій. Фактори, які стимулюють розвиток інтернет технологій. Інноваційні інтернет-технології та їх роль в розвитку маркетингової діяльності. Особливості систем управління взаємовідносинами з клієнтами. Переваги та недоліки.
Методи та критерії оцінювання: • поточний контроль (40%) практичні роботи, поточні тести
• підсумковий контроль (60%, екзамен).
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання результатів навчання здобувачів здійснюють відповідно до 100-88 балів – Атестований з оцінкою «відмінно»
87-71 балів – Атестований з оцінкою «добре»
70-50 балів – Атестований з оцінкою «задовільно»
49-00 балів – Не атестований з оцінкою «незадовільно»
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Виноградова О. В., Недопако Н.М. Маркетинг у соціальних мережах: навч. посіб. Київ: ДУТ, 2022. 202 с.
2. Швидка SMM-допомога: як використовувати соціальні мережі для розвитку організації та особистого бренду? ТОП 12 порад від експертів: навч. посіб.; за заг. ред. Л. Гуляєвої. Київ: АПСВТ, 2021. 30 с.
3. Гвоздева А. А., Філіна О. В. Фейсбук та інстаграм. Київ, 2021. 292.
4. How-To-Do Quick Guide on Digital Marketing. Beacon, 92 р.
5. Big book of digital marketing. Igninionone, 2014. 80 р.
6. Trengove Jones A., Malczyk A., Beneke J. Internet Marketing. GetSmarter, 229 p.
7. Виноградова О.В., Дрокіна Н.І.
Маркетингові технології управління Інтернет-проектами: навч. посіб. Київ: ДУТ, 2019. 351 с.
8. Литовченко І. Л. Інтернет-маркетинг: навч. посіб. Київ: ЦУЛ, 2011. 332 с.
9. Кордзая Н. Р. Основи інтернет-маркетингу. Ч.2: навч. посіб. Херсон: Олді-плюс, 2018. 164 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).