Організація готельного господарства, частина 2
Спеціальність: Готельно-ресторанна справа
Код дисципліни: 6.241.00.O.023
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Туризм
Лектор: к.е.н, доц. Ярослава МОСКВЯК
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Завдання навчальної дисципліни відповідно до освітньої програми
Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей:
загальні компетентності:
Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, вести здоровий спосіб життя.
Здатність діяти соціально відповідально та свідомо, реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
Здатність вчитися і оволодівати сучасними
Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
Здатність працювати в команді.
Навики здійснення безпечної діяльності
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати відповідні рішення;
Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань;
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі комунікації:
Уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською)
Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці основні положення законодавства, національних і міжнародних стандартів, що регламентують діяльність суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу;
Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці базові поняття з теорії готельної та ресторанної справи, організації обслуговування споживачів та діяльності суб’єктів ринку готельних та ресторанних послуг, а також суміжних наук.
Розуміти і реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності вільного демократичного суспільства, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Готельно-ресторанна індустрія світу та України, Правове регулювання готельно-ресторанного бізнесу, Організація послуг харчування, Економіка готельного і ресторанного бізнесу
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Організація готельного господарства, ч.2.» відноситься до обов’язкових навчальних дисциплін спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа». Дисципліна готує фундамент до інших профілюючих дисциплін освітньо-професійної програми.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є організація діяльності підприємств готельно-ресторанного господарства.
Метою вивчення навчальної дисципліни є формування у бакалаврів комплексних знань з організації та діяльності підприємств готельного господарства.
Опис: Дисципліна розкриває наступні питання. Організація допоміжних служб, цехів і обслуговуючих господарств у засобах розміщення
Організація про¬довольчого і матеріально- технічного постачання в готельному господарстві
Організація складського і тарного господарства
Організація роботи обслуговуючих господарств
Організація са¬нітарно-технічного та інже¬нерно-технічного обслуго¬вування в готельному господарстві
Організація праці в готельному господарстві
Особливості ор¬ганізації праці на підпри¬ємствах готельного госпо¬дарства.
Робочий час працівників підприємства готельного господарства. Методи вивчення робочого часу пра¬цівників
Раціональна організація праці робітни¬ків підприємств готельно¬го господарства. Нормування праці на підприємствах готельного господарства
Організація постачання та матеріально-технічного оснащення готелю
Організація продовольчого і матеріально-технічного постачання в готелі
Організація санітарно-технічного та інженерно-технічного обслуговування в готелі
Сучасні інформаційні технології в готелях
Управління безпекою готелю
Операційна діяльність готелю
Експлуатаційна діяльність готелю
Ціноутворення в готельному бізнесі
Організація співпраці готелю з турфірмами
Управління персоналом в готелі
Якість та обслуговування у готельній сфері
Основні та додаткові послуги в готельній індустрії
Особливості та поняття якості готельних послуг
Управління якістю готельних послуг у готелях.
Якість обслуговування туристів – важливий чинник розвитку туризму
Методи та критерії оцінювання: екзамен
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання навчальних досягнень здобувача освіти здійснюють за 100-бальною шкалою оцінювання, встановленої в Університеті:
100-88 балів – Атестований з оцінкою «відмінно»
87-71 балів – Атестований з оцінкою «добре»
70-50 балів – Атестований з оцінкою «задовільно»
49-26 балів – Не атестований
25-00 балів – Не атестований з оцінкою «незадовільно»
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: Шкала оцінювання досягнень студентів
За 100-бальною шкалою За національною шкалою
100-88 балів відмінно
87–71 балів добре
70–50 балів задовільно
49–26 балів Не атестований
25–00 балів Не атестований – оцінка «незадовільно»
Рекомендована література: Вороніна В. Л. Організаційна структура управління: сутність та
класифікація. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І.
Вернадського. Серія : Економіка і управління. 2019. Т. 30(69), № 5(1). С. 52-56.
3. Галасюк С. С., Перетятько Ю. М. Основні тенденції розвитку
індустрії громадського харчування у світі. Актуальні проблеми економіки та
концепція національного та регіонального сталого розвитку: збірник наукових
праць міжнародних учасників Наук. практична конференція, 17-18 жовтня 2014
р. Одеса: CEDR, 2014. С. 103-107.
4. Давидова О. Ю. Організація виробництва : підручник. Харків :
ХДУХТ,2021. 228 с.
5. Долга Г.В. Управління ресторанним господарством як складовою
частиною сфери послуг. Приазовський економічний вісник. 2019. Вип. 3(14).
С.160-165.
6. Зайченко К. С. Методи та моделі формування організаційної
структури інноваційно-активного малого ресторану: сутність та практичне
значення. Економіка та держава. 2019. № 2. С. 135–140.
7. Ковешніков, В. С., Мальська М. П., Роглєв Х. Й. Організація
готельно-ресторанної справи : навч. посібник. Київ : Кондор, 2015. 752 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).