Організаційно-технологічні інструменти міжнародних економічних комунікацій
Спеціальність: Міжнародні економічні відносини
Код дисципліни: 6.292.05.E.077
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: к.е.н., доц. Босак А.О.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ЗК 4. Здатність планувати та управляти часом.
ЗК 8. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
СК 8. Здатність визначати функціональні особливості, характер, рівень та ступінь взаємозв’язків між суб’єктами міжнародних економічних відносин різного рівня та налагоджувати комунікації між ними.
ФКС 3.3. Здатність використовувати інформаційні системи та технології в управлінні міжнародними економічними відносинами у сфері медіа комунікацій та ІТ.
Результати навчання: ПРН 3. Використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології, програмні пакети загального і спеціального призначення.
ПРН 17. Визначати причини, типи та характер міжнародних конфліктів і суперечок, обґрунтовувати і застосовувати економічні, юридичні та дипломатичні методи і засоби їх вирішення на міжнародному рівні, відстоюючи національні інтереси України.
ПРН 21. Розуміти і мати навички з ведення ділового протоколу та ділового етикету у сфері міжнародних економічних відносин, враховуючи особливості міжкультурного спілкування на професійному та соціальному рівнях, як державною так і іноземними мовами.
ПРН 23. Усвідомлювати необхідність навчання впродовж життя з метою підтримки професійної компетентності на високому рівні.
ПРН 29.3. Вибирати та ефективно використовувати організаційно-технологічні інструменти міжнародних економічних комунікацій.
Зн2. Критичне осмислення основних теорій, принципів, методів і понять у навчанні та професійній діяльності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізит: міжнародні економічні відносини
Кореквізит: Економіка міжнародних ІТ-компаній
Короткий зміст навчальної програми: Роль та завдання міжнародних комунікацій у створення іміджу та позитивного зовнішньополітичного образу України
Проблеми та завдання моделювання міжнародних комунікацій.
Когнітивно-інтуїтивні, дисипативні, іміджеві міжнародні комунікації.
Аналіз технологій впливу на міжнародні комунікаційні процеси, суспільні думку, регулювання комунікаційних потоків інформаційного простору.
Опис: Тема 1. Сутність та види міжнародних економічнх комунікацій.
Тема 2. Технології комунікацій.
Тема 3. Планування комунікацій на міжнародному рівні.
Тема 4. Організаційні аспекти міжнародних комунікацій.
Тема 5. Технічне забезпеченя каналів зв'язку.
Тема 6. Показники ефективності міжнародних комунікцій.
Тема 7. Особливості комунікацій у різних країнах.
Тема 8. Глобальні аспекти комунікацій.
Методи та критерії оцінювання: 1) поточний контроль (30%): самостійні роботи, індивідуальні завдання, усне опитування;
2) підсумковий контроль (70%): тестування (50%), усна відповідь (20%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Виконання практичних завдань – 30 балів;
Екзаменаційна робота – 70 балів (50 балів – письмова і/або тестова компоненти, 20 балів – усна компонента).
Підсумкова семестрова оцінка у 100-бальній шкалі переводиться у державну оцінку відповідно до прийнятої в Університеті системи.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Босак А.О., Григор’єв О.Ю. Ясінська Т.В. Міжнародні економічні відносини: [практикум]. – Львів: «Міські інформаційні системи», 2022. – 161 с.
2. Босак А.О. Міжнародна економіка та міжнародні економічні відносини: навч. посібник. 3-є вид., перероб. і доп. / А.О. Босак, О.Ю. Григор’єв, Ю.В. Малиновський, В.П. Далик. Львів: Міські інформаційні системи, 2021. – 355 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).