Основи програмування, частина 2

Спеціальність: Філологія (прикладна лінгвістика)
Код дисципліни: 6.035.10.O.021
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Системи автоматизованого проектування
Лектор: доцент, к.т.н. Маркелов О. Е.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: знати сучасні технологічні та програмні засоби взаємодії з комп’ютером, технологію розроблення алгоритмів та програм, програмування на алгоритмічних мовах, методи відлагодження, виконувати програму з використанням інтегрованих середовищ програмування, стандарти оформлення програмної документації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: Основи комп’ютерних лінгвотехнологій; - кореквізити: Проблемно-орієнтовані методи та засоби інформаційних технологій
Короткий зміст навчальної програми: Основні способи запису алгоритмів і програм. Основні об’єкти програми. Класифікація дій і даних. Програмування математичних дій. Умовні оператори, оператор вибору, цикли, ітераційні цикли. Масиви, методи сортування. Обробка і пошук у символьних рядках. Файли. Процедури і функції. Множини. Комбіновані ієрархічні типи даних. Динамічні типи даних (рядок, список, двонаправлений список, стек, черга, бінарні дерева).
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (30%): програмування, письмові звіти до лабораторних робіт,усне опитування • Підсумковий контроль (70%, екзамен): письмовий, тестування, задачі, усне опитування
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Пришвидшений курс Python. Практичний, проєктно-орієнтований вступ до програмування / Ерік Маттес, переклад: Ольга Белова, Видавництво Старого Лева, 2021, 600 c. Програмування мовою Python / Олексій Васильєв, Видавництво: Навчальна книга - Богдан, 2019, 504 с., ISBN: 978-966-10-5611-3 David Flanagan, JavaScript: The Definitive Guide: Master the World's Most-Used Programming Language 7th Edition / David Flanagan // Publisher : O'Reilly Media; 2020, 706 pages, ISBN-10 : 1491952024, ISBN-13 : 978-1491952023 Cay S. Horstmann, Core Java Volume I--Fundamentals/ Cay S. Horstmann // Publisher :? Prentice Hall; 11th edition (27 Aug. 2018), 889 pages, ISBN-10 : 0135166306, ISBN-13 : 978-01351663072018 Joseph Albahari, Ben Albahari, C# 10 Pocket Reference: Instant Help for C# 10 Programmers / Joseph Albahari, Ben Albahari // Publisher : O'Reilly Media; 2022, 270 pages, ISBN-10 ? : ? 1098122046, ISBN-13 ? : ? 978-1098122041 Joe Mayo, C# Cookbook: Modern Recipes for Professional Developers / Joe Mayo // Publisher : O'Reilly Media; 2021, 328 pages, ISBN-10 : 1492093696, ISBN-13 :? 978-1492093695 Eric Frick, The Beginner's Guide to C#, 2017 /Eric Frick // Publisher : Independently, 2017, 222 pages, ISBN-10 : 152190555X, ISBN-13 : 978-1521905555 Шпак З. Я., Програмування мовою С / Шпак З. Я. // Навчальний посібник. Друге видання, доповнене. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2011. 436 с. ISBN: 978-617-607-104-4 Robert C. Seacord, Effective C: An Introduction to Professional C Programming / Robert C. Seacord // Publisher : No Starch Press, 2020, 272 pages, ISBN-10: 1718501048, ISBN-13 : 978-1718501041 Slobodan Dmitrovic, Modern C for Absolute Beginners: A Friendly Introduction to the C Programming Language / Slobodan Dmitrovic // Publisher : Apress; 2021, 368 pages, ISBN-10 ? : ? 1484266420, ISBN-13 ? : ? 978-1484266427 Steve Prettyman, PHP Arrays: Single, Multi-dimensional, Associative and Object Arrays in PHP 7 / Steve Prettyman // Publisher: Apress; 2016, 176 pages, ISBN-10: 1484225554, ISBN-13: 978-1484225554
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).