Брендинг торговельних структур

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.04.E.125
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: д.е.н., проф. Леся КУЧЕР
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у здобувачів компетентностей: Загальні компетентності: ЗК 2. Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях. ЗК5. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. Фахові компетентності: ФКС 4.1. Здатність продемонструвати базові знання технологій продажу з використанням брендингу торговельних структур. ФКС 4.5. Здатність застосовувати сучасні стратегії електронного бізнесу. У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: УМ 2. Застосовувати набуті знання для виявлення, постановки та вирішення завдань за різних практичних ситуацій в підприємницькій, торговельній та біржовій діяльності. УМ 25. Володіти методиками та інструментарієм для обґрунтування управлінських рішень щодо організації Інтернет-торгівлі.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Основи маркетингу; Основи підприємництва та менеджменту Кореквізити: Маркетингові дослідження підприємств торгівлі Постреквізити: Бізнес-планування у торговельних підприємствах
Короткий зміст навчальної програми: Тема 1. Брендинг торговельних структур: поняття, зміст та класифікація. Сутність брендингу, його зміст та класифікація. Поняття бренду, торгівельної марки та товарного знака. Процес створення архітектури бренду. Атрибути бренду. Тема 2. Цілі та завдання брендингу в діяльності суб’єкта господарювання. Фірмовий стиль як основа структури бренду. Основні види брендів. Ідентичність бренда. Роль брендів у сучасній економіці. Тема 3. Розробка бренду. Основні закони створення бренду суб’єкта господарювання. Нейминг (розроблення назви бренду). Дизайн бренду та критерії вибору його елементів. Легенда та цінності бренду. Тема 4. Особливості управління брендингом. Технологія управління комунікаціями бренду. Соціальні медіа як інструмент управління лояльністю споживачів бренду. Тема 5. Стратегія розвитку бренду як рушійна сила стратегії розвитку бізнесу. Зв’язок бізнес-стратегії з бренд-стратегією субєкта господарювання. Управління брендом на основі синергетичної моделі соціально-етичного маркетингу. Тема 6. Комунікаційна кампанія бренду. Просування бренду. Інтегровані маркетингові комунікації в брендингу. PR-технології в брендингу. Тема 7. Формування та підтримка лояльності до бренду. Сутність і особливості споживчої лояльності та лояльності до бренду. Процес формування та підтримки лояльності до бренду. Ребрендинг і рестайлінг. Тема 8. Аналіз ефективності брендингу. Сутність ефективності брендингу. Підходи до оцінки ефективності брендингу. Інтегральна модель оцінки ефективності брендингу. Оцінка вартості бренду.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (30%): практичні роботи, індивідуальна робота, усне опитування. Підсумковий контроль (70%): практичні завдання (60%); усна компонента (10%). Оцінювання результатів навчання здобувачів здійснюють відповідно до 100-бальної шкали оцінювання: 100–88 балів – оцінка «відмінно»; 87–80 балів – оцінка «дуже добре»; 79–71 балів – оцінка «добре»; 70–61 балів – оцінка «посередньо»; 60–50 балів – оцінка «задовільно»; 49–26 балів – оцінка «незадовільно» з можливістю повторного складання семестрового контролю; 25–00 балів – оцінка «незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням курсу.
Рекомендована література: 1. Лялюк А. М. Бренд-маркетинг: конспект лекцій. Луцьк: Вид-во КП ІА, «Волиньенергософт», 2021. 88 с. 2. Герасименко В. В., Очаківська М. С. Бренд менеджмент: навч. посібн. 2018. 104 с. 3. Бікулов Д. Т., Головань О.О., Олійник О.М., Маркова С.В., Сухарева К.В., Чкан А.С. Бренд-менеджмент у сфері зовнішньоекономічної діяльності: навч. посіб. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 96 с. 4. Балабанова Л. В., Приходченко Я. В. Бренд-менеджмент підприємств на основі маркетингу. Донецьк: ДонНУЕТ, 2011. 287 с 5. Григорчук Т.В. Брендинг: навч. посіб. Київ: КНУКіМ, 2019. 163 с.