Виробнича практика
Спеціальність: Готельно-ресторанна справа
Код дисципліни: 6.241.00.O.025
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Туризм
Лектор: К.г.н., доц. Теодорович Л.В.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Основні завдання практики:
- закріплення, поглиблення теоретичних знань, набутих у ході аудиторного та самостійного вивчення базових дисциплін, застосування здобутих знань та умінь на практиці;
- закріплення та розширення практичних знань і навичок набутих в процесі навчальних практик;
- вивчення сучасного стану готельної індустрії та ринку готельних послуг, перейняття передового досвіду управлінських та виробничих процесів у готельному бізнесі;
- ознайомлення із виробничою матеріально-технічною та організаційно-функціональною структурою управління готелями, вивчення їх рекламно-інформаційного забезпечення і комунікацій;
- набуття навичок ділового спілкування із працівниками та клієнтами, вивчення психолого-етичних особливостей ділового спілкування;
- збір та опрацювання фактичного матеріалу, його узагальнення, набуття навичок аналітично-конструктивної обробки та самостійного дослідження в перспективі у формі курсової, дипломної та іншого виду студентської наукової роботи;
- вивчення методів організації та управління готельним бізнесом;
ознайомлення студентів – майбутніх фахівців з інфраструктурою закладі та вибору у перспективі місця професійної діяльності.
Результати навчання: Закріплення знань з теоретичних курсів циклу професійної і практичної підготовки та опанування основ організаційно-управлінської та фінансово-економічної діяльності закладів готельного господарства.
Поглиблення теоретичних знань та набуття практичних умінь
шляхом вивчення досвіду роботи закладу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Основи туризмознавства; Готельна індустрія України і світу; Організація готельного господарства.
Короткий зміст навчальної програми: Виробнича практика у закладах готельного господарства проводиться після накопичення студентами теоретичних знань з організації та надання готельних послуг. Проводиться для набуття практичних навичок з організації господарства та управління готельними закладами.
Опис: Послідовне знайомство зі структурою, управлінням та особливостми функціонування закладів готельного господарства.
Ознайомлення із функціональними обов’язками та роботою основних служб готелю.
Спостереження за організацією обслуговування та забезпечення потреб споживачів.
Спостереження за роботою керівників та спеціалістів різних рівнів управління, аналіз взаємовідносин апарату управління та працівників. Оволодіння сучасними управлінськими технологіями, механізмами і формами організації управління у сфері гостинності.
Опрацювання зібраних матеріалів.
Робота над індивідуальними завданнями.
Підготовка та захист звіту про проходження практики.
Методи та критерії оцінювання: Підсумковий контроль - диференційований залік (захист практики)
Критерії оцінювання результатів навчання: 100–88 балів – «відмінно».
87–71 бал – «добре».
70 – 50 балів – «задовільно».
49–26 балів - «не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю.
25–00 балів - «незадовільно».
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач;
87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач;
70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач;
49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач;
25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Архіпов В.В., Ресторанна справа: асортимент, технологія і
управління якістю продукції в сучасному ресторані, Київ, Центр учбової літератури, Фірма ІНКОС, 2007
2. Архіпов В.В., Організація виробництва ресторанного
господарства Київ, ЦУЛ, ІНКОС, 2010
3. Беате Рабе Искусство сервировки / Беате Рабе – М.: Высш-
сигма, АСТ, 2000.
4. Туризм і готельне господарство : підручник / О.А. Агєєва,
Д.Н. Акуленок, Н.М. Васильєв, Ю.Л. Васянін, М.А. Жукова. – М. : Екмос, 2004. – 400 с.
5. Байлик С.И. Гостиничное хазяйство : учебник / С.И. Байлик. – 2-е изд. - К. : Дакор, 2009.– 368 с.
6. Управління сучасним готельним комплексом : навч. посіб.
Г.Б. Мунін. А.О. Змійов. Г О. Зінов'єв та ін.: за ред. С.І. Дорогунцова. – К. : Ліра-К, 2005. – 520 с.
7. Уніфіковані технології готельних послуг : навч. посіб. і за ред.
В.К. Федорченка, Л.Г. Лукьянова, Т.Т. Дорошенко, І.М. Мініч. – К. : Вища шк., 2001.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).