Логістика залізничного транспорту

Спеціальність: Організація перевезень та управління на залізничному транспорті
Код дисципліни: 6.275.04.E.052
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Транспортні технології
Лектор: Федунь Тарас Іванович
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Формування бази знань, необхідної для розуміння принципів розвитку логістики, функціонування логістичних систем, видів логістики та її ролі в формуванні ланцюга постачань.
Завдання: 1. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та вирішувати практичні проблеми у галузі транспорту з використанням теорій та методів сучасної транспортної науки на основі системного підходу та з врахуванням комплексності та невизначеності умов функціонування транспортних систем. 2. Здатність організації та управління навантажувально-розвантажувальними роботами та складськими операціями на транспорті (ФК2); 3. Здатність організовувати взаємодію видів транспорту (ФК6); 4. Здатність оптимізувати логістичні операції та координувати замовлення на перевезення вантажів від виробника до споживача, дотримуватись законів, правил та вимог систем управління якістю (ФК7); 5. Здатність проектувати транспортні (транспортно-виробничі, транспортно-складські) системи і їх окремі елементи (ФК8); 6. Здатність організовувати міжнародні перевезення (ФК12).
Результати навчання: ПРН12 – Знаходити рішення щодо раціональних методів організації навантажувально-розвантажувальних робіт. Планувати графіки проведення навантажувально-розвантажувальних робіт. Вибирати механізми та засоби проведення навантажувально-розвантажувальних робіт; ПРН13 – Організовувати та управляти перевезеннями вантажів в різних сполученнях. Вибирати вид, марку, тип транспортних засобів та маршрутів руху. Контролювати хід виконання перевезення; ПРН16 – Вибирати ефективні технології взаємодії видів транспорту. Аналізувати можливості застосування різноманітних варіантів взаємодії видів транспорту; ПРН17 – Розробляти ланцюги постачань та оцінювати їх ефективність. Установлювати зв’язки між різними ланцюгами постачань. Визначати функції логістичних центрів. Аналізувати особливості супутніх інформаційних і фінансових потоків; ПРН18 – Досліджувати види і типи транспортних систем. Знаходити рішення оптимізації параметрів транспортних систем. Оцінювати ефективність інфраструктури та технології функціонування транспортних систем; ПРН24 – Вибирати інформаційні системи для організації перевезень. Експлуатувати автоматизовані системи керування та навігаційні системи у перевізному процесі. Використовувати електронні карти.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - Основи транспортно-експедиційної роботи - Вантажні перевезення - Проектування транспортно-складських комплексів - Проектування транспортних систем вантажних перевезень - Управління ланцюгом постачань
Короткий зміст навчальної програми: Під час вивчення цієї навчальної дисципліни студент набуває теоретичних та практичних знань і навиків про поняття та основні завдання логістики, логістичні системи та рух логістичних потоків, види логістики та їх основні характеристики, системи управління запасами та розрахунок основних показників стану запасу, проектування ланцюга постачань, оцінки якості логістичних послуг. Весь комплекс такої інформації відповідає вимогам чинних норм та стандартів, а також прогресивним сучасним методам удосконалення транспортних систем.
Опис: Тема курсового проекту: «Формування ланцюга постачань мережі торгових центрів». Розрахунково-пояснювальна записка складається з таких розділів: Вступ. 1. Характеристика районів споживання товарів. 2. Характеристика товарообігу торгових центрів. 3. Планування роботи мережі торгових центрів. Висновки. Список літератури. Графічна частина.
Методи та критерії оцінювання: Звіт, який складається із пояснюючої записки та графічної частини і захищається в усній формі (100 %, залік)
Критерії оцінювання результатів навчання: Звіт, який складається із пояснюючої записки та графічної частини і захищається в усній формі (100 %, залік)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Крикавський Є., Похильченко О., Фертч М. Логістика та управління ланцюгами поставок: навчальний посібник. Л. – Видавництво Львівської політехніки, 2017. 804 с. 2. Денисенко М.П., Левковець П.Р., Михайлова Л.І. та ін. Організація а проектування логістичних систем: підручник. К. – Центр учбової літератури, 2010. – 336 с. 3. Логістика: конспект лекцій для студентів усіх форм навчання базового напрямку 6.070101 «Транспортні технології» / Укл.: Г.В. Півторак. – Львів, 2012. – 174 с. 4. Логістика: методичні вказівки до виконання практичних робіт для студентів усіх форм навчання базового напрямку 6.070101 «Транспортні технології» / Укл.: Г.В. Півторак, М.В. Бойків, М.М. Жук. – Львів, 2012. – 68 с. 5. Формування ланцюга постачань мережі торгових центрів: методичні вказівки до виконання курсового проекту з дисципліни «Логістика» для студентів усіх форм навчання спеціальності 275 «Транспортні технології» спеціалізації 275.03 «Транспортні технології (на автомобільному транспорті)» / Укл.: М.М. Жук, Г.В. Півторак. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2019. – 28 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).