Адміністративне право (курсова робота)

Спеціальність: Право
Код дисципліни: 6.081.00.O.027
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Адміністративне та інформаційне право
Лектор: Керівники курсових робіт
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Здійснювати аналіз суспільних процесів у контексті аналізованої проблеми і демонструвати власне бачення шляхів її розв’язання. Проводити збір і інтегрований аналіз матеріалів з різних джерел. Формулювати власні обґрунтовані судження на основі аналізу відомої проблеми. Давати короткий висновок щодо окремих фактичних обставин (даних) з достатньою обґрунтованістю. Складати та узгоджувати план власного дослідження і самостійно збирати матеріали за визначеними джерелами. Використовувати різноманітні інформаційні джерела для повного та всебічного встановлення певних обставин. Належно використовувати статистичну інформацію, отриману з першоджерел та вторинних джерел для своєї професійної діяльності. Пояснювати природу та зміст основних правових явищ і процесів. Доносити до респондента матеріал з певної проблематики доступно і зрозуміло. Пояснювати характер певних подій та процесів з розумінням професійного та суспільного контексту. Здатність демонструвати розуміння чинного законодавства.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни: теорія держави і права; конституційне право. Супутні й наступні навчальні дисципліни: адміністративний процес; митне право; фінансове право; правове регулювання державної служби в Україні; податкове право; запобігання корупції у публічній сфері; міграційне право.
Короткий зміст навчальної програми: Курсова робота передбачає систематизацію, закріплення та розширення теоретичних знань, ознайомлення з методами, напрацьованими іншими дослідниками у відповідній галузі правової науки, обґрунтування результатів власного дослідження. Мета курсової роботи – закріпити та поглибити теоретичні і практичні знання студентів за спеціальністю, сформувати навички ведення самостійної наукової роботи, ознайомити з основними методами наукового дослідженим і навчити практично застосовувати їх, перевіривши разом з тим отриманні знання з конкретної навчальної дисципліни.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання результатів навчання студента здійснюється відповідно до 100-бальної шкали оцінювання, встановленої в Національному університеті «Львівська політехніка», згідно з Положенням про рейтингове оцінювання досягнень студентів. Основними умовами одержання оцінки є такі: 100-88 балів – оцінюється робота, яка виконана на актуальну тему, у якій містився глибокий аналіз певної науково-практичної проблеми. Робота не містить будь-яких помилок із погляду теорії та методології дослідження. Студент під час захисту продемонстрував вміння застосовувати теоретичні знання для практичного вирішення актуальних питань, доводити науково-теоретичні та практичні положення висновків. Його відповіді на питання членів комісії із захисту були чіткими, правильними, обґрунтованими. 87-71 балів – оцінюється робота, зміст якої відповідає вимогам правильного науково-практичного підходу до розробки проблематики певного спрямування та у процесі захисту студент виявив уміння логічно мислити, проте у відповідях допустив неточності, що не змінюють суттєво якість курсової роботи. 70-50 балів - оцінюється робота та її захист, якщо вони відповідають, головним чином, тим вимогам, що висувалися до знань основного матеріалу. При цьому у відповідях недостатньо точно були сформульовані причинно-наслідкові зв’язки між явищами та процесами, оперування фактами відбувалося на рівні запам’ятовування. 49-26 балів - оцінюється курсова робота та її захист, якщо вони не відповідали основним встановленим вимогам: студент не знав більшої частини матеріалу курсової, не вмів встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між явищами та процесами, завчив матеріал без його усвідомлення. 25-00 балів - комісія не атестує студента та виставляє в екзаменаційній відомості оцінку «незадовільно».
Рекомендована література: 1. Авер’янов В. Людиноцентристська ідеологія як основа реформування українського адміністративного права в умовах інтеграційного процесу. http://radnuk.info/pidrychnuku/493-stetse nko/21414-2012-06-20-10-58-46.html 2. Адміністративне право України. Повний курс: підручник; Галунько В., Діхтієвський П., Кузьменко О., Стеценко С. та ін. Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2018.446 с. 3. Бакуменко В. та ін. Особливості публічного управління та адміністрування: навч. посіб. Київ: Ліра–Київ, 2017. 256 с. 4. Баштанник В., Шумляєва І. Адміністративне право: навч.посібник. 2-е вид, перероб. і доповн. Дніпро: ДРІДУ НАДУ, 2018. 200 с. 5. Галунько В., Курило В., Короєд С. та ін. Адміністративне право України. Т.1. Загальне адміністративне право. Херсон: Грінь Д.С., 2015. 272 с. 6. Георгієвський Ю. Компетенція органів публічної влади: теорія і практика застосування. Київ: Ін–т законодавства Верхов. Ради України, 2016. 48 с. 7. Гриценко І., Мельник Р., Пухтецька А. та ін. Загальне адміністративне право: підручник. Київ: Юрінком Інтер, 2017. 566 с. 8. Мельник Р. Загальне адміністративне право в питаннях і відповідях: посібник. Київ: Юрінком Інтер, 2018. 308 с. 9. Мельник Р., Бевзенко В. Загальне адміністративне право: навчальнийпосібник; за заг. ред. Р. Мельника. К.: Ваіте, 2014. 376 с. 10. Бородін І. Адміністративне право України: підручник. К.: Алерта, 2019. 548 с.