Вебаналітика у медіапроєктах

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.063
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.т.н., доцент Федушко С.С.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Вивчення принципів проектування та створення веб-проектів різних типів для різнопланових предметних областей. Дисципліна охоплює питання організаційних принципів побудови та структури вебсайтів, базових знань про вимір, збір, аналіз, подання та інтерпретація інформації про статистичні показники та відвідувачів вебсайтів з метою їх підвищення ефективності та оптимізації.
Завдання: Здатність застосовувати технології веб-аналітика у медіа-проектах.
Результати навчання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: знати: - Знати і розуміти наукові засади організації, модернізації та впровадження новітніх технологій в соціальних комунікаціях та інформаційній діяльності. - Застосовувати сучасні методики і технології автоматизованого опрацювання інформації, формування та використання електронних інформаційних ресурсів та сервісів. уміти: - Застосовувати знання і розуміння для розв’язування завдань синтезу та аналізу в системах, які характерні обраній спеціалізації. - Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності (спеціалізації) з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів. - Здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях. - Здатність адаптуватися до нових ситуацій та приймати рішення. - Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Організація PR-кампанії • Аналіз та синтез інформації
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна "Веб-аналітика у медіа-проектах" допомагає студентам формувати необхідні навички та вміння для оцінки кількісних та якісних показників веб-аналітики медіа-проектів, користуватися сервісами для аналізу цільової аудиторії веб-проекту, статистики відвідуваності та основних показників ефективності (KPI) веб-сайту, проведення веб-аналітики сайту за спеціалізованого інструментарію для аналізу та оптимізації роботи веб-сайту, визначення рентабельності та ефективності веб-сайтів. А також студенти отримають досвід у проведення діагностики та аналізі зручності використання сайтів, формуванні стратегій у медіа-проектах та застосовуванні спеціалізованого інструментарію веб-аналітики і просування контенту медіа-проектів.
Опис: Вступ до веб-аналітики. Поняття веб-проектів та веб-аналітики. Визначення основних показників ефективності використання веб-аналітики. Застосування веб-аналітики. Веб-аналітика у соціальних мережах. Веб-аналітика у мобільному маркетингу. Збір та аналіз контенту веб-сайту та його оптимізація, даних про відвідувачів вебсайтів для збільшення ефективності вебсайту. Маркетингові стратегії просування веб-проетів у digital-середовищі, зокрема у соціальних-медіа. Визначення ключових показників ефективності - КРІ веб-проекту для прийняття рішень з розвитку і розширенню функціональних можливостей веб-проекту. Технології аудиту вебсайту з метою виявлення слабких та сильних показників для його покращення. Визначення ефективності digital-маркетингу. Принципи роботи систем збору статистики функціонування веб-сайту за допомогою інструментарію для аналізу веб-аналітики. Основи digital-індустрії, здатність формувати стратегії у медіа-проетах та застосовувати відповідний інструментарій веб-аналітики і просування контенту медіа-проектів. Методи бенчмаркінг для виявлення сильних сторін вебсайтів-конкурентів.
Методи та критерії оцінювання: Методи оцінювання знань: рейтингове оцінювання результатів вибіркового усного опитування; виконання та захисту практичних робіт та виступів на практичних заняттях; тестування; активності на заняттях, внесених пропозицій та оригінальних рішень, уточнень і визначень; письмове опитування, тестовий контроль під час семестрового контролю.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (40%): усне опитування, відповіді на практичних заняттях, написання рефератів; Підсумковий контроль (60%): екзамен (трирівневе тестування).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Трофименко О. Г., Козін О. Б., Задерейко О. В., Плачінда О. Є. Веб-технології та веб-дизайн : навч. посібник. Одеса : Фенікс, 2019. 284 с. ISBN 978-966-928-394-8 2. Данченко О.Б., Дзюба Т.В. Маркетингові дослідження у проєктах: навчальний посібник. Київ: ВНЗ :Університет економіки та права “КРОК”, 2021. 224 с. 3. Мимренко В., Чижевська С. Створення сайту. Проектна діяльність в інформатиці. Перше вересня, 2018. 152 с. 4. Adling A. The World Of Web Analytics: How To Build A Solid Web Analytics Foundation Paperback. 2022. 142 p. ISBN-13 ? : ? 979-8371136107 5. Riman T. The Secret to Capitalizing on Analytics: A Web Analytics Approach for Beginners Paperback. 2023. 216 p. ISBN-13 ? : ? 979-8372183827 6. Williams A. 1-Hour WordPress 2022: A visual step-by-step guide to building WordPress websites in one hour or less! 183 p. 7. Williams A. WordPress for Beginners 2022: A Visual Step-by-Step Guide to Mastering WordPress. 371 p.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).