Планування та дизайн інтер'єрів в готельних закладах

Спеціальність: Готельно-ресторанна справа
Код дисципліни: 6.241.01.E.050
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Туризм
Лектор: к.е.н, доц. Ільницька-Гикавчук Г.Я.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета – ознайомлення студентів з сучасними практичними підходами до планування та основ проектування закладів готельно-туристичних комплексів,відповідно до їх соціальнокультурних, утилітарних та естетичних функцій.
Завдання: - Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, вести здоровий спосіб життя. - Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. - Здатність правильно планувати приміщення та обирати відповідний дизайн в закладах готельного господарства.
Результати навчання: - Організовувати роботу в закладах готельного і ресторанного господарства, відповідно до вимог охорони праці та протипожежної безпеки - Планувати простір та обирати дизайн інтер’єрів в готельних закладах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Організація готельного господарства. Устаткування закладів готельно-ресторанного господарства
Короткий зміст навчальної програми: Понятійно-термінологічний апарат дисципліни. Сучасна архітектура та інтер’єр готелю. Порядок проектування, погодження і затвердження проектів будівель і споруд туристського комплексу. Колір і світло в інтер’єрі готелю. Організація приміщень на підприємствах готельного господарства. Меблі і меблювання в готелі. Декоративне мистецтво в художньому оформленні інтер’єрів та екстер’єру. Архітектурно-планувальна організація споруд готелів
Опис: Понятійно-термінологічний апарат дисципліни. Сучасна архітектура та інтер’єр готелю. Порядок проектування, погодження і затвердження проектів будівель і споруд туристського комплексу. Колір і світло в інтер’єрі готелю. Організація приміщень на підприємствах готельного господарства. Меблі і меблювання в готелі. Декоративне мистецтво в художньому оформленні інтер’єрів та екстер’єру. Архітектурно-планувальна організація споруд готелів
Методи та критерії оцінювання: залік
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання навчальних досягнень здобувача освіти здійснюють за 100-бальною шкалою оцінювання, встановленої в Університеті: 100-88 балів – Атестований з оцінкою «відмінно» 87-71 балів – Атестований з оцінкою «добре» 70-50 балів – Атестований з оцінкою «задовільно» 49-00 балів – Не атестований
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–00 балів – («не атестований»)
Рекомендована література: Банько В.Г. Будівлі, споруди, обладнання туристських комплексів та їх експлуатація. Навчальний посібник / Банько В.Г. – К., 2006. – 292 с. Круль Г. Я. Основи готельної справи. Навч. посіб.- К.: Центр учбової літератури, 2011. - 368 с. Архітектура: Короткий словник-довідник / За заг. ред. А. П. Мардера. — К.: Будівельник, 1995. — 335 с. Державні будівельні норми України. Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень. ДБН 360-92. — К., 2002. — 108 с. Даниленко В. Я. Основи дизайну: Навч. посіб. — К.: Ін-т змісту і ме- тодів навчання, 1996. — 92 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).