Проєкти в бібліотечній та архівній діяльності

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.075
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: Трач Ольга Романівна
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Вивчення методів та проґрамних засобів, призначених для управління організаційним забезпеченням та управління командою у великих проектах бібліотечної та архівної справи.
Завдання: • ФКС 3.7. Здатність застосовувати моделі та методи проектної діяльності у сфері бібліотечної та архівної справи • КОМ 2. Здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях. • АіВ 3. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики. • АіВ 4. Здатність демонструвати розуміння основних засад охорони праці та безпеки життєдіяльності та їх застосування.
Результати навчання: • ЗН 1. Знати і розуміти наукові засади організації, модернізації та впровадження новітніх технологій в соціальних комунікаціях та інформаційній діяльності. • ЗН 12. Застосовувати сучасні методики і технології автоматизованого опрацювання інформації, формування та використання електронних інформаційних ресурсів та сервісів. • ЗН 17. Бути відповідальним, забезпечувати ефективну співпрацю в команді. • УМ 7. Ефективно працювати як індивідуально, так і у складі команди. • УМ 9. Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності (спеціалізації) з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Аналітика інформаційних потреб • Технології брендингу та іміджування в бібліотечній та архівній діяльності
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна втілює питання основних понять та стандартів управління проектами, життєвого циклу управління проектом, методології та моделей управління проектами в бібліотеках та архівах, організаційної структури управління проектом (PMBOK), календарного планування проекту.
Опис: Тема 1. Основні поняття проекту Тема 2. Управління проектами. Життєвий цикл управління проектом Тема 3. Класи проектів в бібліотечній та архівній справі
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань відбувається шляхом оцінювання виконаних лабораторних робіт та тестів. Виконання лабораторних робіт складає 40 балів. Тести 3 штуки – 60 балів. Перша група тестовиих завдань складається із 5 тестових питань, де необхідно обрати одну правильну відповідь: так або ні . Завдання цієї групи оцінюються так: За кожну вірну відповідь – 1 бал. Друга група завдань 5 тестових питання, де необхідно обрати одну правильну відповідь з декількох варіантів відповідей. За кожну вірну відповідь – 3 бали.
Критерії оцінювання результатів навчання: 5 лабораторних робіт по 8 балів, 3 тести по 20 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Катренко А.В. Системний аналіз об’єктів та процесів комп’ютеризації. – Львів: Новий світ – 2000, 2004. 2. A Guide to the Project Management Body of Knowledge (PMBOK® Guide)–Sixth Edition Project Management Institute, 2017, 756 р. 3. Jeff Sutherland (2016). Scrum. Learn to do twice as much in less time. 280 pp. 4. Project Management Institute (2017). Agile Practice Guide. Project Management Institute; New edition edition (October 1, 2017), 210 p. 5. Jackson Pallas (2019). The Perfect Little Project Management Toolkit: The Only Tools You Need To Start Managing Successful Project Teams, Today!!!. Jd Pallas Consulting (February 12, 2019), 140 p. 6. Jeffrey K. Pinto (2019). Project Management: Achieving Competitive Advantage, Global Edition 5th Edition. Pearson, 592 p.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).