Бізнес у соціальних мережах

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.04.E.135
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Косовська Віра Василівна
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає досягнення У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: ЗН7. Знати основи обліку і оподаткування у підприємницькій, торговельній та біржовій діяльності. ЗН8. Знати основи бізнес-планування, оцінювання кон’юнктури ринків та результатів діяльності підприємницьких, торговельних і біржових структур з урахуванням ризиків. УМ 27. Застосовувати знання елементів електронного ринку; особливостей віртуальних підприємств, тактичних прийомів Інтернет-торгівлі. У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання: К1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності АВ1. Управління комплексними діями або проектами, відповідальність за прийняття рішень у непередбачуваних умовах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Електронні платіжні системи, Правове регулювання електронної комерції Кореквізити: Криптовалюта та віртуальні біржі
Короткий зміст навчальної програми: Феномен соціальних мереж Інструменти підвищення активності користувачів у соціальних мережах Копірайтинг Соціальні мережі як бізнес-майданчик Створення сильного бізнес-бренду у соціальних мережах SMM-стратегії та інструменти просування в соціальних мережах Ефективність роботи в соціальних мережах
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів здійснюється на основі результатів поточного та підсумкового контролів. Поточний контроль (40%): практичні та лабораторні роботи, поточне тестування Підсумковий контроль (60%): підсумкове тестування, усна компонента. Оцінювання результатів навчання студента здійснюють відповідно до 100-бальної шкали оцінювання, встановленої в Університеті: 100-88 балів «Атестований з оцінкою «відмінно» - виставляється у випадку, коли здобувач вільно і у повному обсязі володіє програмним матеріалом курсу. При відповіді повинна бути показана обізнаність із основними теоретично-методичними аспектами науки, розуміння сутності і напрямів застосування знань. Здобувач повинен вміти вирішувати завдання, пов’язані з практичними роботами. 87-71 балів «Атестований з оцінкою «добре» - здобувач допускає окремі похибки і неточності, які не впливають на загальну стрункість знань і свідчать про розуміння здобувачем теоретичного, методичного і практичного матеріалу. 70-50 балів «Атестований з оцінкою «задовільно» - добре володіючи програмним матеріалом курсу, здобувач неповно розкриває спеціальні питання, закономірності, не зовсім точно трактує поняття і терміни. Прикладні завдання виконуються загалом методично неправильно, однак спостерігаються значні розбіжності у кінцевих результатах. Загалом здобувач володіє мінімальними знаннями, які дозволяють у майбутньому виконувати свої фахові функції. 49-26 балів «Не атестований» - здобувач не володіє спеціальною термінологією, не розуміє значень конкретних теоретичних, методичних і прикладних питань. Обсяги теоретичних знань і практичних навиків такого здобувача недостатні для виконання фахових обов’язків. Виконав більше 50% обов’язкових індивідуальних робіт. 25-0 балів «Не атестований з оцінкою «незадовільно» - здобувач не розуміє сутності поставлених питань, не володіє основними поняттями курсу, виконав менше 50 % обов’язкових індивідуальних робіт.
Рекомендована література: 1. Довгань О.Д. Соціальні мережі як чинник впливу на інформаційну безпеку. Правова інформатика. 2015. № 2(46). С. 25–31. 2. Лобовікова О.О., Мельніков А.С. Соціальні мережі як феномен інформаційного суспільства. Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. 2011. Вип. 5. С. 154–160. 3. Робота із соціальними мережами : Посібник з питань використання соціальних мереж, розроблений департаментом преси і публічної інформації Консультативної місії ЄС в Україні. Київ, серпень 2020, 46 с. 4. Соціальні мережі для бізнесу – використовуємо правильно! URL: https://webprofit.com.ua/sotsialnimerezhi-dlya-biznesu/ 5. Шевчук І. Б. Бізнес у соціальних мережах: Навч. посіб. – Львів: Видавництво ННВК «АТБ», 2021. 219 с. 6. 7 важливих причин, чому вашому бізнесу слід використовувати соціальні мережі. URL: https://ag.marketing/blog/chomu-vashomu-biznesu-varto-vikoristovuvati-soc-aln-merezh/ 7. Social Media Marketing for Businesses. URL: https://www.wordstream.com/social-media-marketing