Інтернет-маркетинг

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.04.E.077
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Світлана СТАХУРСЬКА
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета вивчення навчальної дисципліни є формування у здобувачів сучасної системи поглядів та теоретичних знань і практичних умінь у сфері інтернет маркетингу; отримання ними вмінь та навичок самостійної розробки програм просування підприємств та їх товарів в мережі Інтернет.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у здобувачів компетентностей: спеціальні фахові компетентності професійного спрямування: ФКС 4.2. Здатність до організації бізнесу у соціальних мережах ФКС 4.4. Здатність демонструвати базові і структуровані знання методів організації Інтернет-маркетингу. ФКС 4.8. Здатність володіти методами оцінки ефективності бізнесу у соціальних мережах.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: РН4. Використовувати сучасні комп’ютерні і телекомунікаційні технології обміну та розповсюдження професійно спрямованої інформації у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності. РН5. Організовувати пошук, самостійний відбір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності. РНС 3.5. Здатність моделювати економічні результати в інтернет торгівлі РНС 3.7. Вміти використовувати методи інтернет маркетингу в процесі організації підприємницької, торговельної та біржової діяльності. РНС 3.8. Демонструвати здатність організації бізнесу у соціальних мережах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Основи маркетингу; Маркетингові дослідження підприємств торгівлі Кореквізити: Моделювання і прогнозування в Інтернет-торгівлі Постреквізити: Бізнес у соціальних мережах
Короткий зміст навчальної програми: Інтернет-маркетинг як складова традиційного маркетингу на сьогоднішній день є дуже потужним каналом комунікації. Це стало можливо за рахунок розвитку комп’ютерних систем, технологій і мереж, зокрема глобальної мережі Інтернет. Саме Інтернет на сьогодні є одним з актуальних інструментів залучення нових клієнтів і підтримки споживчої лояльності. Навчальна дисципліна «Інтернет-маркетинг» формує у студентів систему теоретичних знань про інтернет-маркетинг як вагому складову ринкового процесу та практичних навичок використання маркетингового підходу, інструментарію, методів і рішень для забезпечення успіху підприємства на цільовому ринку. Вивчення навчальної дисципліни передбачає: з’ясування ролі інтернет-маркетингу в системі управління підприємством; засвоєння теоретичних основ дисципліни (понятійного апарату, концепцій, моделей); опанування методологічного апарату маркетингового аналізу, планування та організації діяльності інтернет-маркетингу; формування розуміння та навичок використання маркетинговогових інтернет-прийомів для ефективного прийняття рішень і забезпечення успішного функціонування підприємства на ринку.
Опис: Тема 1. Розвиток інформаційної економіки в умовах побудови інформаційного суспільства. Глобальна інформаційно-комунікаційна інфраструктура. Місце та роль ІКТ в умовах побудови інформаційного суспільства. Теоретичні і практичні аспекти становлення і розвитку інформаційної економіки.Тема 2. Сутність Інтернет – маркетингу. Основні поняття Інтернет-маркетингу. Етапи Інтернет-маркетингу. Переваги Інтернет-маркетингу. Тема 3. Маркетингові дослідження в Інтернет, як складова Інтернет-маркетингу. Сутність маркетингових досліджень в Інтернет. Види маркетингових досліджень. Методика маркетингового аналізу веб-сайтів.Тема 4. Цільова аудиторія підприємства в Інтернеті. Сучасні тренди Інтернет – маркетингу. Поняття та види цільової аудиторії. Методи аналізу цільової аудиторії. Портрет цільової аудиторії. Залучення відвідувачів за допомогою відомостей про ЦА.Тема 5. Поняття Інтернет-реклами та її значення. Реклама в Інтернет. Особливості здійснення реклами в інтернет. Види Інтернет-реклами. Тема 6. Соціальна мережа як ефективний комунікаційний та рекламний інструмент. Поняття і сутність соціальної мережі. Інструменти просування в соціальних мережах. Месенджер-маркетинг як сучасний інструмент роботи зі споживачами. Тема 7. Особливості створення контенту для соціальних мереж. Контент-маркетинг в соціальних мережах: що потрібно для успішного просування. Як працює контент-маркетинг, його переваги та недоліки. Як створити контент-план для наповнення соціальних мереж. Види контенту при просуванні в соціальних мережах. Тема 8. Cоціальний копірайтинг та особливості написання текстів для соціальних мереж. Копірайтинг, визначення та особливості SMM-копірайтингу. Правила написання текстів для різних соціальних мереж.Форматування, оформлення та стилістика текстів. Вимоги до SMM-копірайтингу для Instagram та Facebook. Тема 9. Сучасні Інтернет-технології як ефективний інструмент розвитку маркетингової діяльності підприємства. Основні поняття Інтернет-технологій. Фактори, які стимулюють розвиток інтернет технологій. Інноваційні інтернет-технології та їх роль в розвитку маркетингової діяльності. Особливості систем управління взаємовідносинами з клієнтами. Переваги та недоліки.
Методи та критерії оцінювання: • поточний контроль (40%) практичні роботи, поточні тести • підсумковий контроль (60%, екзамен).
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання результатів навчання здобувачів здійснюють відповідно до 100-88 балів – Атестований з оцінкою «відмінно» 87-71 балів – Атестований з оцінкою «добре» 70-50 балів – Атестований з оцінкою «задовільно» 49-00 балів – Не атестований з оцінкою «незадовільно»
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Виноградова О. В., Недопако Н.М. Маркетинг у соціальних мережах: навч. посіб. Київ: ДУТ, 2022. 202 с. 2. Швидка SMM-допомога: як використовувати соціальні мережі для розвитку організації та особистого бренду? ТОП 12 порад від експертів: навч. посіб.; за заг. ред. Л. Гуляєвої. Київ: АПСВТ, 2021. 30 с. 3. Гвоздева А. А., Філіна О. В. Фейсбук та інстаграм. Київ, 2021. 292. 4. How-To-Do Quick Guide on Digital Marketing. Beacon, 92 р. 5. Big book of digital marketing. Igninionone, 2014. 80 р. 6. Trengove Jones A., Malczyk A., Beneke J. Internet Marketing. GetSmarter, 229 p. 7. Виноградова О.В., Дрокіна Н.І. Маркетингові технології управління Інтернет-проектами: навч. посіб. Київ: ДУТ, 2019. 351 с. 8. Литовченко І. Л. Інтернет-маркетинг: навч. посіб. Київ: ЦУЛ, 2011. 332 с. 9. Кордзая Н. Р. Основи інтернет-маркетингу. Ч.2: навч. посіб. Херсон: Олді-плюс, 2018. 164 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).