Віртуальні підприємства

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.04.E.127
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Русин-Гриник Роман
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Програмні результати навчання: - Використовувати сучасні комп’ютерні і телекомунікаційні технології обміну та розповсюдження професійно спрямованої інформації у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності. - Організовувати пошук, самостійний вибір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності. - Вміти працювати в команді, мати навички міжособистісної взаємодії, які дозволяють досягти професійних цілей. - Здатність створювати математичні моделі і алгоритми прийняття рішень за допомогою алгоритмічного та програмного забезпечення. - Демонструвати здатність побудови бізнес-моделей електронної комерції. - Застосовувати знання елементів електронного ринку; особливостей віртуальних підприємств, тактичних прийомів електронної комерції. - Здатність розробляти аналітичні сховища даних за допомогою відповідного програмного забезпечення, використовуючи результати обстеження, запити, особливості обраного способу подання знань.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Економіка торговельного підприємства Інформаційні системи торговельного підприємства Брендинг торговельних структур Бізнес-планування у торговельних підприємствах Кваліметрія Інтернет-маркетинг Рекламні стратегії в Інтернет-торгівлі
Короткий зміст навчальної програми: Загальна характеристика середовища функціонування е-комерції. Техніко-технологічна складова е-комерції . Електронна комерція в середовищі електронного бізнесу Бізнес - планування в електронній комерції. „Основні структурні елементи е-комерції”. Комерційно-фінансові операції в процесі купівлі продажу товарів. Безпека в системі електронної комерції. Реклама як засіб підвищення ефективності роботи системи е-комерції Організація роботи інтерактивного електронного магазину. Забезпечення конкурентних переваг віртуального магазину щодо об’єктів традиційної торгівлі
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (30%): практичні завдання, усне опитування Підсумковий контроль (70%, екзамен)
Рекомендована література: 1. Кравець, Т. (2017). Що таке маркетплейси, і на чому вони заробляють. URL: https://news.sap.com/ukraine/2017/05/what-is-marketplace/(дата звернення: 18.03.2022). 2. Маркевич, К. (2021). Куди йде електронна комерція. Мовою цифр / Центр Разумкова. URL: https://razumkov.org.ua/statti/kudy-ide-elektronna-komertsiia-movoiu-tsyfr(дата звернення: 16.03.2022). 3. Мартовой, А.В. (2004). Сущность и основные характеристики электронного бизнеса, электронной коммерции, электронного и интернет-маркетинга. Культура народов Причорноморья, 56(1), 146-152. 4. Фалдина, В. (2021). Розвиток бізнес структур на основі технологій е-комерції. Львівський університет бізнесу і права, Львів. 5. Юдін, А. (2021). Світовий e-commerceі m-commerce–статистика і факти електронної комерції 2020. URL: https://marketer.ua/ua/e-commerce-worldwide-statistics-facts/(дата звернення: 18.03.2022) 6. RAV(2020). Топ-10 найбільш відвідуваних маркетплейсів України в 2019 році за даними EVO. URL: https://rau.ua/novyni/top-10-marketplejsiv-2019/(дата звернення: 19.03.2022). 7. Retailers(2022). Прогноз: у 2022 році на електронну комерцію буде приходитися 33% роздрібних продажів. URL:https://retailers.ua/news/menedjment/13199-prognoz-u-2022-rotsi-na-elektronnu-komertsiyu-bude-prihoditisya-33-rozdribnih-prodajiv(дата звернення: 21.03.2022). 8. Barroso, R.M.R., Ferreira, F.A.F., Meidute-Kavaliauskiene, I., Banaitiene, N., F. Falcao, P., Rosa, A.A. (2019). Analyzing The Determinants Of E-Commerce In Small And Medium-Sized Enterprises: A Cognition-Driven Framework. Technological and Economic Development of Economy,25, 496-518