Міжнародні медіакомунікації
Спеціальність: Міжнародні економічні відносини
Код дисципліни: 6.292.05.E.074
Кількість кредитів: 8.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: к.е.н., доц. Дуляба Н.І.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: В процесі вивчення дисципліни студенти оволодіють спеціальними та фаховими компетентностями:
ЗК3. Здатність навчатися та бути сучасно навченим.
ЗК5. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК7. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій.
СК4. Здатність обґрунтовувати особливості реалізації форм міжнародних економічних відносин на мега-, макро-, мезо- і мікрорівнях.
СК10. Здатність обґрунтовувати доцільність застосування правових, економічних та дипломатичних методів (засобів) вирішення конфліктних ситуацій на міжнародному рівні.
Результати навчання: Використовувати міжнародні медіа-комунікації.
Вільно спілкуватися з професійних питань державною та іноземними мовами усно і письмово, фахово використовувати економічну термінологію.
Використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології, програмні пакети загального і спеціального призначення.
Планувати, організовувати, мотивувати, оцінювати та підвищувати результативність колективної праці, здійснювати дослідження в групі під керівництвом лідера, з урахуванням вимог та особливостей сьогодення в умовах обмеженості часу.
Розуміти і мати навички з ведення ділового протоколу та ділового етикету у сфері міжнародних економічних відносин, враховуючи особливості міжкультурного спілкування на професійному та соціальному рівнях, як державною так і іноземними мовами.
Усвідомлювати необхідність навчання впродовж життя з метою підтримки професійної компетентності на високому рівні.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Міжнародні економічні відносини
Міжнародна економіка
Економіка підприємства
Кореквізити: Основи міжнародного венчурного бізнесу
Міжнародне фінансування бізнес-проєктів
Короткий зміст навчальної програми: Комунікація та її роль у міжнародних відносинах. Основні моделі комунікацій. Методи комунікативного аналізу. Комунікативні дискурси. Комунікативні процеси та технології. Особливості міжнародних комунікацій. Культура і комунікація. Новітні інформаційні технології у міжнародній комунікації. Інформаційні конфлікти й комунікація. Технічні аспекти міжнародних комунікацій.
Опис: Комунікація та її роль у міжнародних відносинах. Основні моделі комунікації. Методи комунікативного аналізу. Комунікативні дискурси. Комунікативні процеси та технології. Особливості міжнародних комунікацій. Культура й комунікація. Новітні інформаційні технології у міжнародній комунікації. Інформаційні конфлікти й комунікація. Технічні аспекти міжнародних комунікацій.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (30%):
- 30% - виконання лабораторних робіт, розв’язування задач, усне опитування.
Підсумковий контроль (70%), з них:
- 50% - письмові завдання;
- 20% - усна відповідь.
Критерії оцінювання результатів навчання: Робота на практичних заняттях це розв’язок задач, ситуаційних вправ, кейсів - 10 балів, опитування, тестування - 10 балів, разом – 20 балів;
за виконання і захист індивідуального завдання дослідницького характеру – 10 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1.Бруз В.С. ООН і врегулювання міжнародних конфліктів. – К:
Либідь, 1995. – 111 с.
2. Вершинин М.С. Политическая коммуникация в
информационном обществе. – СПб: Изд-во Михайлова В.А.,
2001. – 253 с.
3. Зернецька О.В. Глобальний розвиток систем масової
комунікації і міжнародних відносин. – К.: Освіта, 1999. – 351 с.
4. Іванов В.Ф., Мелещенко О.К. Сучасні комп’ютерні технології і
засоби масової комунікації: аспекти застосування. – К.: ІЗМН,
1996. – 180 с.
5. Почепцов Г.Г. Коммуникационные технологии ХХ века. – К.:
Ваклер, 2001. – 352 с.
6. Почепцов Г.Г. Теорія комунікації. – К.: Київський університет,
1999. – 308 c.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).