Планування та дизайн інтер'єрів в ресторанних закладах
Спеціальність: Готельно-ресторанна справа
Код дисципліни: 6.241.02.E.059
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Туризм
Лектор: к.е.н, доц. Ільницька-Гикавчук Г.Я.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: - Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, вести здоровий спосіб життя.
- Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
- Здатність правильно планувати приміщення та обирати відповідний дизайн торгових залів в закладах ресторанного господарства.
Результати навчання: - Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці базові поняття з теорії готельної та ресторанної справи, організації обслуговування споживачів та діяльності суб’єктів ринку готельних та ресторанних послуг, а також суміжних наук.
- Організовувати роботу в закладах готельного і ресторанного господарства, відповідно до вимог охорони праці та протипожежної безпеки
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Організація ресторанного господарства. Устаткування закладів готельно-ресторанного господарства
Короткий зміст навчальної програми: Понятійно-термінологічний апарат дисципліни. Сучасна архітектура та інтер’єр ресторанного закладу. Порядок проектування, погодження і затвердження проектів будівель і споруд ресторанного господарства. Колір і світло в інтер’єрі ресторану. Організація приміщень на підприємствах ресторанного господарства. Меблі і меблювання в ресторані. Декоративне мистецтво в художньому оформленні інтер’єрів та екстер’єру. Архітектурно-планувальна організація споруд ресторанного господарства
Опис: Понятійно-термінологічний апарат дисципліни. Сучасна архітектура та інтер’єр ресторанного закладу. Порядок проектування, погодження і затвердження проектів будівель і споруд ресторанного господарства. Колір і світло в інтер’єрі ресторану. Організація приміщень на підприємствах ресторанного господарства. Меблі і меблювання в ресторані. Декоративне мистецтво в художньому оформленні інтер’єрів та екстер’єру. Архітектурно-планувальна організація споруд ресторанного господарства
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (50 %) — практичні заняття, усне опитування, лабораторні роботи
• Підсумковий контроль (50%) — залік
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання навчальних досягнень здобувача освіти здійснюють за 100-бальною шкалою оцінювання, встановленої в Університеті:
100-88 балів – Атестований з оцінкою «відмінно»
87-71 балів – Атестований з оцінкою «добре»
70-50 балів – Атестований з оцінкою «задовільно»
49-00 балів – Не атестований
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Банько В.Г. Будівлі, споруди, обладнання туристських комплексів та їх експлуатація. Навчальний посібник / Банько В.Г. – К., 2006. – 292 с.
Круль Г. Я. Основи готельної справи. Навч. посіб.- К.: Центр учбової літератури, 2011. - 368 с.
Архітектура: Короткий словник-довідник / За заг. ред. А. П. Мардера. — К.: Будівельник, 1995. — 335 с.
Державні будівельні норми України. Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень. ДБН 360-92. — К., 2002. — 108 с.
Даниленко В. Я. Основи дизайну: Навч. посіб. — К.: Ін-т змісту і ме- тодів навчання, 1996. — 92 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).