Математичний аналіз, частина 1
Спеціальність: Фінансовий інжиніринг
Код дисципліни: 6.113.03.O.007
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Прикладна математика
Лектор: К. ф.-м. н., доц. Гладун Володимир Романович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен:
-знати властивості збіжних числових послідовностей, неперервних та диференційовних функцій;
-уміти використовувати апарат диференціального числення для дослідження функціональних залежностей і застосовувати одержані знання для розв’язування задач з інших загальних та спеціальних дисциплін.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: немає
Кореквізит: алгебра та геометрія
Короткий зміст навчальної програми: Елементи теорії множин. Дійсні числа. Числові послідовності та їх властивості. Границя функції в точці. Неперервні функції. Диференціальне числення функції однієї змінної. Формули Тейлора та Маклорена.
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань студентів проводиться за допомогою усного опитування під час захисту розрахункових робіт, виконання студентами двох контрольних робіт та семестрового екзаменаційного контролю.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Дороговцев А.Я. Математичний аналіз. частина І. – К.: Либідь, 1993. – 320 с.
2. Дороговцев А.Я. Математичний аналіз. частина ІІ. – К.: Либідь, 1994. – 320 с.
3. Заболоцький М.В., Сторож О.Г., Тарасюк С.І. Математичний аналіз. — К.: Знання, 2008. — 421 с.
4. Ляшко І.І., Ємельянов В.Ф., Боярчук О.К. Математичний аналіз: У 2 ч./.-К.:Вища шк.-Ч.1.-1992.-494 с.; Ч.2.-1993.-375 с.
5. Строчик М.М. Математичний аналіз, ч.1, . — Львів: НУ “ЛП”, 2003.
6. Строчик М.М. Математичний аналіз, ч.2. — Львів: НУ “ЛП”, 2004.
7. Gilbert Strang, Edwin Jed Herman. Calculus Volume 1
Xanedu Publishing Inc - 2016. - 863p.
8. Gilbert Strang, Edwin Jed Herman. Calculus Volume 2
Xanedu Publishing Inc - 2016. - 832 p.
9. Gilbert Strang, Edwin Jed Herman. Calculus Volume 3
Xanedu Publishing Inc - 2016. - 1015p.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).