Виробнича практика

Спеціальність: Готельно-ресторанна справа
Код дисципліни: 6.241.00.O.025
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Туризм
Лектор: К.г.н., доц. Теодорович Л.В.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета практики полягає у формуванні практичних умінь та навичок організації та управління готельних закладів. Реалізація мети практики забезпечується шляхом стажування у готелях та закладах готельного типу.
Завдання: Основні завдання практики: - закріплення, поглиблення теоретичних знань, набутих у ході аудиторного та самостійного вивчення базових дисциплін, застосування здобутих знань та умінь на практиці; - закріплення та розширення практичних знань і навичок набутих в процесі навчальних практик; - вивчення сучасного стану готельної індустрії та ринку готельних послуг, перейняття передового досвіду управлінських та виробничих процесів у готельному бізнесі; - ознайомлення із виробничою матеріально-технічною та організаційно-функціональною структурою управління готелями, вивчення їх рекламно-інформаційного забезпечення і комунікацій; - набуття навичок ділового спілкування із працівниками та клієнтами, вивчення психолого-етичних особливостей ділового спілкування; - збір та опрацювання фактичного матеріалу, його узагальнення, набуття навичок аналітично-конструктивної обробки та самостійного дослідження в перспективі у формі курсової, дипломної та іншого виду студентської наукової роботи; - вивчення методів організації та управління готельним бізнесом; ознайомлення студентів – майбутніх фахівців з інфраструктурою закладі та вибору у перспективі місця професійної діяльності.
Результати навчання: Закріплення знань з теоретичних курсів циклу професійної і практичної підготовки та опанування основ організаційно-управлінської та фінансово-економічної діяльності закладів готельного господарства. Поглиблення теоретичних знань та набуття практичних умінь шляхом вивчення досвіду роботи закладу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Основи туризмознавства; Готельна індустрія України і світу; Організація готельного господарства.
Короткий зміст навчальної програми: Виробнича практика у закладах готельного господарства проводиться після накопичення студентами теоретичних знань з організації та надання готельних послуг. Проводиться для набуття практичних навичок з організації господарства та управління готельними закладами.
Опис: Послідовне знайомство зі структурою, управлінням та особливостми функціонування закладів готельного господарства. Ознайомлення із функціональними обов’язками та роботою основних служб готелю. Спостереження за організацією обслуговування та забезпечення потреб споживачів. Спостереження за роботою керівників та спеціалістів різних рівнів управління, аналіз взаємовідносин апарату управління та працівників. Оволодіння сучасними управлінськими технологіями, механізмами і формами організації управління у сфері гостинності. Опрацювання зібраних матеріалів. Робота над індивідуальними завданнями. Підготовка та захист звіту про проходження практики.
Методи та критерії оцінювання: Підсумковий контроль - диференційований залік (захист практики)
Критерії оцінювання результатів навчання: 100–88 балів – «відмінно». 87–71 бал – «добре». 70 – 50 балів – «задовільно». 49–26 балів - «не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю. 25–00 балів - «незадовільно».
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Архіпов В.В., Ресторанна справа: асортимент, технологія і управління якістю продукції в сучасному ресторані, Київ, Центр учбової літератури, Фірма ІНКОС, 2007 2. Архіпов В.В., Організація виробництва ресторанного господарства Київ, ЦУЛ, ІНКОС, 2010 3. Беате Рабе Искусство сервировки / Беате Рабе – М.: Высш- сигма, АСТ, 2000. 4. Туризм і готельне господарство : підручник / О.А. Агєєва, Д.Н. Акуленок, Н.М. Васильєв, Ю.Л. Васянін, М.А. Жукова. – М. : Екмос, 2004. – 400 с. 5. Байлик С.И. Гостиничное хазяйство : учебник / С.И. Байлик. – 2-е изд. - К. : Дакор, 2009.– 368 с. 6. Управління сучасним готельним комплексом : навч. посіб. Г.Б. Мунін. А.О. Змійов. Г О. Зінов'єв та ін.: за ред. С.І. Дорогунцова. – К. : Ліра-К, 2005. – 520 с. 7. Уніфіковані технології готельних послуг : навч. посіб. і за ред. В.К. Федорченка, Л.Г. Лукьянова, Т.Т. Дорошенко, І.М. Мініч. – К. : Вища шк., 2001.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).