Вебаналітика у медіапроєктах
Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.063
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.т.н., доцент Федушко С.С.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Здатність застосовувати технології веб-аналітика у медіа-проектах.
Результати навчання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей:
знати:
- Знати і розуміти наукові засади організації, модернізації та впровадження новітніх технологій в соціальних комунікаціях та інформаційній діяльності.
- Застосовувати сучасні методики і технології автоматизованого опрацювання інформації, формування та використання електронних інформаційних ресурсів та сервісів.
уміти:
- Застосовувати знання і розуміння для розв’язування завдань синтезу та аналізу в системах, які характерні обраній спеціалізації.
- Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності (спеціалізації) з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів.
- Здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях.
- Здатність адаптуватися до нових ситуацій та приймати рішення.
- Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Організація PR-кампанії
• Аналіз та синтез інформації
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна "Веб-аналітика у медіа-проектах" допомагає студентам формувати необхідні навички та вміння для оцінки кількісних та якісних показників веб-аналітики медіа-проектів, користуватися сервісами для аналізу цільової аудиторії веб-проекту, статистики відвідуваності та основних показників ефективності (KPI) веб-сайту, проведення веб-аналітики сайту за спеціалізованого інструментарію для аналізу та оптимізації роботи веб-сайту, визначення рентабельності та ефективності веб-сайтів. А також студенти отримають досвід у проведення діагностики та аналізі зручності використання сайтів, формуванні стратегій у медіа-проектах та застосовуванні спеціалізованого інструментарію веб-аналітики і просування контенту медіа-проектів.
Опис: Вступ до веб-аналітики. Поняття веб-проектів та веб-аналітики. Визначення основних показників ефективності використання веб-аналітики. Застосування веб-аналітики. Веб-аналітика у соціальних мережах. Веб-аналітика у мобільному маркетингу. Збір та аналіз контенту веб-сайту та його оптимізація, даних про відвідувачів вебсайтів для збільшення ефективності вебсайту. Маркетингові стратегії просування веб-проетів у digital-середовищі, зокрема у соціальних-медіа. Визначення ключових показників ефективності - КРІ веб-проекту для прийняття рішень з розвитку і розширенню функціональних можливостей веб-проекту. Технології аудиту вебсайту з метою виявлення слабких та сильних показників для його покращення. Визначення ефективності digital-маркетингу. Принципи роботи систем збору статистики функціонування веб-сайту за допомогою інструментарію для аналізу веб-аналітики. Основи digital-індустрії, здатність формувати стратегії у медіа-проетах та застосовувати відповідний інструментарій веб-аналітики і просування контенту медіа-проектів. Методи бенчмаркінг для виявлення сильних сторін вебсайтів-конкурентів.
Методи та критерії оцінювання: Методи оцінювання знань: рейтингове оцінювання результатів вибіркового усного опитування; виконання та захисту практичних робіт та виступів на практичних заняттях; тестування; активності на заняттях, внесених пропозицій та оригінальних рішень, уточнень і визначень; письмове опитування, тестовий контроль під час семестрового контролю.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (40%): усне опитування, відповіді на практичних заняттях, написання рефератів;
Підсумковий контроль (60%): екзамен (трирівневе тестування).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Трофименко О. Г., Козін О. Б., Задерейко О. В., Плачінда О. Є. Веб-технології та веб-дизайн : навч. посібник. Одеса : Фенікс, 2019. 284 с. ISBN 978-966-928-394-8
2. Данченко О.Б., Дзюба Т.В. Маркетингові дослідження у проєктах: навчальний посібник. Київ: ВНЗ :Університет економіки та права “КРОК”, 2021. 224 с.
3. Мимренко В., Чижевська С. Створення сайту. Проектна діяльність в інформатиці. Перше вересня, 2018. 152 с.
4. Adling A. The World Of Web Analytics: How To Build A Solid Web Analytics Foundation Paperback. 2022. 142 p. ISBN-13 ? : ? 979-8371136107
5. Riman T. The Secret to Capitalizing on Analytics: A Web Analytics Approach for Beginners Paperback. 2023. 216 p. ISBN-13 ? : ? 979-8372183827
6. Williams A. 1-Hour WordPress 2022: A visual step-by-step guide to building WordPress websites in one hour or less! 183 p.
7. Williams A. WordPress for Beginners 2022: A Visual Step-by-Step Guide to Mastering WordPress. 371 p.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).