Інформаційне забезпечення в інтернет-торгівлі
Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.04.E.130
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: доктор філософії, доцент Русин-Гриник Роман
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання:
- Використовувати сучасні комп’ютерні і телекомунікаційні технології обміну та розповсюдження професійно спрямованої інформації у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності.
- Організовувати пошук, самостійний вибір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності.
- Вміти працювати в команді, мати навички міжособистісної взаємодії, які дозволяють досягти професійних цілей.
- Володіти методиками та інструментарієм для обґрунтування управлінських рішень щоджо організації Інтернет-торгівлі.
- Демонструвати здатність побудови бізнес-моделей Інтернет-торгівлі.
- Застосовувати знання елементів електронного ринку; особливостей віртуальних підприємств, тактичних прийомів Інтернет-торгівлі.
- Здатність використовувати платіжні системи, моделювати та прогнозувати в Інтернет-торгівлі.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Економіка торгівлі
Організація торгівлі
Вступ до спеціальності
Основи підприємництва та менеджменту
Статистика торгівлі
Маркетингові дослідження підприємств торгівлі
Облік та інформаційне забезпечення комерційної діяльності
Короткий зміст навчальної програми: Тема 1. Сутність та зміст електронного бізнесу й
електронної комерції.
Тема 2. Порівняльний аналіз традиційної та електронної
комерційної діяльності
Тема 3. Електронна комерція як складова електронного
бізнесу
Тема 4. Глобальна мережа Інтернет в реалізації
електронної комерції
Тема 5. Бізнес-планування в е-комерції
Тема 6. Віртуальні підприємства: сутність та види
Тема 7. Принципи організації та управління Інтернетмагазином
Тема 8. Організація комерційної діяльності через Інтернетаукціони
Тема 10. Комерційна діяльність електронних торговельних
майданчиків
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни проводиться у відповідності до Положення «Про організацію та проведення поточного і семестрового контролю результатів навчання студентів» від 23.01.2019 р.
Усне опитування передбачає отримання :
6 балів –здобувач освіти дає правильні відповіді на усні питання, використовуючи відповідну термінологію, правильно тлумачить основні поняття та наводить приклади практичного набутих знань;
5-4 бали - здобувач освіти дає відповіді на усні питання, допускаючи при цьому незначні помилки. Під час відповіді застосовує відповідні терміни, дає тлумачення їх змісту, але при цьому допускає певні неточності.;
3 бали - здобувач освіти не вміє дати чіткої та однозначної відповіді на усне питання. Правильну відповідь може дати тільки за допомогою викладача чи інших студентів, допускає помилки у знанні відповідного матеріалу, не вміє дати тлумачення основних понять;
Оцінювання лаболаторних робіт здійснюється по 4 - бали та дві лаболаторних роботи по 6 бали, з них 1 бал відводиться за письмове виконання практичної роботи, 3 та 5 бали – за усний захист лаболаторної роботи та вчасне виконання.. Максимальна кількість балів становить 40 балів за 9 лоболаторних робіт.
Критерії оцінювання практичних робіт у % від максимальної кількості виділених балів:
100 % - завдання виконано в повному обсязі, вчасно та без зауважень;
80% - завдання виконано вчасно та в повному обсягу, але містить певні незначні недоліки.
60% - завдання виконано повністю і вчасно, але може містити суттєві недоліки;
40%- завдання виконано з запізненням та містить суттєві помилки
0% завдання виконано повністю не вірно.
поточний контроль 30%
підсумковий контроль 70 % (письмовий контроль 60% та усна компонента 10 %)
Рекомендована література: 1. Microsoft Aссess 2016: навчальний посібник в електронному вигляді / Укладачі В.О. Нелюбов, Ю.Ю. Білак. Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2019. 73 с.
2. Сорока П.М., Харченко В.В. , Харченко Г.А. Інформаційні системи і технології в управлінні організацією: Навч. посіб. – К.: ЦП «Компринт», 2019. – 518 с.
3. Буяк Л.М., Мушак А.Я., Хома Н.Г. Працюємо з базами даних в середовищі MicrosoftOffice: теоретичні аспекти та приклади розв’язування задач Навчальний посібник з курсу „Сучасні інформаційні технології” для студентів денної та заочно-дистанційної форм навчання галузей знань 07 „Управління та адміністрування”, 23 „Соціальна робота” ступеня вищої освіти „бакалавр”. – Тернопіль: ТНЕУ, 2019. – 80 с.
4. Яворська Н.П., Данько Т.І. Економіка торговельного підприємства: електронний навчальний посібник. – Львів: Видавництво «Львівська політехніка», 2019
5. Економіка та організація торговельних підприємств: практикум. Навч. посібник [М.В. Семикіна, Л.Д. Запірченко,С.С. Матієнко та ін.] / за наук. ред. д.е.н., проф. Семикіної М.В.– Кропивницький: Видавець Лисенко В.Ф., 2020. – 212 с.
https://microffice.net
6. https://www.office.com/
7. https://project.microsoft.com/
8. https://www.office.com/launch/excel
9. Посібник з інтерфейсу користувача Access https://support.microsoft.com/uk-ua/office