Інтернет-маркетинг

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.04.E.129
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Леся Кучер
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у здобувачів компетентностей: Загальні компетентності: ЗК5. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. ЗК6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК8. Здатність виявляти ініціативу та підприємливість. Фахові компетентності: ФКС 4.2. Здатність до організації бізнесу у соціальних мережах. ФКС 4.4. Здатність демонструвати базові і структуровані знання методів організації Інтернет-маркетингу. ФКС 4.3. Здатність оцінювати ефективність рекламних стратегій в Інтернет-торгівлі. У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: УМ 25. Володіти методиками та інструментарієм для обґрунтування управлінських рішень щодо організації інтернет-торгівлі. УМ 26. Демонструвати здатність побудови бізнес-моделей Інтернет-торгівлі.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Маркетингові дослідження підприємств торгівлі Кореквізити: Моделювання і прогнозування в Інтернет-торгівлі Постреквізити: Бізнес у соціальних мережах
Короткий зміст навчальної програми: Тема 1. Формування інтернет-маркетингу. Генезис Інтернету. Специфіка інтернет-маркетингу. Тема 2. Пошук маркетингової інформації у віртуальному середовищі. Принципи пошуку. Маркетингові дослідження у віртуальній економіці. Тема 3. Стратегічні рішення в інтернет-маркетингу. Принципи стратегічного планування в Інтернеті. Інтернет-стратегії підприємства. Тема 4. Маркетингова товарна політика в інтернеті. Інтернет-маркетинг матеріальних та інформаційних товарів. Торговельна марка в Інтернеті. Тема 5. Маркетингова цінова та збутова політика в інтернеті. Специфіка ціноутворення в Інтернеті. Класифікація віртуальних посередників. Тема 6. Маркетингова комунікативна політика в інтернеті. Комплекс Інтернет-комунікацій. Інтернет-реклама. Специфічні форми комунікації в Інтернет-маркетингу: пошукова оптимізація і віртуальні співтовариства. Тема 7. Ефективність маркетингової діяльності в інтернеті. Ефективність реклами в Інтернеті. Комплексний метод оцінки ефективних рішень у рекламній діяльності. Тема 8. Основи веб-аналітики в системі Інтернет-маркетингу. Сутність веб-аналітики як інструменту Інтернет-маркетингу. Маркетинговий аналіз веб-сайту компанії.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів з дисципліни здійснюється на основі результатів поточного та підсумкового контролів Поточний контроль (30%) здійснюється під час проведення занять. Підсумковий контроль (70%) здійснюється під час проведення іспиту: письмова компонента – 60%; усна компонента – 10%. Оцінювання результатів навчання здобувачів здійснюють відповідно до 100-бальної шкали оцінювання: 100–88 балів – оцінка «відмінно»; 87–80 балів – оцінка «дуже добре»; 79–71 балів – оцінка «добре»; 70–61 балів – оцінка «посередньо»; 60–50 балів – оцінка «задовільно»; 49–26 балів – оцінка «незадовільно» з можливістю повторного складання семестрового контролю; 25–00 балів – оцінка «незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням курсу.
Рекомендована література: 1. Виноградова О. В., Недопако Н.М. Маркетинг у соціальних мережах: навч. посіб. Київ: ДУТ, 2022. 202 с. 2. Швидка SMM-допомога: як використовувати соціальні мережі для розвитку організації та особистого бренду? ТОП 12 порад від експертів: навч. посіб.; за заг. ред. Л. Гуляєвої. Київ: АПСВТ, 2021. 30 с. 3. Гвоздева А. А., Філіна О. В. Фейсбук та інстаграм. Київ, 2021. 292. 4. How-To-Do Quick Guide on Digital Marketing. Beacon, 92 р. 5. Big book of digital marketing. Igninionone, 2014. 80 р. 6. Trengove Jones A., Malczyk A., Beneke J. Internet Marketing. GetSmarter, 229 p. 7. Виноградова О.В., Дрокіна Н.І. Маркетингові технології управління Інтернет-проектами: навч. посіб. Київ: ДУТ, 2019. 351 с. 8. Литовченко І. Л. Інтернет-маркетинг: навч. посіб. Київ: ЦУЛ, 2011. 332 с. 9. Кордзая Н. Р. Основи інтернет-маркетингу. Ч.2: навч. посіб. Херсон: Олді-плюс, 2018. 164 с.

Інтернет-маркетинг (курсова робота)

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.04.E.133
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Леся Кучер
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Виконання курсової роботи передбачає формування та розвиток у здобувачів компетентностей: Загальні компетентності: ЗК5. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. ЗК6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК8. Здатність виявляти ініціативу та підприємливість. Фахові компетентності: ФКС 4.2. Здатність до організації бізнесу у соціальних мережах. ФКС 4.4. Здатність демонструвати базові і структуровані знання методів організації Інтернет-маркетингу. ФКС 4.3. Здатність оцінювати ефективність рекламних стратегій в Інтернет-торгівлі. У результаті написання курсової роботи здобувач повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: УМ 25. Володіти методиками та інструментарієм для обґрунтування управлінських рішень щодо організації інтернет-торгівлі. УМ 26. Демонструвати здатність побудови бізнес-моделей Інтернет-торгівлі.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Маркетингові дослідження підприємств торгівлі Кореквізити: Моделювання і прогнозування в Інтернет-торгівлі Постреквізити: Бізнес у соціальних мережах
Короткий зміст навчальної програми: Формування інтернет-маркетингу. Пошук маркетингової інформації у віртуальному середовищі. Стратегічні рішення в інтернет-маркетингу. Маркетингова товарна політика в інтернеті. Маркетингова цінова та збутова політика в інтернеті. Маркетингова комунікативна політика в інтернеті. Ефективність маркетингової діяльності в інтернеті. Основи веб-аналітики в системі інтернет-маркетингу.
Методи та критерії оцінювання: Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: уніфікація системи оцінювання курсової роботи студентів за 100-бальною шкалою, за якої максимальною оцінкою (60 балів) може оцінити керівник за виконання роботи; 40 балів здобувачеві виставляє комісія на захисті курсової роботи. Оцінювання навчальних досягнень здобувача освіти здійснюють за 100-бальною шкалою оцінювання, встановленої в університеті: 100–88 балів – атестований з оцінкою «відмінно»; 87–71 балів – атестований з оцінкою «добре»; 70–50 балів – атестований з оцінкою «задовільно»; 49–26 балів – не атестований; 25–00 балів – не атестований з оцінкою «незадовільно».
Рекомендована література: 1. Краус К.М., Краус Н.М., Манжура О.В. Електронна комерція та інтернет-торгівля: навч.-метод. посіб. Київ, 2021. 454 с. 2. Швидка SMM-допомога: як використовувати соціальні мережі для розвитку організації та особистого бренду? ТОП 12 порад від експертів: навч. посіб.; за заг. ред. Л. Гуляєвої. Київ: АПСВТ, 2021. 30 с. 3. Гвоздева А. А., Філіна О. В. Фейсбук та інстаграм. Київ, 2021. 292. 4. How-To-Do Quick Guide on Digital Marketing. Beacon, 92 р. 5. Big book of digital marketing. Igninionone, 2014. 80 р. 6. Trengove Jones A., Malczyk A., Beneke J. Internet Marketing. GetSmarter, 229 p. 7. Виноградова О.В., Дрокіна Н.І. Маркетингові технології управління Інтернет-проектами: навч. посіб. Київ: ДУТ, 2019. 351 с. 8. Литовченко І. Л. Інтернет-маркетинг: навч. посіб. Київ: ЦУЛ, 2011. 332 с. 9. Кордзая Н. Р. Основи інтернет-маркетингу. Ч.2: навч. посіб. Херсон: Олді-плюс, 2018. 164 с.