Сучасна англійська мова, частина 2

Спеціальність: Філологія (прикладна лінгвістика)
Код дисципліни: 6.035.10.O.018
Кількість кредитів: 7.00
Кафедра: Прикладна лінгвістика
Лектор: Матковська О.Й.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: • формувати у студентів комунікативну, лінгвістичну та соціокультурну компетенції; • формувати у студентів когнітивну компетенцію у взаємозв’язку з іншими видами компетенцій; • формувати у студентів позитивне ставлення до оволодіння як мовою, так і культурою англомовного світу.
Завдання: • поповнити словниковий запас студентів; • навчити студентів правильно вживати граматичні структури у письмовому та усному мовленні. загальних: уміння спілкуватися іноземною мовою; здатність навчатися; уміння застосовувати знання в практичних ситуаціях; уміння працювати в команді; уміння думати абстрактно, аналізувати та синтезувати; уміння працювати самостійно; фахових: здатність здійснювати зіставний аналіз української, англійської, мов з метою правильного відображення позамовних реалій, здатність вільно орієнтуватись у складних соціокультурних обставинах, готовність обслуговувати не тільки інноваційні процеси, а й процеси комунікації у широкому розумінні, Здатність здійснювати лінгвістичний, літературознавчий та спеціальний філологічний аналіз текстів різних стилів і жанрів, здатність створювати письмові мовленнєві висловлювання різних типів і жанрів у межах запропонованих сфер і тем, а також на основі почутого, побаченого, прочитаного і з власного життєвого досвіду, доречно використовуючи відповідні лінгвальні засоби, висловлюючи власне ставлення та обґрунтовуючи власну думку про предмет спілкування.
Результати навчання: - уміння застосовувати знання в практичних ситуаціях; - уміння працювати самостійно та в команді; - правильне розуміння та повага до багатокультурності та відмінності; - здатність створювати письмові мовленнєві висловлювання різних типів і жанрів у межах запропонованих сфер і тем, а також на основі почутого, побаченого, прочитаного і з власного життєвого досвіду, доречно використовуючи відповідні лінгвальні засоби, висловлюючи власне ставлення та обґрунтовуючи власну думку про предмет спілкування; - здатність аналізувати англійську мову на усіх рівнях; - здатність здійснювати зіставний аналіз української та англійської мов з метою правильного відображення позамовних реалій; - здатність вільно орієнтуватись у складних соціокультурних обставинах, готовність обслуговувати не тільки інноваційні процеси, а й процеси комунікації у широкому розумінні; - здатність здійснювати письмові та усні переклади, використовуючи стилістичні регістри і способи їх перенесення з однієї мови в іншу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Сучасна англійська мова (частина 1) Сучасна англійська мова (частина 3,4) Англійська мова за професійним спрямуванням Основи лінгвокультурології
Короткий зміст навчальної програми: Навчальний модуль охоплює 5 тем : процес глобалізації, мистецтво, психологія, культури, технологія. В межах тем розглядаються тенденції глобалізації, міжнародна співпраця, міжкультурна взаємодія, види мистецтва та митці, особистість, риси характеру, тиск однолітків, злочинці, психологічний профіль, культурний шок, культурні відмінності, проблеми культури та міжкультурних непорозумінь, винаходи, винахідники-невдахи, генна інженерія, місце гаджетів у житті, роль технологій у сучасному світі, проблеми плагіату. Модуль передбачає вивчення таких граматичних аспектів: вживання дієслів, causatives, види прикметників, вживання прислівників у реченні, означальні речення, передавання прямої мови, reporting verbs, умовні речення. Розвиваються наступні навчальні та письмові навики: підготовка презентації, твору-роздуму, написання узагальнення/ короткого змісту, обговорення підтексту, надання контраргументів, обговорення та укладання плану дій, розширення словникового запасу, надання поради, підготовка офіційної презентації, ведення засідання з пошуку шляхів вирішення проблеми; написання критичного огляду, бібліографії та посилання у статтях, твору-оцінки плюсів та мінусів, ведення офіційного листування, написання оцінювальної статті.
Опис: Темa Globalisation. 1. Globalisation: good or bad? (vocabulary on globalization, collocations; trends, viewpoints, working in a global workplace, impact, consequences and issues of globalization). 2. Global Skills. (vocabulary: abstract nouns; working for global companies; grammar: verb patterns). 3. Global cooperation. (vocabulary: areas of cooperation, science, innovative approaches; grammar: causatives). 4. Scenario: Supermarket Superpower. (vocabulary: clarifying; communication skill: debating). 5. Study and writing skills. (writing one’s opinion on globalization and summary; developing the skill to summarize, make topic sentences, paraphrase). Тема Art. 1. What is art? (vocabulary: art and artists, genres, equipment, actions involved, trends in art, describing a painting). 2. Photography (vocabulary: photography, equipment, describing a photo, adverb- adjective collocations; grammar: gradable and ungradable adjectives). 3. Contemporary sculptors. (vocabulary: sculpting, describing sculptures; grammar: order of adjectives and position of adverbs). 4. Scenario. The Russell Drake Gallery. (vocabulary: discussing implications language, offering counter-arguments; communication skill: deciding on action-plan). 5. Study and writing skills. (writing an online review; developing the skill to expand vocabulary, to focus on collocations). Тема Psychology. 1. Group psychology. (vocabulary: personality adjectives, team playing, phrasal verbs, traits of character). 2. Peer pressure. (vocabulary: word formation, idioms with mind; grammar: relative clauses). 3. Psychology at work. (vocabulary: psychological profiling, criminals and crimes, neuroscience; grammar: reduced relative clauses). 4. Scenario: What’s on your mind? (vocabulary: giving and reacting to advice language, talking about professional problems; communication skill: making an advice phone-in). 5. Study and writing skills. (writing an advantage and disadvantage essay; developing the skill to make references and bibliography). Темa Cultures. 1. Defining Culture. (vocabulary: culture aspects and factors, customs and habits) 2. Culture shock. (vocabulary: stages of culture shock, adjectives; grammar: reported speech) 3. Understanding cultures. (vocabulary: mistakes in cross-cultural interaction, cultural differences, cultural awareness, national cuisine; grammar: reporting verbs 4. Scenario: Kaleidoscope World (vocabulary: creating impact in presentation, rhetorical questions; communication skill: giving a formal presentation) 5. Study and writing skills. (writing formal correspondence; developing the skill to improve reading). Темa Technology. 1. Devices and gadgets. (vocabulary: items of technology, adjectives to describe technology, technical verbs, science, consequences of technological development). 2. Living without technology. (vocabulary: opposites (prefixes), describing way of life, lifestyle; grammar: first and second conditionals). 3. Pro or anti? (vocabulary: genetic engineering, scientific breakthroughs, innovative approaches; grammar: third and mixed conditionals). 4. Scenario: Conducting a problem-solving meeting. (vocabulary: production management, persuading language; communication skill: conducting a problem-solving meeting). 5. Study and writing skills. (writing an opinion article; developing the skill to avoid plagiarism, use stylistic features).
Методи та критерії оцінювання: Поточний та підсумковий контроль, усне та фронтальне опитування. Методи оцінювання знань: вибіркове усне опитування; виступи на практичних заняттях, тести, оцінка активності, написання письмових робіт відповідно до комунікативних ситуацій, створення діалогічного мовлення в парах та групах, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень і визначень тощо.
Критерії оцінювання результатів навчання: Семестровий контроль 100 захід (КЗ) 60 поточний контроль (ПК) 40 Контрольний захід проводиться у формі семестрового екзамену в письмовій та усній формі. Письмова відповідь студента оцінюється 50 балами, усна відповідь – 10 балами. Екзамен перед комісією студент складає в усній формі з фіксацією запитань та оцінок відповідей на екзаменаційному листі.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 8. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА Базова 1. Cotton D., Falvey D., Kent S. New Language Leader Upper Intermediate Coursebook.-Pearson, 2019.-180p. 2. My English Lab: online learning platform available at: https://myenglishlab.pearson-intl.com/courses/content Допоміжна 1. Evans V. Round-up 6: [English Grammar Book] // Virginia Evans. - Pearson Education Limited, 2011.-144p. 2. Folley M., Hall D. My Grammar Lab Advanced C1/C2.-Pearson Longman, 2012.-410p. 3. Longman Dictionary of Contemporary English. [new ed.] / [ed.by Della Summers]. – Edinburgh: Pearson Education Limited, 2016. – 1949p. 4. McCarthy M. English vocabulary in Use: [upper –intermediate and advanced] // Michael McCarthy, Felicity O’ Dell. – Cambridge: CUP, 2016. – 310 p. 5. McCarthy M. English Collocations in Use: [upper –intermediate and advanced] // Michael McCarthy, Felicity O’ Dell. - Cambridge: CUP, 2015. - 303p. 6. Matkovska O.Thematic Vocabulary Organiser: Word Bank and Practice.- Lviv: Lviv Polytechnic Publishing House, 2013.-326p. 7. Vince M. First Certificate Language Practice / Michael Vince. –Oxford: Macmillan Publishers Limited, 2014. – 344 p. 8. Vince M. Language Practice for Advanced / Michael Vince, Peter Sunderland. – Oxford: Macmillan Publishers Limited, 2014. -344p.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).