Маркетинг
Спеціальність: Міжнародні економічні відносини
Код дисципліни: 6.292.00.O.018
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: д.е.н., проф. Гринкевич Світлана Степанівна,
к.е.н., доц. Лихолат Світлана Михайлівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей:
загальних:
ЗК02. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК06. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.
ЗК08. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
фахових:
СК09. Здатність здійснювати ефективні комунікації.
СК10. Здатність визначити, обґрунтувати та брати відповідальність за професійні рішення.
СК13. Здатність налагоджувати ефективні фінансові відносини та довготривалу співпрацю зі споживачами, посередниками, інвесторами, фінансово-кредитними установами, страховими компаніями, використовуючи документи на засадах договірного права.
СК16. Здатність з’ясовувати причинно-наслідкові зв’язки, аналізувати зовнішню та внутрішню інформацію для формування фінансових планів, розроблення елементів продуктової, цінової, збутової, кредитної, податкової, інвестиційної політики суб’єктів господарювання, у тому числі фінансових установ.
Результати навчання: ПР12. Використовувати професійну аргументацію для донесення інформації, ідей, проблем та способів їх вирішення до фахівців і нефахівців у фінансовій сфері діяльності.
ПР16. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань та змістовно інтерпретувати отримані результати.
ПР19. Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни
Мікроекономіка
Менеджмент
Супутні і наступні навчальні дисципліни
Фінанси, гроші та кредит
Статистика
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення дисципліни «Маркетинг» передбачає надання студентам знань про сутність і зміст маркетингу, його складові та методи. Дисципліна передбачає набуття ними практичних навичок у сфері збирання інформації про середовище функціонування підприємства, прийняття рішень у межах окремих складових його комплексу маркетингу та у сфері управління маркетинговою діяльністю.
Опис: Тема 1. Сутність маркетингу та його сучасна концепція
Тема 2. Система і характеристики сучасного маркетингу
Тема 3. Маркетингові дослідження
Тема 4. Маркетингова товарна політика
Тема 5. Маркетингова цінова політика
Тема 6. Маркетингова політика розподілу
Тема 7. Маркетингова політика просування
Тема 8. Організація та контроль маркетингової діяльності
Тема 9. Планування маркетингової діяльності
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль роботи здобувача:
– розв’язування розрахунково-аналітичних та ситуаційних задач;
– виконання лабораторних робіт та їх захист;
– обговорення проблемних теоретичних питань.
Підсумковий контроль (екзамен):
– оцінювання знань здобувачів передбачає письмову та усну компоненту.
Критерії оцінювання результатів навчання: Виконання практичних завдань та оцінка знань - 10 балів
Виконання лабораторних завдань та їх захист - 20 балів
Іспит - 70 балів (55 - письмова складова, 15 - усна складова)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Маркетинг: Підручник / [В. Руделіус, О.М. Азарян, О.А. Виноградов та ін.]; ред.-упор. О.І. Сидоренко, П.С. Редько. – К.: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2005.– 422 с.
2. Маркетингові дослідження: підручник / Н. С. Косар, О. Б. Мних, Є. В. Крикавський, С. В. Леонова. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. – 460 c.
3. Мороз Л.А. Маркетинг: Підручник/ Л.А. Мороз, Н.І. Чухрай; за ред. Л.А. Мороз. – 5-те вид., онов. - Львів: Бухгалтерський центр «Ажур», 2010. - 232 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).