Цифровий маркетинг
Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.O.007
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: Трач Ольга Романівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: "• Здатність вирішувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у галузі соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, що передбачає застосування положень та методів соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов.• КОМ 2. Здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях.
• АіВ 1. Здатність адаптуватися до нових ситуацій та приймати рішення.
• АіВ 2. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань."
Результати навчання: "• ЗН 2. Впроваджувати та використовувати комунікаційні технології у соціальних системах, мультимедійне забезпечення інформаційної діяльності, технології веб-дизайну та веб-маркетингу.
• ЗН 4. Застосовувати у професійній діяльності технології інформаційного менеджменту, створення і підтримки функціонування електронних бібліотек та архівів, методологію вивчення та задоволення культурних та інформаційних потреб користувачів.
• ЗН 9. Оцінювати можливості застосування новітніх інформаційно-комп’ютерних та комунікаційних технологій для вдосконалення практик виробництва інформаційних продуктів і послуг.
• ЗН 10. Кваліфіковано використовувати типове комп’ютерне та офісне обладнання.
• ЗН 11. Здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання професійних завдань.
• ЗН 12. Застосовувати сучасні методики і технології автоматизованого опрацювання інформації, формування та використання електронних інформаційних ресурсів та сервісів. "
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: "Аналітика цифрових наукових сервісів
Комп’ютерні технології опрацювання інформації "
Короткий зміст навчальної програми: В даній дисципліні вивчаються поняття інформації, інтелектуальної власності, основи алгоритмів та графів, соціальні середовища Інтернету, методи та засоби подання графічної інформації, основи цифрового маркетингу. Такі види цифрового маркетингу, як: E-mail-маркетинг, SMM, Affiliate-маркетинг.
Опис: Тема 1. Інформація
Поняття про інформацію. Властивості інформації. Види інформації. Інформаційні потреби.
Тема 2. Інтелектуальна власність
ЗУ «Про інтелектуальну власність», ЗУ «Про інформацію», ЗУ «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах»
Тема 3. Алгоритми
Поняття алгоритм. Властивості алгоритмів. Представлення алгоритмів. Типи алгоритмів. Блок-схема.
Тема 4. Графи. Основні поняття та визначення
Теорія графів. Орієнтовані графи. Дерева. Дерево цілей та дерево рішень.
Тема 5. Графічне подання інформації
Графіки, діаграми, схеми і малюнки.
Веб та мобільні застосунки створення графічної інформації.
Тема 6. Маркетинг у соціальних середовищах Інтернету
Поняття цифрового маркетингу. Канали та форми цифрового маркетингу. Основні методи цифрового маркетингу.
Тема 7. E-mail-маркетинг
Види E-mail-маркетингу. Електронні листи.
Тема 8. Подання інформації в соціальних середовищах Інтернету
Види соціальних середовищ Інтернету, види інформаційного наповнення.
Тема 9. Соціальні мережі
Види та призначення соціальних мереж. LinkedIn, Facebook, Instagram, TikTok та інші.
Тема 10. Affiliate-маркетинг
UGC-відео. Сторітейлінг.
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань відбувається шляхом оцінювання виконаних лабораторних робіт та екзаменаційного тесту.
Виконання лабораторних робіт складає 40 балів.
Екзаменаційний тест – 60 балів.
Перша група тестовиих завдань складається із 5 тестових питань, де необхідно обрати одну правильну відповідь: так або ні .
Завдання цієї групи оцінюються так:
За кожну вірну відповідь – 1 бал.
Друга група завдань 9 тестових питання, де необхідно обрати одну правильну відповідь з декількох варіантів відповідей.За кожну вірну відповідь – 5 бали. Третя група завдань складається з 1 описового завдання - 10 балів.
Критерії оцінювання результатів навчання: Лабораторні роботи (10 л.р. по 4 бали), екзаменаційний тест - 60 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Базова
1. Calicchio, S. (2022). Простий підхід до email-маркетингу: Як використовувати email-маркетинг для збільшення продажів бізнесу та зменшення витрат. (n.p.): Stefano Calicchio.
2. Роулс, Д. (2020). Цифровий брендинг. Детальна покрокова інструкція зі стратегії, тактики, інструментів та вимірювань. Фабула. ст. 256.
3. Котлер, Ф. (2020). Основи маркетингу. Науковий світ. ст. 880.
4. Guittin, I. (2023). Спілкування в соціальних мережах: Розробка маркетингової стратегії через соціальні мережі. Австрія: 50Minutes.com (UA).
5. Calicchio, S. (2022). Простий підхід до маркетингу: Практичний посібник з основ професійного маркетингу та найкращих стратегій просування вашого бізнесу на ринку. (n.p.): Stefano Calicchio.
Допоміжна
1. Інстамозок. Як екранна залежність призводить до стресів і депресії. (n.d.). (n.p.): Nash Format.
2. Адамс, Ш. (2022). Як дизайн спонукає нас думати. ArtHuss. ст. 256.
3. Levy, S. (2020). Facebook: The Inside Story. Penguin Books. Р. 592.
4. Calicchio, S. (2022). ПАРТНЕРСЬКИЙ МАРКЕТИНГ ЗА 4 КРОКИ. Як заробляти на афіліаціях, створюючи бізнес-системи, які працюють. (n.p.): Stefano Calicchio.
5. Calicchio, S. (2022). 4-ЕТАПНИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ ПЛАН. Стратегії та ключові кроки для створення маркетингових планів, які працюють. (n.p.): Stefano Calicchio.
6. Calicchio, S. (2022). Простий підхід до SEO: Як зрозуміти основи пошукової оптимізації в простій і практичній формі через неспеціалізований шлях відкриття для кожного. (n.p.): Stefano Calicchio.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).