Сучасна англійська мова, частина 5
Спеціальність: Філологія (прикладна лінгвістика)
Код дисципліни: 6.035.10.O.035
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Прикладна лінгвістика
Лектор: Лівчак Наталія Мирославівна
Матковська Олена Йосипівна
Іщук Мирослава Миколаївна
Синдега Роксолана Євгенівна
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: • поповнити словниковий запас студентів;
• навчити студентів правильно вживати граматичні структури у письмовому та усному мовленні.
загальних: уміння спілкуватися іноземною мовою; здатність навчатися; уміння застосовувати знання в практичних ситуаціях; уміння працювати в команді; уміння думати абстрактно, аналізувати та синтезувати; уміння працювати самостійно;
фахових: здатність здійснювати зіставний аналіз української, англійської, мов з метою правильного відображення позамовних реалій, здатність вільно орієнтуватись у складних соціокультурних обставинах, готовність обслуговувати не тільки інноваційні процеси, а й процеси комунікації у широкому розумінні, Здатність здійснювати лінгвістичний, літературознавчий та спеціальний філологічний аналіз текстів різних стилів і жанрів, здатність створювати письмові мовленнєві висловлювання різних типів і жанрів у межах запропонованих сфер і тем, а також на основі почутого, побаченого, прочитаного і з власного життєвого досвіду, доречно використовуючи відповідні лінгвальні засоби, висловлюючи власне ставлення та обґрунтовуючи власну думку про предмет спілкування.
Результати навчання: - уміння застосовувати знання в практичних ситуаціях;
- уміння працювати самостійно та в команді;
- правильне розуміння та повага до багатокультурності та відмінності;
- здатність створювати письмові мовленнєві висловлювання різних типів і
жанрів у межах запропонованих сфер і тем, а також на основі почутого,
побаченого, прочитаного і з власного життєвого досвіду, доречно
використовуючи відповідні лінгвальні засоби, висловлюючи власне
ставлення та обґрунтовуючи власну думку про предмет спілкування;
- здатність аналізувати англійську мову на усіх рівнях;
- здатність здійснювати зіставний аналіз української та англійської мов з
метою правильного відображення позамовних реалій;
- здатність вільно орієнтуватись у складних соціокультурних обставинах,
готовність обслуговувати не тільки інноваційні процеси, а й процеси
комунікації у широкому розумінні;
- здатність здійснювати письмові та усні переклади, використовуючи стилістичні регістри і способи їх перенесення з однієї мови в іншу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни:
1. Сучасна англійська мова (частина 1, 2, 3, 4)
2. Основи лінгвокультурології
Супутні і наступні навчальні дисципліни:
1. Сучасна англійська мова (частина 6,7)
2. Теорія і практика перекладу (частина 1, 2)
Короткий зміст навчальної програми: Навчальний модуль охоплює 4 теми практики мовлення. В межах тем практики мовлення розглядаються закони та суспільство, мистецтво та розваги, бізнес та економіка, наука та природа; вивчаються такі граматичні теми:adverbs of degree, reporting noun patterns, non-finite clauses, alternatives to if, substitution, nominalization, phrasal verbs. Розвиваються навики написання синтезу інформації, аналізу поетичного мовлення, критичного огляду події, пресрелізу, підсумків бюджету, ділового листа, твору-думки на задану тему, комунікативні навики ведення дискусії, бізнес презентації, проходження іспиту.
Опис: Тема 1. Law and Society.
1. Hidden Rules (speaking: discussing the topic statements; reading an extract from the book “Hidden rules”; listening to audio book extracts; learning idiomatic verb phrases; speaking about unwritten rules of our society; watching and discussing a video episode on body language in different cultures).
2. Juvenile Justice (speaking about criminal behavior of teenagers; learning vocabulary of justice systems; reading and listening about the approaches to the treatment of juvenile delinquents in the USA; grammar: adverbs of degree; speaking about different types of punishment).
3. Lands of Hope (speaking and listening about international migration; grammar: reporting using nouns; learning vocabulary of noun conversion; reading poems about migration; writing a task related to the topic of migration).
4. Scenario “Lawmakers” (reading and discussing the situation; listening to a discussion of the laws; practicing key language of balancing an argument; group work to discuss and present amended laws).
5. Study and writing skills (learning to synthesise information; listen to lecture on writing a dissertation; writing a review).
Тема 2. Arts and Entertainment
1. Performance (vocabulary: art events, performance review; grammar: compound adjectives; speaking, reading and listening about cultural events).
2. The Power of Music (vocabulary: music; grammar: non-finite clauses; speaking, reading and listening about music kinds).
3. Digital Wonderland (vocabulary: academic verbs; grammar: conversational English; reading, speaking and listening about technological advances).
4. Scenario: Global Village (analyzing a situation, discussing candidates, key language of an informal talk, making a presentation).
5. Study and writing skills (analyzing seminar/ discussion skills; writing: an entry to a reflective blog).
Тема 3. Business and Economics.
1. Ups and Downs (speaking and reading on the topic, vocabulary: business and economic terms; writing a short summary of the budget).
2. Changing Lives (vocabulary: confusing words; grammar: alternatives to if; speaking and reading about developing countries; listening about microfinance; writing for evaluation essay).
3. Everyone’s a Winner (speaking and reading on negotiating tips; grammar: phrasal verbs; vocabulary: suffixes in nouns).
4. Scenario: Saving Lives at Sea (language for setting the agenda, responding to offers; developing skills of negotiating a contract).
5. Study and Writing Skills (making a business presentation; writing a business email).
Тема 4. Science and Nature.
1. The Red Planet (speaking and reading on the topic; vocabulary: geological terms; listening about a space project).
2. Fantastic Planet (listening and reading about environmental issues; vocabulary: informal phrases; grammar: cohesion; using substitution techniques in writing).
3. Busy Bees (reading and speaking about insects; vocabulary: collective nouns; grammar: nominalization).
4. Scenario: Ask the Panel (analyzing the situation, listening to a panel discussion, key language of referring to what has been said; practicing panel discussion).
5. Study and Writing Skills (vocabulary on exams; listening and speaking about exams and preparation; writing a personal statement).
Методи та критерії оцінювання: - Спостереження за навчальною діяльністю студентів на практичних заняттях;
- Письмова перевірка індивідуальної роботи студентів та домашніх письмових робіт, виконання поточних контрольних та тестових завдань;
- Усне опитування (висловлення думки, обговорення тексту/ проблеми, ведення дискусії/ діалогічного мовлення, презентації, перекази, застосування вивченого лексичного та граматичного матеріалу в усному мовленні).
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (ПК): практичні заняття - 50 (максимальна оцінка в балах)
Контрольний захід (КЗ): проводиться у формі залікової контрольної роботи в письмовій формі - 50 (максимальна оцінка в балах)
Семестровий контроль:
Семестрова оцінка (ПК + КЗ) - 100 (максимальна оцінка в балах)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Навчально-методичне забезпечення:
1. Вправи з граматики. Частина І: [методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Практика мовлення» для студентів 2-го та 3-го курсів напряму 6.020303 «Філологія»] // Укл. О.В. Абрамів, М.С. Гайдук, О.В. Сабан. – Львів: Видавництво кафедри прикладної лінгвістики, 2011.- 44с.
2. Практика мовлення (англійська мова). Третій курс: [методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Практика мовлення ( англійська мова)» для студентів 3-го курсу напряму 6.020303 «Філологія»] // Укл. О.Й.Матковська. -Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2011. – 78с.
Рекомендована література:
Базова
1. New Language Leader Advanced Coursebook. – Pearson Education Limited, 2019.-184p.
2. My English Lab: online learning platform available at: https://myenglishlab.pearson-intl.com/courses/content
Допоміжна
1. Barry V.M. Survey of English Dialects. – Routledge, 2013.- 516p.
2. Evans V. Round-up 6: [English Grammar Book] // Virginia Evans. - Pearson Education Limited, 2011.-144p.
3. Folley M., Hall D. My Grammar Lab Advanced C1/C2.-Pearson Longman, 2012.-410p.
4. Longman Dictionary of Contemporary English. [new ed.] / [ed.by Della Summers]. – Edinburgh: Pearson Education Limited, 2016. – 1949p.
5. McCarthy M. English vocabulary in Use: [upper –intermediate and advanced] // Michael McCarthy, Felicity O’ Dell. – Cambridge: CUP, 2016. – 310 p.
6. McCarthy M. English Collocations in Use: [upper –intermediate and advanced] // Michael McCarthy, Felicity O’ Dell. - Cambridge: CUP, 2015. - 303p.
7. Matkovska O.Thematic Vocabulary Organiser: Word Bank and Practice.- Lviv: Lviv Polytechnic Publishing House, 2013.-326p.
8. Penhallurick R. Studying Dialect (Perspectives on the English Language,4).- Red Globe Press, 2018.- 372p.
9. Vince M. Language Practice for Advanced / Michael Vince, Peter Sunderland. – Oxford: Macmillan Publishers Limited, 2014. -344p.
Інформаційні ресурси:
1. http://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=5889
2. https://www.ted.com/watch/tedx-talks
3. https://myenglishlab.pearson-intl.com/courses/content/1141054#/1141054
4. https://www.youtube.com/watch?v=2pZ-Ny8q22o&ab_channel=Hera
5. https://study.com/academy/lesson/regional-dialectical-variations-of-standard-english.html
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).