Актуальні проблеми реєстрації

Спеціальність: Правознавство
Код дисципліни: 7.081.01.E.037
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Цивільне право та процес
Лектор: Н.Я. Заболотна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою навчальної дисципліни «Актуальні проблеми реєстрації» є засвоєння студентами теоретичних знань та практичних навичок у сфері реєстрації, що дасть змогу студентам з`ясувати та проаналізувати проблеми реєстрації в Україні та можливі шляхи їх вирішення.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти комптентностей. ІНТ. Здатність розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері права. Загальні компетентності (ЗК) ЗК1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. ЗК2. Здатність проводити дослідження на відповідному рівні. ЗКЗ. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК4. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації. ЗК6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). ЗК8. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності). Спеціальні (фахові предметні) компетентності (СК) СК1. Здатність застосовувати принципи верховенства права для роз'яснення складних задач і проблем,у тому числі, у ситуаціях правової невизначеності. СК5. Здатність використовувати сучасні правові доктрини та принципи у правотворчості та в процесі застосовування інститутів публічного і приватного права, а також кримінальної юстиції. СК8. Здатність застосовувати медіацію та інші правові інструменти альтернативного позасудового розгляду та вирішення правових спорів. СК10.Здатність ухвалювати рішення у ситуаціях, що вимагають системного, логічного та функціонального тлумачення норм права, а також розуміння особливостей практики їх застосування. СК11. Здатність критично оцінювати ефективність представництва і захисту прав, свобод та інтересів клієнтів. СК12. Здатність розвивати та утверджувати етичні стандарти правничої діяльності, стандарти професійної незалежності та відповідальності правника. СК13. Здатність доносити до фахівців і нефахівців у сфері права інформацію, ідеї, зміст проблем та характер оптимальних рішень з належною аргументацією. Компетентності професійного спрямування (ПК) ПК4.1 Здатність розуміти порядок здійснення реєстрації в діяльності нотаріуса, її видів, правового регулювання, вирішення проблем правозастосування у цій сфері.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання. Результати навчання (РН) РН1. Оцінювати природу та характер суспільних процесів і явищ, і виявляти розуміння меж та механізмів їх правового регулювання. РН14. Брати продуктивну участь у розробці проектів нормативно-правових актів, обгрунтовувати суспільну обумовленість їх прийняття, прогнозувати результати їх впливу на відповідні суспільні відносини. Результати навчання професійного спрямування (ПС) ПС4.1. Уміння вирішувати основні проблеми, які стосуються реєстрації в нотаріальній діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни Актуальні проблеми цивільного права та процесу (судова практика) Супутні і наступні навчальні дисципліни Процесуальне представництво Договірне право Нотаріальний процес
Короткий зміст навчальної програми: Зміст навчальної дисципліни «Актуальні проблеми реєстрації» становить поняття реєстрації в нотаріальній діяльності та її види, правове регулювання; співвідношення нотаріальної та реєстраційної діяльностей; вимоги до реєстрації в Реєстрі для реєстрації нотаріальних дій, інших книгах; питання реєстрації довіреностей, бланків, обтяжень рухомого майна; реєстрації в Спадковому реєстрі; проблемні питання державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, її поняття та правове регулювання, об’єкти, що підлягають державній реєстрацій, та суб’єкти, що її здійснюють; порядок державної реєстрації речових прав на нерухоме майно; особливості реєстрації права власності на окремі види нерухомого майна; порядок реєстрації обтяжень нерухомого майна; проблемні питання та порядок державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців тощо.Глибоке засвоєння студентами основних положень цієї навчальної дисципліни є необхідною умовою формування кваліфікованих фахівців, зокрема, майбутніх адвокатів, юрисконсультів тощо.
Опис: Тема 1. Поняття реєстрації в діяльності нотаріуса, її види та правове регулювання Тема 2. Актуальні проблеми реєстрації спадщини та обтяжень рухомого майна Тема 3. Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень: поняття, значення та загальна характеристика Тема 4. Актуальні проблеми державної реєстрації права власності на нерухоме майно Тема 5. Актуальні проблеми державної реєстрації інших речових прав на нерухоме майно, відмінних від права власності Тема 6. Актуальні проблеми державної реєстрації обтяжень та припинення речових прав на нерухоме майно Тема 7. Актуальні проблеми державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
Методи та критерії оцінювання: В умовах використання інтерактивних технологій, заняття проводяться в активних і творчих формах. Проблемні й оглядові лекції, «активні» семінари з елементами «ділової гри», тренінги, заняття із застосуванням комп'ютерно-комунікаційної складової. Для формувань уміння та навичок застосовуються методи навчання: вербальні/словесні (лекція, пояснення, розповідь, бесіда); наочні (спостереження, ілюстрація, демонстрація); практичні (проведення експерименту, практики); пояснювально-ілюстративний або інформаційно-рецептивний (передбачає презентацію готової інформації викладачем та її засвоєння студентами); репродуктивний, в основу якого покладено виконання різного роду завдань за зразком; метод проблемного викладу; частково-пошуковий або евристичний; дослідницький. Перевагою продуктивних методів є: проблемний виклад, частково-пошукові та дослідницькі методи, презентації, тренінги та ділові ігри, бесіди і дискусії, робота у ВНС Львівської політехніки, «електронні лекції», семінари, дистанційні консультації, спрямовані на активізацію і стимулювання навчально-пізнавальної діяльності студентів. Основними маркерами організації освітнього процесу з навчальної дисципліни «Актуальні проблеми реєстрації», є формування компетентностей, розвитку компетентностей, перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей, корекції основних компетентностей, комбіновані, інтерактивні, інтегровані заняття (заняття «дискусійна група», заняття з навчанням одних студентів іншими), заняття формату «прес-конференції», ділові ігри, форуми, брифінги, квести, тощо. Під час контрольних заходів застосовується система об'єктивної оцінки знань, навичок та умінь, зокрема, з використанням інноваційних технічних засобів, інтерактивних платформ. При підготовці до практичного заняття студент повинен всебічно розглянути і засвоїти питання, що були предметом лекції та винесені на розгляд, а саме: ознайомитися з планом практичного заняття та переліком навчальної літератури, наведеним наприкінці плану; перевірити наявність попереднього конспекту лекцій; підготувати питання до викладача за темою практичного заняття; підготувати статті з проблемних питань за темою практичного заняття. Засобами діагностики знань (успішності навчання, якісних та кількісних показників) виступають: проведення поточного і підсумкового контролю знань студентів. Поточний контроль знань є органічною частиною всього навчального процесу і слугує засобом виявлення ступеня сприйняття (засвоєння) навчального матеріалу з дисципліни «Актуальні проблеми реєстрації». Оцінювання знань студентів на основі даних поточного контролю, відбувається за допомогою моніторингу активності роботи під час вивчення програмного матеріалу дисципліни, включаючи відповіді на практичних заняттях, підготовка доповідей, повідомлень та аналітичних матеріалів тощо. Поточний контроль проводиться з метою вияснення готовності студентів до практичних занять у таких формах: фронтального стандартизованого усного опитування студентів за основними питаннями дискурсу; фронтальної перевірки виконання індивідуальних завдань; виклику окремих студентів для самостійного розв'язування практичних завдань чи ситуацій (казусів); бліц - опитування, що являє собою або суцільне опитування всіх присутніх студентів або вибіркове опитування частини присутніх. Під час практичного заняття викладач оцінює усні та/або письмові відповіді студентів, підготовлені доповіді, реферати, участь у дискусіях та ділових іграх, вміння доводити власну думку. Особливу увагу викладач звертає на вирішення конкретних практичних ситуацій. Студент не обмежується лише відповіддю «правомірно» чи «неправомірно», «так» або «ні», а повинен обов’язково її обґрунтувати. Оцінки, отримані на практичних заняттях, враховуються в підсумковій оцінці з навчальної дисципліни «Актуальні проблеми реєстрації». Самостійна робота студента - це робота за певним переліком тем (завдань), відведених на самостійне вивчення, забезпечених навчально-методичною літературою (НМК, навчальними посібниками) та рекомендаціями, контрольована у виді тестових завдань, контрольних робіт, доповідей, рефератів тощо. До основних форм самостійної та індивідуальної роботи з дисципліни «Актуальні проблеми реєстрації» відносяться: 1) опрацювання лекційного матеріалу; 2) написання реферату. Формою семестрового контролю результатів навчання студента з навчальної дисципліни «Актуальні проблеми реєстрації» за семестр є заліковий контроль, який проводиться у формі заліку за накопичувальною системою в терміни, передбачені графіком навчального процесу для студентів денної форми навчання. Залік з навчальної дисципліни «Актуальні проблеми реєстрації» проводить лектор за можливою участю асистента чи іншого викладача, який проводив практичні заняття з дисципліни. Методи діагностики знань, за допомогою яких визначають рівень досягнення запланованих пізнавальних результатів з навчальної дисципліни «Актуальні проблеми реєстрації», наділені прозорими критеріями оцінювання, забезпечують об’єктивний поточний та заліковий контролі.
Критерії оцінювання результатів навчання: Семестрова оцінка з навчальної дисципліни «Актуальні проблеми реєстрації» для студентів денної форми навчання складається з суми оцінок поточного контролю результатів навчання упродовж семестру та оцінки за виконання підсумкової залікової контрольної роботи. Максимальна кількість балів за підсумковий контроль становить 100 балів, з яких 65 балів – за усне опитування на практичних заняттях та 35 балів – оцінка за виконання підсумкової залікової контрольної роботи. Поточний контроль проводиться на кожному практичному занятті та за результатами виконання завдань самостійної роботи. Він передбачає оцінювання теоретичної підготовки здобувачів вищої освіти із зазначеної теми (у тому числі, самостійно опрацьованого матеріалу) під час роботи на практичних заняттях та виконання реферативних робіт. Максимальна оцінка в балах за усне опитування на практичних заняттях становить 65 балів, з яких: 60 балів – усне опитування студентів на практичних заняттях; 5 балів - виступ на практичних заняттях з доповіддю (рефератом). Усі бали здобуті студентом на практичних заняттях сумуються. На практичних заняттях з дисципліни «Актуальні проблеми реєстрації» поточний контроль відбувається шляхом усного опитування студентів. Усна відповідь студента з теоретичних питань чи усне вирішення ним задачі (завдання) за темою практичного заняття оцінюється за шкалою від 4 до 0 балів. Критерії поточного оцінювання знань студентів на практичних заняттях: 4 бали - студент повному обсязі володіє навчальним матеріалом, вільно самостійно та аргументовано його викладає під час усного виступу, глибоко та всебічно розкриває зміст теоретичних питань та практичних завдань, використовуючи при цьому нормативні джерела, судову практику, обов’язкову та додаткову наукову літературу. 3 бали – студент достатньо повно володіє навчальним матеріалом, обґрунтовано його викладає під час усних виступів та письмових відповідей, в основному розкриває зміст теоретичних питань та практичних завдань, проте при викладанні окремих питань допускає неточності та незначні помилки, недостатньо використовує судову практику при вирішенні задач (завдань). 2 бали – студент в цілому володіє навчальним матеріалом, але фрагментарно, поверхово (без аргументації та обґрунтування) викладає його під час усних виступів та письмових відповідей, недостатньо розкриває зміст теоретичних питань та практичних задач (завдань), допускаючи неточності у аргументації відповіді нормативними джерелами та прикладами з судової практики. 1 бал – студент частково володіє навчальним матеріалом не в змозі викласти зміст більшості питань теми під час усних виступів та письмових відповідей, допускаючи при цьому суттєві помилки. 0 балів – студент не володіє навчальним матеріалом та не в змозі його викласти, не розуміє змісту теоретичних питань та практичних завдань. На практичних заняттях студенти можуть доповнювати відповіді, виступи, які оцінюються окремо. Доповнення відповіді оцінюються: 2 бали – отримують студенти, які глибоко володіють матеріалом, чітко визначили його зміст; зробили глибокий системний аналіз змісту виступу, виявили нові ідеї та положення, що не були розглянуті, але суттєво впливають на зміст доповіді, надали власні аргументи щодо основних положень даної теми. 1 бал - отримують студенти, які виклали матеріал з обговорюваної теми, що доповнює зміст виступу, поглиблює знання з цієї теми та висловили власну думку. На практичних заняттях студенти також можуть виступати з доповіддю у формі реферату за тематикою визначеною у Методичних вказівках для самостійної роботи з дисципліни «Актуальні проблеми реєстрації». Максимальна кількість балів за підготовку реферату та виступ з рефератом на практичному занятті становить 5 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література:  Базова: 1. Конституція України від 28.06.1996 р. із змінами. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#Text. 2. Цивільний кодекс України від 16 січня 2003 р. URL: http: zakon3.rada.gov.ua/laws/show/435-15. 3. Податковий кодекс України від 02.12.2010 р. URL: http: zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2755-17 4. Сімейний кодекс України: Закон України від 10.01.2002 р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2947-14#Text. 5. Господарський кодекс України: Закон України від 16.01.2003 р. URL: http: zakon3.rada.gov.ua/laws/show/436-15. 6. Кримінальний кодекс України: Закон України від 05.04.2001 р. URL: http: zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2341-14. 7. Земельний кодекс України: Закон України від 25.10.2001 р. http: zakon.rada.gov.ua/go/2768-14. 8. Цивільний процесуальний кодекс України від 18.03.2004 р. URL: http: zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1618-15. 9. Про нотаріат: Закон України від 2 вересня 1993 р. URL: ttps://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3425-12#Text. 10. Про внесення змін до Закону України « Про нотаріат»: Закон України від 01.10. 2008 р. URL: http: zakon3.rada.gov.ua/laws/show/614-17. 11. Про внесення змін до Закону України «Про нотаріат» щодо державного регулювання нотаріальної діяльності: Закон України від 06.09.2012 р. URL: http: zakon3.rada.gov.ua/laws/show/5208-17. 12. Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення: Закон України від 06.12.2019 р. URL https://zakon.rada.gov.ua/laws/card/361-20. 13. Про міжнародні договори України: Закон України від 29.06.2004 р. № 1906-ІV. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1906-15#Text. 14. Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень: Закон України від 26.11.2015 р. № 834-VIII. URL: https://ips.ligazakon.net/document/T150834?an=1. 15. Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації прав на нерухоме майно та захисту прав власності: Закон України від 06.10.2016 р. № 1666-VIII. URL: http: zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1666-19. 16. Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»: Закон України від 26.11.2015 р. № 835-VIII. URL: http: zakon3.rada.gov.ua/laws/show/835-19. 17. Порядок посвідчення заповітів і доручень, прирівнюваних до нотаріально посвідчених: Постанова Кабінету Міністрів України від 15.06.1996 р. N 419. URL: http: zakon3.rada.gov.ua/laws/show/419-94-%D0%BF. 18. Порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України: Наказ Міністерства юстиції України від 22.02.2012 р. № 296/5. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0282-12#Text. 19. Про державне мито: Декрет Кабінету Міністрів України від 21.01.1993 р. № 7– 9. URL: http: zakon2.rada.gov.ua/laws/show/7-93 20. Положення про вимоги до робочого місця (контори) приватного нотаріуса та здійснення контролю за організацією нотаріальної діяльності: Наказ Міністерства юстиції України від 23.03.2011 р. № 888/5. URL: https://ips.ligazakon.net/document/RE19144. 21. Порядок підвищення кваліфікації нотаріусів, консультантів державних нотаріальних контор, державних нотаріальних архівів, помічників приватних нотаріусів: Наказ Міністерства юстиції України від 28.08.2014 р. № 1422/5. URL: https://ips.ligazakon.net/document/view/re25823?an=ul-1. 22. Порядок допуску осіб до складання кваліфікаційного іспиту та проведення кваліфікаційного іспиту Вищою кваліфікаційною комісією нотаріату: Наказ Міністерства юстиції України від 28.07.2011 р. № 1905/5. URL: https://ips.ligazakon.net/document/RE19664?an=7. 23. Положення про порядок учинення нотаріальних дій в дипломатичних представництвах та консульських установах України: Наказ Міністерства юстиції та Міністерства закордонних справ України від 27.12.2004 р. № 142/5/310. URL: https://ips.ligazakon.net/document/RE10248. 24. Положення про державний нотаріальний архів: Наказ Міністерства юстиції України від 18.05.2009 р. № 870/5. URL: https://ips.ligazakon.net/document/RE16459. Допоміжна література: 1. Безсмертна Н. Практичні аспекти нотаріального посвідчення правочинів. Право України. 2006. №3. С.56-59 2. Бойко І. Й. Правове регулювання цивільних відносин в Україні (ІХ ХХ ст.) : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів. Київ: Атіка, 2013. 348 с. 3. Долинська М. С. Ґенеза та еволюція нотаріальної діяльності на теренах Львівщини. Львів: Растр 7, 2018. 196 с. 4. Долинська М. С. До питання компетенції посадових і службових осіб, які вчиняють дії, прирівняні до нотаріально посвідчених. Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія юридична. 2017. Вип. 3. С. 55-65. 5. Долинська М. С. Земельні питання в нотаріальній практиці. Бібліотечка нотаріуса. Додаток до журналу «Нотаріат для Вас». Київ. 2012. 91 с. 6. Долинська М. С. Нотаріус як суб’єкт первинного фінансового моніторингу. Вісник Львівського університету. Серія юридична. 2011. Випуск 54. C. 202 208. 7. Долинська М. С. Основні принципи українського нотаріального права. Науковий Вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія юридична. Львів, 2012. Вип. 1 с. 99 108. 8. Долинська М. С. Спадкування в Україні. Довідник нотаріуса. Київ: Істина. 2007. № 5. 96 с. 9. Долинська М. С. Становлення та розвиток правового регулювання нотаріальної діяльності в Україні: монографія. Л.: ЛьвДУВС, 2015. 988 с. 10. Долинська М. С. Становлення та розвиток законодавства про нотаріальну діяльність в Україні. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук за спеціальністю 12.00.01 теорія та історія держави і права; історія політичних і правових учень. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2017. 465 с. 11. Долинська М. С. Теоретичні та практичні аспекти доступу нотаріусів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. Вісник Львівського університету. Серія юридична. 2012. Випуск 55. С.147-157. 12. Долинська М. С. Українське нотаріальне право. Київ: Юрінком Інтер, 2015. 248 с. 13. Дякович М. М. Нотаріальне право України: Навч. посіб.. Київ: Алерта; КНТ; ЦУЛ. 2009. 683 с. 14. Дякович М. М. Хрестоматія нотаріального права України: навч. посібн. 2 е видання. Істина, 2018. 480 с. 15. Єфіменко Л. В. Передумови зародження нотаріату в українському праві. Бюлетень Міністерства юстиції України. 2010. № 4 5. С. 12-20. 16. Єфіменко Л. В. Розвиток нотаріату в Україні: стан та проблеми. Бюлетень Міністерства юстиції України. 2010. № 8. С. 8-15. 17. Журавльов Д. В., Коротюк О.В., Чижмарь К. І. Правова охорона нотаріальної таємниці: монографія. Київ: ОВК, 2017. 190 с. 18. Ільєва Н. В. Виникнення та розвиток інституту нотаріату в Україні. Південноукраїнський правничий часопис Одеського державного університету внутрішніх справ. 2011. Випуск 3. С. 267-269. 19. Кальницький Михайло. Нариси історії нотаріату України. Укр. Нотар. Палата. Київ: Гопак, 2008. 144 с. 20. Комаров В. В., Баранкова В.В. Нотариат и нотариальный процесс: учебник. Харьков: Консум, 1999. 240 с. Інформаційні ресурси 1. Офіційний веб-портал Верховної Ради України. URL: http://rada.gov.ua. 2. Урядовий портал. Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України. URL: https://www.kmu.gov.ua/ua. 3. Судова влада України. URL: https://court.gov.ua.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).