Технічна експертиза будівель і споруд
Спеціальність: Геодезія та землеустрій
Код дисципліни: 6.193.04.E.061
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Кадастр територій
Лектор: Старший викладач Винарчик Лілія Володимирівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
• здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми геодезії та землеустрою із застосуванням сучасних технологій;
• здатність вивчати теоретичні положення та методи дослідження фізичної поверхні Землі, її форми, розмірів та гравітаційного поля, проведення вимірів на земній поверхні для відображення її на планах та картах, для розв’язання різних наукових і практичних завдань.
Результати навчання: ФКС 4.1 Знання і розуміння основних теорій, методів, принципів і методик у сфері оцінки землі та нерухомого майна
ФКС 4.8 Знання класифікації нерухомого майна та його особливостей, як об’єкта оцінки, поняття нерухомості і нерухомої власності, види прав, інтересів та зобов’язань щодо нерухомості;
ФКС 4.9. Знати бази оцінки та особливості їх застосування, основи теорії вартості грошей у часі, поширені методи визначення ставок капіталізації і дисконту;
ФКС 4.11. Володіти загальними вимогами до формування звіту з експертної грошової оцінки нерухомості, функціями та змістом його рецензування;
РН4.1. Застосовувати методи збирання, зберігання, накопичення, опрацювання, моделювання та аналізу інформації у сфері оцінки землі та нерухомого майна.
РН 4.2. Знати і розуміти правову та методичну основу математичних методів і моделей при проведенні оцінки землі та нерухомого майна.
РН 4.5. Демонструвати знання з організації та управління земельно-кадастровим виробництвом, роботами з оцінки земель та нерухомого майна.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні:
Оціночна діяльність
Супутні:
Методи та моделі оцінки нерухомого майна
Короткий зміст навчальної програми: Технічна експертиза будівель (споруд) проводиться з метою виявлення фактичного технічного стану будівельних конструкцій, визначення дійсної несучої здатності конструктивних елементів з урахуванням діючих навантажень і даних натурного обстеження (Оцінка залишкового ресурсу). Практичним результатом роботи експертів є розробка технічних рішень по усуненню виявлених при обстеженні дефектів і пошкоджень, а також складання рекомендацій щодо подальшої експлуатації об'єкта.
Опис: Організація і виконання обстежень з оцінки технічного стану будівель та споруд. Знос та знецінення об’єктів нерухомого майна. Фізичний, функціональний та економічний (зовнішній) знос. Методи визначення фізичного зносу. Нормативний строк служби будівель. Мінімальна тривалість ефективної експлуатації елементів будівель. Основні положення з діагностики технічного стану будівельних конструкцій та основ будівель (споруд). Класифікація технічного стану конструкцій за несучою здатністю та експлуатаційними властивостями, а також стану будівлі (споруди) в цілому в залежності від стану несучих та огороджуючи конструкцій.
Методи та критерії оцінювання: • письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (40%);
• підсумковий контроль (60%, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (60%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Екзамен
1. Виконання та захист практичних робіт відповідно до передбачених викладачем термінів для ДФН – 40 балів, для ЗФН – 30 балів.
2. Виконання та захист контрольної роботи №1для ЗФН – 10 балів.
3. Написання екзаменаційної роботи – 50 балів.
4. Усне опитування – 10 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затверджений постановою КМУ від 13.04.2011 р. №461.
2. ДБН В.2.2-15-2005 Житлові будинки для індивідуальних забудовників України.
3. ДБН В.3.2-2-2009 Житлові будинки. Реконструкція та капітальний ремонт.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).