Математичний аналіз, частина 2

Спеціальність: Фінансовий інжиніринг
Код дисципліни: 6.113.03.O.013
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Прикладна математика
Лектор: К. ф.-м. н., доц. Гладун Володимир Романович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Математичний аналіз — фундаментальна дисципліна, викладання якої передбачає: 1) розвиток логічного і алгоритмічного мислення; 2) оволодіння основними методами дослідження і розв’язування математичних задач; 3) вироблення навиків самостійно розширювати математичні знання і проводити математичний аналіз прикладних задач.
Завдання: Здатність учитися і оволодівати сучасними знаннями. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). Здатність бути критичним і самокритичним. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків. Здатність використовувати й адаптувати математичні теорії, методи та прийоми для доведення математичних тверджень і теорем. Здатність виконувати завдання, сформульовані у математичній формі. Здатність застосовувати професійно-профільовані знання та практичні навички для розв’язання типових задач спеціальності, а також експлуатації програмно-інформаційних комплексів.
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен: -знати методи інтегрування, властивості числових та функціональних рядів; -уміти застосовувати інтегральне числення і теорію рядів при дослідженні та розв’язуванні математичних задач.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізит: математичний аналіз, ч. 1. Кореквізит: алгебра і геометрія, диференціальні рівняння.
Короткий зміст навчальної програми: Невизначений інтеграл. Визначений інтеграл. Невластиві інтеграли. Числові ряди з невід’ємними членами. Числові ряди з членами довільних знаків. Функціональні послідовності та ряди.
Опис: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: володіння теорією невизначеного та визначеного інтегралу, теорією числових та функціональних рядів, вміннями доводити теоретичні положення курсу та застосовувати одержані знання для розв’язування задач аналізу та інших загальних та спеціальних дисциплін
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (40%): усне опитування, виконання лабораторних робіт та їх захист, контрольні роботи. Підсумковий контроль (60%): екзамен.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (40%): контрольні роботи, виконання лабораторних робіт. Підсумковий контроль (60%, іспит).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Дороговцев А.Я. Математичний аналіз. частина І. – К.: Либідь, 1993. – 320 с. 2. Дороговцев А.Я. Математичний аналіз. частина ІІ. – К.: Либідь, 1994. – 320 с. 3. Заболоцький М.В., Сторож О.Г., Тарасюк С.І. Математичний аналіз. — К.: Знання, 2008. — 421 с. 4. Ляшко І.І., Ємельянов В.Ф., Боярчук О.К. Математичний аналіз: У 2 ч./.-К.:Вища шк.-Ч.1.-1992.-494 с.; Ч.2.-1993.-375 с. 5. Строчик М.М. Математичний аналіз, ч.1, . — Львів: НУ “ЛП”, 2003. 6. Строчик М.М. Математичний аналіз, ч.2. — Львів: НУ “ЛП”, 2004. 7. Gilbert Strang, Edwin Jed Herman. Calculus Volume 1 Xanedu Publishing Inc - 2016. - 863p. 8. Gilbert Strang, Edwin Jed Herman. Calculus Volume 2 Xanedu Publishing Inc - 2016. - 832 p. 9. Gilbert Strang, Edwin Jed Herman. Calculus Volume 3 Xanedu Publishing Inc - 2016. - 1015p.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).