Управління якістю (курсова робота)
Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.00.O.030
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор:
Сергій ШЕВЧЕНКО, доцент кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: В результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
РН 1. Вміти адаптуватися та проявляти ініціативу і самостійність в ситуаціях, які виникають в професійній діяльності.
РН 2. Визначати, аналізувати проблеми підприємництва, торгівлі і біржової діяльності та розробляти заходи щодо їх вирішення.
РН 3. Вміти розробляти заходи матеріального і морального заохочення та застосовувати інші інструменти мотивування персоналу й партнерів для досягнення поставленої мети.
РН 4. Застосовувати бізнес-комунікації для підтримки взаємодії з представниками різних професійних груп.
РН 5. Вміти професійно, в повному обсязі й з творчою самореалізацією виконувати поставлені завдання у сфері підприємництва, торгівлі та/або біржової діяльності.
РН 6. Вміти розробляти та впроваджувати заходи для забезпечення якості виконуваних робіт і визначати їх ефективність.
РН 7. Визначати та впроваджувати стратегічні плани розвитку суб’єктів господарювання у сфері підприємництва, торгівлі та/або біржової діяльності.
РН 8. Оцінювати продукцію, товари, послуги, а також процеси, що відбуваються в підприємницьких, торговельних та/або біржових структурах, і робити відповідні висновки для прийняття управлінських рішень.
РН 9. Розробляти і приймати рішення, спрямовані на забезпечення ефективності діяльності суб’єктів господарювання у сфері підприємницької, торговельної та/або біржової діяльності.
РН 10. Вміти вирішувати проблемні питання, що виникають в діяльності підприємницьких, торговельних та/або біржових структур за умов невизначеності та ризиків.
РН 11. Впроваджувати інноваційні проекти з метою створення умов для ефективного функціонування та розвитку підприємницьких, торговельних та/або біржових структур.
В результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання:
Знання :
Зн1 Спеціалізовані концептуальні знання, набуті у процесі навчання та/або професійної діяльності на рівні новітніх досягнень, які є основою для оригінального мислення та інноваційної діяльності, зокрема в контексті дослідницької роботи
Зн2 Критичне осмислення проблем у навчанні та/або професійній діяльності та на межі предметних галузей
Уміння:
Ум1 Розв’язання складних задач і проблем, що потребує оновлення та інтеграції знань, часто в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог
Ум2 Провадження дослідницької та/або інноваційної діяльності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити
Теоретичні основи товарознавства
кореквізити
Організація біржової діяльності
Основи економічного аналізу та прогнозування
Інформаційні системи торговельного підприємства
Короткий зміст навчальної програми:
1. Управління якістю: актуальність, проблеми, загальна термінологія.
2. Основні терміни в сфері управління якістю
3. Вітчизняний та міжнародний досвід управління якістю
4. Гармонізація вітчизняних нормативних документів у сфері управління якістю з міжнародними.
5. Системи управління якістю.
6. Міжнародні стандарти ISO в галузі управління якістю, еволюція розвитку стандартів якості.
7. Принципи управління якістю.
8. Організація розробки і впровадження систем управління якістю на підприємствах.
9. Статистичні методи в управлінні якістю.
10. Сертифікація систем якості.
11. Нормативна база для сертифікації систем якості: міжнародна, регіональна, національна.
12. Загальна концепція оцінки відповідності.
13. Витрати на якість та їх класифікація.
14. Облік витрат на якість в умовах TQM.
15. Аудит якості та премії якості.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни здійснюється на основі результатів:
диф заліку:
Поточного контролю (30%):
- письмовий експрес-контроль (10%) - максимальна кількість балів за кожною
темою – 1 бал;
- виконання лабораторних робіт (20%) - максимальна кількість балів за кожен
звіт з лабораторної роботи - 2 бали.
Підсумкового контролю (70%) - диф залік:
Рекомендована література: 1. Давидова О.Ю. Управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві:підручник/О.Ю. Давидова. –Х.: Вид-во Іванченка І.С., 2018. –488с.
2. Безродна С.М. Управління якістю: навч. посіб. Для студентів економічних спеціальностей/ Безродна C.М.–Чернівці: ПВКФ «Технодрук», 2017. –174с.
3. Бичківський Р. Управління якістю: Навчальний посібник – Л.: ДУ “Львівська політехніка”, 2000 – 328 с.
4. Бондаренко Г.Г. та ін. Менеджмент якості і елементи системи управління якістю: Навчальний посібник/ Г.Г. Бондаренко, М.В. Глєбова, В.П.Сіроклин, Н.В. Чернобай –Харків: Нац. аерокосм. ун-т ім.М.Є.Жуковського «Харк. авіац. ін-т», 2017. –84с.
5. Горбашко, Е. А. Управление качеством : учебник для СПО / Е. А. Горбашко. — 3-е изд., перераб. и доп. — М. : Издательство Юрайт, 2018. — 352 с
6. Гличев А.В. Основы управления качеством продукции 2-е изд. – М. РИА «Стандарты и качество», 2001 . – 425 с.
Управління якістю
Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.00.O.028
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор:
Сергій ШЕВЧЕНКО, доцент кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: В результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
РН 1. Вміти адаптуватися та проявляти ініціативу і самостійність в ситуаціях, які виникають в професійній діяльності.
РН 2. Визначати, аналізувати проблеми підприємництва, торгівлі і біржової діяльності та розробляти заходи щодо їх вирішення.
РН 3. Вміти розробляти заходи матеріального і морального заохочення та застосовувати інші інструменти мотивування персоналу й партнерів для досягнення поставленої мети.
РН 4. Застосовувати бізнес-комунікації для підтримки взаємодії з представниками різних професійних груп.
РН 5. Вміти професійно, в повному обсязі й з творчою самореалізацією виконувати поставлені завдання у сфері підприємництва, торгівлі та/або біржової діяльності.
РН 6. Вміти розробляти та впроваджувати заходи для забезпечення якості виконуваних робіт і визначати їх ефективність.
РН 7. Визначати та впроваджувати стратегічні плани розвитку суб’єктів господарювання у сфері підприємництва, торгівлі та/або біржової діяльності.
РН 8. Оцінювати продукцію, товари, послуги, а також процеси, що відбуваються в підприємницьких, торговельних та/або біржових структурах, і робити відповідні висновки для прийняття управлінських рішень.
РН 9. Розробляти і приймати рішення, спрямовані на забезпечення ефективності діяльності суб’єктів господарювання у сфері підприємницької, торговельної та/або біржової діяльності.
РН 10. Вміти вирішувати проблемні питання, що виникають в діяльності підприємницьких, торговельних та/або біржових структур за умов невизначеності та ризиків.
РН 11. Впроваджувати інноваційні проекти з метою створення умов для ефективного функціонування та розвитку підприємницьких, торговельних та/або біржових структур.
В результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання:
Знання :
Зн1 Спеціалізовані концептуальні знання, набуті у процесі навчання та/або професійної діяльності на рівні новітніх досягнень, які є основою для оригінального мислення та інноваційної діяльності, зокрема в контексті дослідницької роботи
Зн2 Критичне осмислення проблем у навчанні та/або професійній діяльності та на межі предметних галузей
Уміння:
Ум1 Розв’язання складних задач і проблем, що потребує оновлення та інтеграції знань, часто в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог
Ум2 Провадження дослідницької та/або інноваційної діяльності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити
Теоретичні основи товарознавства
кореквізити
Організація біржової діяльності
Основи економічного аналізу та прогнозування
Інформаційні системи торговельного підприємства
Короткий зміст навчальної програми:
1. Управління якістю: актуальність, проблеми, загальна термінологія.
2. Основні терміни в сфері управління якістю
3. Вітчизняний та міжнародний досвід управління якістю
4. Гармонізація вітчизняних нормативних документів у сфері управління якістю з міжнародними.
5. Системи управління якістю.
6. Міжнародні стандарти ISO в галузі управління якістю, еволюція розвитку стандартів якості.
7. Принципи управління якістю.
8. Організація розробки і впровадження систем управління якістю на підприємствах.
9. Статистичні методи в управлінні якістю.
10. Сертифікація систем якості.
11. Нормативна база для сертифікації систем якості: міжнародна, регіональна, національна.
12. Загальна концепція оцінки відповідності.
13. Витрати на якість та їх класифікація.
14. Облік витрат на якість в умовах TQM.
15. Аудит якості та премії якості.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни здійснюється на основі результатів:
екзамену:
Поточного контролю (30%):
- письмовий експрес-контроль (10%) - максимальна кількість балів за кожною
темою – 1 бал;
- виконання лабораторних робіт (20%) - максимальна кількість балів за кожен
звіт з лабораторної роботи - 2 бали.
Підсумкового контролю (70%) - екзамен :
- письмова компонента (60%);
- усна компонента (10%).
Рекомендована література: 1. Давидова О.Ю. Управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві:підручник/О.Ю. Давидова. –Х.: Вид-во Іванченка І.С., 2018. –488с.
2. Безродна С.М. Управління якістю: навч. посіб. Для студентів економічних спеціальностей/ Безродна C.М.–Чернівці: ПВКФ «Технодрук», 2017. –174с.
3. Бичківський Р. Управління якістю: Навчальний посібник – Л.: ДУ “Львівська політехніка”, 2000 – 328 с.
4. Бондаренко Г.Г. та ін. Менеджмент якості і елементи системи управління якістю: Навчальний посібник/ Г.Г. Бондаренко, М.В. Глєбова, В.П.Сіроклин, Н.В. Чернобай –Харків: Нац. аерокосм. ун-т ім.М.Є.Жуковського «Харк. авіац. ін-т», 2017. –84с.
5. Горбашко, Е. А. Управление качеством : учебник для СПО / Е. А. Горбашко. — 3-е изд., перераб. и доп. — М. : Издательство Юрайт, 2018. — 352 с
6. Гличев А.В. Основы управления качеством продукции 2-е изд. – М. РИА «Стандарты и качество», 2001 . – 425 с.