Розроблення системи менеджменту (курсовий проєкт)
Спеціальність: Міжнародні економічні відносини
Код дисципліни: 6.292.00.O.014
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: к.е.н., доц. Пшик-Ковальська О.О.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей:
загальні:
ЗК4 Здатність планувати та управляти часом.
ЗК5 Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК 7 Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій.
ЗК 8 Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК 9 Уміння бути критичним та самокритичним.
ЗК 10 Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань / видів економічної діяльності).
ЗК 11 Здатність працювати в команді.
фахові:
ОК 12 Здатність використовувати нормативно-розпорядчі документи та довідкові матеріали при здійсненні професійної діяльності у сфері міжнародних економічних відносин.
ФКС 2.3 Здатність використовувати навички управління інноваційними проектами у міжнародному масштабі.
Результати навчання: Результати навчання
РН1 Відповідально ставитися до професійного самовдосконалення, усвідомлюючи необхідність навчання впродовж усього життя, проявляти толерантність та готовність до інноваційних змін.
РН4 Систематизовувати й упорядковувати отриману інформацію щодо процесів і явищ у світовому господарстві; оцінювати та пояснювати вплив ендогенних і екзогенних факторів на них; формулювати висновки і розробляти рекомендації з урахуванням особливостей національного і міжнародного середовища.
РН6 Планувати, організовувати, мотивувати, оцінювати та підвищувати результативність колективної праці, здійснювати дослідження в групі під керівництвом лідера з урахуванням вимог та особливостей сьогодення в умовах обмеженості часу.
РН 23 Усвідомлювати необхідність навчання впродовж життя з метою підтримки професійної компетентності на високому рівні.
К2. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію.
Методи навчання і викладання
Словесні, наочні, практичні, інформаційно-рецептивний метод; репродуктивний метод; евристичний метод.
Самостійна робота:
репродуктивний метод; дослідницький метод.
Методи оцінювання досягнення результатів навчання
Поточний контроль. Методи оцінювання знань: усне опитування за результатами виконаного курсового проекту
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: ? пререквізит: Вступ до фаху «Міжнародні економічні відносини»
? кореквізит: Міжнародні економічні відносини, Міжнародні організації та транснаціональні корпорації.
Короткий зміст навчальної програми: Курсовий проект "Розробка системи менеджменту" орієнтований на вивчення теоретичного та засвоєння практичного матеріалу про сутність менеджменту, функції, методи реалізації, особливості управлінських комунікацій та стилі керівництва необхідні для успішної роботи організації. В результаті вивчення дисципліни, фахівець повинен знати і розуміти : особливості управлінських процесів в організації, їх взаємодію у середині організації та взаємозв’язок зі змінним зовнішнім середовищем.
Опис: Сутність менеджменту і його місце в системі управління підприємством. Історія розвитку менеджменту. Організація як об’єкт управління. Функції та технологія менеджменту. Планування як загальна функція менеджменту. Організування як загальна функція менеджменту. Мотивування як загальна функція менеджменту. Контролювання як загальна функція менеджменту. Регулювання як загальна функція менеджменту. Методи менеджменту. Управлінські рішення. Інформація і комунікації в менеджменті. Керівництво та лідерство. Відповідальність та етика у менеджменті. Організаційні зміни та ефективність менеджменту.
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль (100%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Підсумкова семестрова оцінка за вивчення дисципліни виставляється за результатами поточного контролю за 100-бальною шкалою з переведенням у національну шкалу:
• 88-100 балів –“відмінно”;
• 71-87 балів – “добре”;
• 50-70 балів – “задовільно”;
• 00-49 балів - “незадовільно”.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Пшик-Ковальська О. О. Чинники формування соціально-психологічних методів управління в міжнародних бізнес-структурах [Електронний ресурс] /О.О. Пшик-Ковальська, В.І. Перун // Ефективна економіка. – 2024.
2. Міжнародні організації та транснаціональні корпорації: навчальний посібник / О.О. Пшик-Ковальська [та ін.]. – Львів: Растр-7, 2022. – 316 c.
3. Пшик-Ковальська О. О. Особливості управління персоналом в умовах воєнного стану / О.О. Пшик-Ковальська, О.І. Ковальський// Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2022. – Вип. 8, № 2. – С. 88–93.
4. Міжнародний менеджмент: навчальний посібник / О.Є. Кузьмін, Н.І. Кара, Л.П. Сай, О.О. Пшик-Ковальська // Львів: Растр-7, 2019. – 202 с.
5. . Кузьмін О.Є. Підприємництво та менеджмент: навчальний посібник / О. Є. Кузьмін, С. Б. Романишин, О. О. Пшик-Ковальська, І. С. Процик, Р. Б. Вільгуцька. – Львів: Видавництво "Растр-7", 2017. – 196 c.
6. Загородня Н.П. Управління персоналом: теорія і практика: навчальний посібник / Н.П.Загородня, Д.Г.Кучеренко. – Київ: «Центр учбової літератури», 2021. – 272 с.
7. Кузьмін О. Є. Менеджмент: графічна і таблична візуалізація: навч. посібник / О.Є. Кузьмін, О.Г. Мельник, І.С. Процик, С.Б. Романишин, Р.З. Дарміць. – 5-те вид., випр. та допов. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020. – 208 c.
8. Svidruk I.I. Creative management: teaching manual. / І.І. Svidruk, Yu.I.Ossik – Almaty: «Bastau», 2017. –-312 p.
9. Madura, J. International financial management: Cengage Learning, 2020. Nebl, T. Production Management. Produktionswirtschaft: Walter de Gruyter GmbH & Co KG, 2018.
10. North, K., Kumta, G. Knowledge management: Value creation through organizational learning: Springer, 2018.
11. Навчально-методичне забезпечення по дисципліні знаходиться: режим доступу: http://vns.lp.edu.ua/course/view.php?id=9662
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).