Математичний аналіз, частина 3

Спеціальність: Фінансовий інжиніринг
Код дисципліни: 6.113.03.O.018
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Прикладна математика
Лектор: д.ф.-м.н., проф. Костробій Петро Петрович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен: -знати властивості диференційовних функцій багатьох змінних, методи знаходження кратних, криволінійних та поверхневих інтегралів та їх зв’язок з диференціальними операціями векторного аналізу; властивості рядів Фур’є та перетворення Фур’є. -уміти застосовувати методи диференціального та інтегрального числення функцій багатьох змінних, векторний аналіз та теорію рядів Фур’є при дослідженні та розв’язуванні задач з інших загальних та спеціальних дисциплін.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: математичний аналіз, ч. 1, математичний аналіз, ч. 2, алгебра і геометрія, диференціальні рівняння. Кореквізит: Теорія функцій комплексної змінної.
Короткий зміст навчальної програми: Диференціальне числення функцій багатьох змінних. Кратні та криволінійні інтеграли. Поверхневі інтеграли. Векторний аналіз, формули Стокса та Гаусса-Остроградського. Ряди Фур’є. Перетворення Фур’є.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (40%): контрольні роботи, виконання індивідуальних домашніх завдань. Підсумковий контроль (60%, іспит).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Дороговцев А.Я. Математичний аналіз, ч.1, 2. 1993, 1994. 2. Заболоцький М.В., Сторож О.Г., Тарасюк С.І. Математичний аналіз. — К.: Знання, 2008. — 421 с. 3. Тер–Крикоров A.M., Шабунин М.И. Курс математического анализа: Учеб. пособие для вузов. — 3–е изд., исправл. — М.: Физматлит, 2001. — 672 с. 4. Фихтенгольц Г.М. Курс дифференциального и интегрального исчисления, тт. 1–3. 1966.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).