Англійська мова за професійним спрямуванням

Спеціальність: Філологія (прикладна лінгвістика)
Код дисципліни: 6.035.10.O.005
Кількість кредитів: 8.00
Кафедра: Прикладна лінгвістика
Лектор: к.філол.н., доцент кафедри ПЛ Альбота Соломія Миколаївна к.філол.н., доцент кафедри ПЛ Карамишева І.Д.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - здатність продемонструвати знання та розуміння сутності мови як суспільного явища, її зв’язок з мисленням, культурою та суспільним розвитком народу; - вміння охарактеризувати принциповий зв’язок мови і світу; походження і розвиток мови, її рівні; - основні одиниці мови і мовлення; функціональні властивості мови.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: - (жодних) - кореквізит: основи прикладної лінгвістики та основи лінгво-комп’ютерних технологій
Короткий зміст навчальної програми: Фонетика: cистема приголосних і голосних звуків; модифікація звуків, варіанти вимови; емоційна інтонація у зв’язному мовленні. Морфологія: мова та мовлення, граматика як частина мовознавства; частини мови та їхні принципи класифікації; іменник, артикль, дієслово, прикметник, займенник, числівник, прислівник; службові частини мови. Синтаксис: базові поняття синтаксису; словосполучення, речення; другорядні члени речення; складне речення; прагматика речення; речення у тексті, текст.
Методи та критерії оцінювання: - поточний контроль (45%): виконання домашнього завдання, письмовий проміжний контроль та усне опитування (25 %); - підсумковий контроль (55% екзамен): тестування (10%), описові завдання (20%), граматичні завдання (15%), лексичні завдання (10%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Манси Е.А. English Phonetics: Практический курс по фонетике английского языка для студентов I-II курсов факультетов иностранных языков / Е.А. Манси. – К.: ИНКОС, 2005. – 167 с. 2. Соколова М.А. Практическая фонетика английского языка / М.А. Соколова. – М.: ВЛАДОС, 2004. – 384 с. 3. Aлєксєєва І.О. Курс теоретичної граматики сучасної англійської мови / І.О. Алєксєєва // навчальний посібник. – Вінниця: Нова Книга, 2007. – 328 с.