Алгоритмізація і програмування в електронній комерції, частина 1

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.03.E.114
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Екологічна безпека та природоохоронна діяльність
Лектор: Викладачі кафедри
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: 1. Знати економічний механізм у сучасних умовах господарювання. 2. Знати стратегії та тактики діяльності торговельних підприємств. 3. Володіти методичним інструментарієм розробки та реалізації завдань управління господарсько-фінансовою діяльністю торговельного підприємства. 4. Вміти здійснювати аналіз та планування окремих показників діяльності торговельного підприємства та його діяльності в цілому. 5. Володіти навичками творчого, критичного погляду на діючий економічний механізм торговельного підприємства. 6. Оцінювати соціально-економічну ефективність та наслідки управлінських рішень, що приймаються
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Основи підприємництва Основи менеджменту Основи маркетингу
Короткий зміст навчальної програми: Торговельне підприємство в системі ринкових відносин. Управління обсягом та асортиментною структурою обороту торговельного підприємства. Управління товарними запасами торговельного підприємства. Управління товарним забезпеченням обороту торговельного підприємства. Управління трудовими ресурсами торговельного підприємства. Управління формуванням та розвитком матеріально-технічних ресурсів торговельного підприємства. Управління витратами та доходами торговельного підприємства. Управління прибутком торговельного підприємства.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (30%): усне опитування; письмовий експрес-контроль Підсумковий контроль (70%): екзамен (письмова компонента (60%). усна компонента(10%)).
Рекомендована література: Базова 1. Балабанова Л.В. Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації / Балабанова Л.В. – Доценьк, 2003. – 148 с. 2. Економіка торговельного підприємства: підручник / А.А. Мазаракі, Н.М. Ушакова, Л.О. Лігоненко ; під ред.. Н.М. Ушакової. – К. : Хрещатик, 2005. – 800 с. 3. Л.О. Лігоненко Економіка торговельного підприємства: методика розв’язання практичних завдань / Л.О. Лігоненко, І.В. Височин . – К, 2010. – 455 с. 4. Мазаракі A.A. Економіка торговельного підприємства / A.A. Мазаракі, Л.О. Лігоненко, Н.М. Ушакова. - К. : Хрещатик, 1999. – 798 с. 5. Протопопова В.О. Економіка торговельного підприємства: навчальний посібник / Протопопова В.О., Головінов М.І. – Донецьк, 2009. – 367 с. Допоміжна 1. Внутрішня торгівлі в Україні : економічні умови ефективного розвитку : монографія / Мазаракі, І.О. Бланк, Л.О. Лігоненко та ін. ; за заг. наук. ред. A.A. Мазаракі. - К. : КНТЕУ, 2006. - 195 с. 2. Марцин B.C. Економіка торгівлі : підручник / B.C. Марцин. - К. : Знання, 2006. 3. Національний стандарт України : Роздрібна та оптова торгівля. Терміни та визначення понять. - K.: Держспоживстандарт України, 2005. 4. Трансформаційні процеси в торгівлі Україні в умовах інтернаціоналізації / за заг. ред. Л.О. Лігоненко. - К. : КНТЕУ, 2009. - 334 с. 5. Яковлев Ю.П. Економіка торгівлі : навч. посіб. / Ю.П. Яковлев. - Херсон : Олді-плюс, 2009. . Інформаційні ресурси 1. Міністерства економічного розвитку і торгівлі України – Режим доступу http://me.gov.ua 2. Сервер законодавства України – Режим доступу http://iportal.rada.gov.ua/