Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Організація перевезень та управління на залізничному транспорті
Код дисципліни: 6.275.04.O.044
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Транспортні технології
Лектор: Старший Викладач ЗВО, Федунь Тарас Іванович
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Завдання практики
Збір та аналіз даних – отримання первинної інформації, необхідної для виконання кваліфікаційної роботи (технологічні процеси, статистичні дані, нормативно-правова документація).
Дослідження виробничих процесів – ознайомлення з реальними умовами організації перевезень, функціонуванням залізничної інфраструктури та управлінням логістичними потоками.
Оцінка ефективності перевезень – аналіз витрат, продуктивності, показників надійності та безпеки залізничних перевезень.
Розробка пропозицій – формування рекомендацій щодо покращення транспортного процесу на основі отриманих даних та сучасних тенденцій у сфері залізничного транспорту.
Виконання розрахунків – застосування математичних методів, програмного забезпечення та сучасних аналітичних підходів для розв’язання поставлених задач.
Підготовка звітної документації – оформлення результатів у вигляді звіту про практику та основних розділів кваліфікаційної роботи.
Результати навчання: Знати:
Основи організації та управління перевезеннями на залізничному транспорті.
Методи аналізу ефективності перевезень та логістичних процесів.
Чинну нормативно-правову базу у сфері залізничного транспорту.
Сучасні інформаційні технології та програмне забезпечення для моделювання транспортних процесів.
Вміти: Збирати, аналізувати та обробляти інформацію, необхідну для виконання кваліфікаційної роботи.
Виконувати техніко-економічні розрахунки, оцінювати показники ефективності та продуктивності транспортного процесу.
Використовувати сучасні інформаційні системи та програмні комплекси для аналізу та управління перевезеннями.
Розробляти пропозиції щодо удосконалення перевізного процесу та управління на залізничному транспорті.
Оформлювати результати досліджень відповідно до вимог кваліфікаційної роботи.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Загальний курс транспорту.
Вантажознавство.
Пасажирські перевезення на залізничному транспорті.
Управління експлуатаційною роботою на залізничному транспорті
Залізничні станції та вузли
Короткий зміст навчальної програми: Студенти в процесі проходження навчальної практики ознайомлюються з організаційною структурою, особливостями функціонування та нормативно-правовою базою організації, де проводиться практика, які відображаються у формах, меті, засобах, методах організації діяльності, професійних цінностях, традиціях тощо.
Опис: Опис навчальної дисципліни (назви тем, короткий зміст)
Методи та критерії оцінювання: Звіт з навчальної практики, який складається із пояснювальної записки та захищається в усній формі (100%, залік).
Критерії оцінювання результатів навчання: Критерії оцінювання результатів навчання здобувачів освіти.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Правила технічної експлуатації залізниць України. – К.: Укрзалізниця, 2021. – 198 с.
2. Інструкція з сигналізації на залізницях України. – К.: Укрзалізниця, 2020. – 142 с.
3. Правила безпеки праці на залізничному транспорті України. – К.: Держпраці України, 2019. – 156 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).