Товарознавство та митна експертиза товарів (курсовий проєкт)
Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.01.E.057
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: д.т.н., проф. Ємченко І.В.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Завдання навчальної дисципліни відповідно до освітньої програми
Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей:
загальні компетентності:
ЗК 1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК 2. Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях.
ЗК 6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК8. Здатність виявляти ініціативу та підприємливість.
фахові компетентності:
ФК1. Критичне осмислення теоретичних засад підприємницької, торговельної та біржової діяльності.
ФК 2. Здатність обирати та використовувати відповідні методи, інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення, функціонування підприємницьких, торговельних і біржових структур.
ФК5. Здатність визначати та оцінювати характеристики товарів і послуг в підприємницькій, торговельній, біржовій діяльності.
ФК6. Здатність здійснювати діяльність з дотриманням вимог нормативно-правових документів у сфері підприємницької, торговельної та біржової діяльності.
ФК7. Здатність визначати і виконувати професійні завдання з організації діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур.
ФКС1.8. Здатність визначати та оцінювати характеристики харчових продуктів
ФКС1.15. Здатність обирати та використовувати відповідні методи організації сенсорної експертизи харчових продуктів
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання:
Знання:
ЗН1. Уміти продемонструвати базові знання з підприємництва, торгівлі і біржової діяльності.
ЗН3. Демонструвати базові і структуровані знання у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності для подальшого використання на практиці.
ЗН5. Знати характеристики товарів, робіт та послуг у підприємницькій, торговельній та біржовій діяльності.
ЗН6. Знати нормативно-правове забезпечення діяльності підприємницьких, торговельних і біржових структур і застосовувати його на практиці.
ЗН8. Знати основи бізнес-планування, оцінювання кон’юнктури ринків та результатів діяльності підприємницьких, торговельних і біржових структур з урахуванням ризиків.
Уміння:
УМ 1. Уміння критично мислити, аналізувати та синтезувати в професійних цілях.
УМ 2. Застосовувати набуті знання для виявлення, постановки та вирішення завдань за різних практичних ситуацій в підприємницькій, торговельній та біржовій діяльності.
УМ 3. Мати навички письмової та усної професійної комунікації державною й іноземними мовами.
УМ 4. Використовувати сучасні комп’ютерні і телекомунікаційні технології обміну та розповсюдження професійно спрямованої інформації у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності.
УМ 11. Вміти вирішувати професійні завдання з організації діяльності підприємницьких, торговельних і біржових структур і розв’язувати проблеми у кризових ситуаціях з урахуванням зовнішніх та внутрішніх впливів.
УМ 13. Вміти оцінювати характеристики товарів, робіт та послуг.
УМ 15. Демонструвати знання та уміння проведення експертизи якості товарів та послуг.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Теоретичні основи товарознавства
Товарознавство та митна експертиза харчових продуктів
Короткий зміст навчальної програми: Курсовий проект – це одна з форм самостійної науково-дослідної роботи здобувача закладу вищої освіти.
При виконанні курсового проекту студент повинен показати вміння працювати з літературою, аналізувати думки різних авторів щодо досліджуваної проблеми; висловити та обґрунтувати свою позицію; скласти докладний, логічно побудований огляд літератури, показати вміння самостійно організувати і в повному обсязі провести експериментальні дослідження, проаналізувати одержані дані з використанням комп'ютерної техніки і на цій основі зробити висновки та подати реальні, обґрунтовані пропозиції.
Курсовий проект обов'язково повинен мати експериментальну частину. Проведення експериментальних досліджень дає студенту можливість на практиці перевірити одержані теоретичні знання; впевнитися в життєздатності особистих ідей та можливості їх практичного втілення. У процесі експериментальних досліджень студент може використовувати не тільки стандартні методики визначення основних (регламентованих) показників якості продовольчих товарів, але й оригінальні і уніфіковані автором методи дослідження.
Опис: Основи товарознавства та митної експертизи харчових продуктів
Товарознавство та митна експертиза зерноборошняних та хлібобулочних виробів
Товарознавство та митна експертиза кондитерських товарів.
Товарознавство та митна експертиза смакових товарів.
Товарознавство та митна експертиза овочів, плодів, грибів та продуктів їх переробки.
Товарознавство та митна експертиза харчових жирів.
Товарознавство та митна експертиза молока і молочних продуктів
Товарознавство та митна експертиза м’яса та і м'ясопродуктів.
Товарознавство та митна експертиза риби і рибних товарів
Товарознавство та митна експертиза яєць та яєчних товарів
Методи та критерії оцінювання: Курсовий проект повинен відповідати темі виданого завдання та мати такі структурні елементи:
титульний аркуш;
завдання;
зміст роботи;
вступ;
основну частину;
висновки та рекомендації;
список використаних джерел;
додатки;
рецензія керівника (вкладається).
Обсяг курсової роботи має складати приблизно 30 - 40 (без додатків) сторінок.
Етапи курсового проекту – це вибір теми та її затвердження на кафедрі, складання завдання курсового проекту (плану), безпосередня розробка проекту та захист у комісії.
Курсовий проект виконується протягом одного семестру і здається на кафедру підприємництва та екологічної експертизи товарів не пізніше, ніж за 2 тижні до початку заліково-екзаменаційної сесії.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (100%): виконання курсового проекту (60%) ; захист курсового проекту (40%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Коен Дж., Шмідт Е. Новий цифровий світ / Пер. з англ. Г. Лелів. Львів:
Літопис, 2015. 368 с.
2. Маєвська А.А. Електронна комерція і право: навч.-метод. посібник.
Харків, 2010. 256 с.
3. Меджибовська Н.С. Електронна комерція. Київ: Центр навчальної
літератури, 2004. 384 с.
4. Мейерсон М., Скарборо М. Основы интернет-маркетинга. Все, что нужно
знать, чтобы открыть свой магазин в интернете / пер. с англ. Ольги
Терентьевой. М.: Манн, Иванов и Фербер, 2014. 320 с.
5. Плескач В.Л., Затонацька Т.Г. Електронна комерція: підручник скач,. К.:
Знання, 2007. 535 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).