Формування системи міжнародних медіакомунікацій (курсовий проєкт)

Спеціальність: Міжнародні економічні відносини
Код дисципліни: 6.292.05.E.075
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: к.е.н., доц. Дуляба Н.І.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Закріплення отримання в ході вивчення дисципліни знань щодо формування системи міжнародних медіа-комунікацій в сучасних умовах з врахуванням особливостей реалізації міжнародних відносин між країнами
Завдання: СК11. Здатність проводити дослідження економічних явищ та процесів у міжнародній сфері з урахуванням причинно-наслідкових та просторово-часових зв’язків. СК12. Здатність використовувати нормативно-розпорядчі документи та довідкові матеріали при здійсненні професійної діяльності у сфері міжнародних економічних відносин. СК15. Здатність застосовувати методи, правила і принципи функціонування міжнародних економічних відносин для розвитку зовнішньоекономічної діяльності України.
Результати навчання: Використовувати міжнародні медіа-комунікації. Вільно спілкуватися з професійних питань державною та іноземними мовами усно і письмово, фахово використовувати економічну термінологію. Використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології, програмні пакети загального і спеціального призначення. Планувати, організовувати, мотивувати, оцінювати та підвищувати результативність колективної праці, здійснювати дослідження в групі під керівництвом лідера, з урахуванням вимог та особливостей сьогодення в умовах обмеженості часу. Розуміти і мати навички з ведення ділового протоколу та ділового етикету у сфері міжнародних економічних відносин, враховуючи особливості міжкультурного спілкування на професійному та соціальному рівнях, як державною так і іноземними мовами. Усвідомлювати необхідність навчання впродовж життя з метою підтримки професійної компетентності на високому рівні.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Міжнародні економічні відносини Міжнародна економіка Економіка бізнесу Кореквізити: Основи міжнародного венчурного бізнесу Міжнародне фінансування бізнес-проектів
Короткий зміст навчальної програми: Комунікація та її роль у міжнародних відносинах. Основні моделі комунікацій. Методи комунікативного аналізу. Комунікативні дискурси. Комунікативні процеси та технології. Особливості міжнародних комунікацій. Культура і комунікація. Новітні інформаційні технології у міжнародній комунікації. Інформаційні конфлікти й комунікація. Технічні аспекти міжнародних комунікацій.
Опис: 1. Характеристика ролі комунікації роль у міжнародних відносинах з досліджуваною країною. 2. Характеристика моделей комунікацій. 3. Комунікативний аналіз. 4. Напрями вдосконалення комунікацій між країнами.
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль -100%
Критерії оцінювання результатів навчання: До захисту допускаються курсові роботи, виконані згідно встановлених методичними вказівками вимог, які відповідають поставленому завданню. Студент подає роздрукований текст курсової роботи та електронну версію (одним файлом). Захист відбувається публічно у присутності не менше двох викладачів кафедри. Критерії оцінювання: 1. Відповідність текстової та розрахункової частини пояснювальної записки логіці поставленого завдання – 0?20 балів. 2. Відповідність зовнішнього оформлення чинним вимогам – 0?10 балів. 3. Обґрунтованість економічних розрахунків – 0?20 балів. 4. Своєчасність представлення роботи на перевірку та до захисту – 0?10 балів. 5. Вміння відповідати на поставлені запитання та обґрунтовувати свою позицію у дискусійних моментах роботи – 0?30 балів. 6. Оформлення списку літератури (точність, актуальність, повнота) – 0?5 балів. 7. Грамотність оформлення електронної версії курсової роботи – 0?5 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1.Бруз В.С. ООН і врегулювання міжнародних конфліктів. – К: Либідь, 1995. – 111 с. 2. Вершинин М.С. Политическая коммуникация в информационном обществе. – СПб: Изд-во Михайлова В.А., 2001. – 253 с. 3. Зернецька О.В. Глобальний розвиток систем масової комунікації і міжнародних відносин. – К.: Освіта, 1999. – 351 с. 4. Іванов В.Ф., Мелещенко О.К. Сучасні комп’ютерні технології і засоби масової комунікації: аспекти застосування. – К.: ІЗМН, 1996. – 180 с. 5. Почепцов Г.Г. Коммуникационные технологии ХХ века. – К.: Ваклер, 2001. – 352 с. 6. Почепцов Г.Г. Теорія комунікації. – К.: Київський університет, 1999. – 308 c.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).