Сучасні стратегії електронного бізнесу
Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.04.E.126
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: К.е.н., доцент Шайда О.Є.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: УМ 2. Застосовувати набуті знання для виявлення, постановки та вирішення завдань за різних практичних ситуацій в підприємницькій, торговельній та біржовій діяльності.
УМ 3. Мати навички письмової та усної професійної комунікації державною й іноземною мовами.
УМ 4. Використовувати сучасні комп’ютерні і теле-комунікаційні технології обміну та розповсюджен-ня професійно спрямованої інформації у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності.
УМ 8. Застосовувати одержані знання й уміння для ініціювання та реалізації заходів у сфері збереження навколишнього природного середовища і здійснення безпечної діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур
ЗН3. Демонструвати базові й структуровані знання у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності для подальшого використання на практиці.
ЗН4.Використовувати знання форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин для забезпечення діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур.
УМ 10. Вміти застосовувати інноваційні підходи в підприємницькій, торговельній та біржовій діяльності.
ЗН5. Оцінювати характеристики товарів і послуг у підприємницькій, торговельній та біржовій діяльності за допомогою сучасних методів
УМ 12. Застосовувати знання й уміння для забезпечення ефективної організації зовнішньоекономічної діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур з урахуванням ринкової кон’юнктури і діючих правових норм.
К1 Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності
К2 Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію
Автономія та відповідальність:
АВ1 Управління комплексними діями або проектами, відповідальність за прийняття рішень у непередбачуваних умовах
АВ3 Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Основи підприємництва та менеджменту
Бізнес-планування у торговельних підприємствах
Бізнес у соціальних мережах
Короткий зміст навчальної програми: Вступ до дисципліни «Сучасні стратегії електронного
бізнесу»
Моделі електронного бізнесу
Маркетинг та реклама в електронному бізнесі
Соціальний, мобільний, локальний маркетинг
Електронний бізнес: етичні та законодавчі аспекти
Онлайн медіа
Онлайн-спільноти
Роздрібна торгівля товарами і послугами в Інтернеті
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (40%): практичні роботи, усне опитування, поточні тести .
Екзаменаційний контроль (60 %): іспит; тестові завдання (50 %) усна компонента (10%).
Рекомендована література: 1. Маєвська А.А. Електронна комерція і право. Навчально-методичний
посібник. Уклад. А. А. Маєвська -Х. :2010. - 256 с.
2. Шалева О.І. Електронна комерція - Навчальний посібник. - К.: Центр
учбової літератури, 2011. - 216 с.
3. Тардаскіна Т.М., Стрельчук Є.М., Терешко Ю.В. Електронна комерція:
Навчальний посібник, - Одеса, 2011
4. О. О. Зайцева, І. М. Болотинюк. Електронний бізнес. Навчальний
посібник - Івано-Франківськ: Лілея-НВ, 2015
5. КМ Краус. Електронна комерція та Інтернет-торгівля: навчально-методичний посібник. – Київ: Аграр Медіа Груп, 2021. – 454 с.